Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403485/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sukcesywna ekogroszku w sezonie grzewczym 2024/2025 na potrzeby Gminy Płaska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Płaska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płaska 53
1.5.2.) Miejscowość: Płaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-326
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 876439080
1.5.8.) Numer faksu: 876439081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plaska@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abb47b6f-224e-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sukcesywna ekogroszku w sezonie grzewczym 2024/2025 na potrzeby Gminy Płaska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abb47b6f-224e-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143567,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w sezonie grzewczym 2024/2025 ekogroszku do kotłowni: Urzędu Gminy Płaska (Płaska 53), budynku ośrodka zdrowia w Płaskiej (Płaska 54) oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Płaskiej (Płaska 57). Dostawa wraz z rozładunkiem ekogroszku luzem w ilości szacunkowej 120 ton. Zaleca się, aby dostawy ekogroszku do kotłowni poszczególnych budynków odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30. Ekogroszek podlega zwolnieniu z podatku akcyzowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera parametry jakie powinien spełniać dostarczany ekogroszek:
Zawartość popiołu – do 7% Wilgotność - do 10%
Zawartość siarki - do 0,6% Kaloryczność – od 25.000 kJ/kg
Granulacja 5– 25 mm
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wagi, norm dotyczących zamówionego towaru oraz pobrania próbek i skierowania ich do badania przez wybrane przez siebie laboratorium.
Dostarczony ekogroszek musi być wolny od zanieczyszczeń i domieszek w postaci kamienia, złomu, miału.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111100-1 - Węgiel (minerał)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109224 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131068,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109224 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRUTIMAR IMPORT EXPORT NORBERT BIAŁAS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772299824
7.3.3) Ulica: Os Tysiąclecia 70/71
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-225
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109224 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.