Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342351/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00353311/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00356532/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00372863/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa, przebudowa zbiorników wody w Gminie Obrazów ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRAZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409761
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 84
1.5.2.) Miejscowość: Obrazów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-641
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@obrazow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.obrazow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11673c40-1cd3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa, przebudowa zbiorników wody w Gminie Obrazów ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11673c40-1cd3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065543/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa, przebudowa zbiorników wody w Gminie Obrazów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest wspófinansowany w ramach operacji typu "Zarządzanie zasobami wodnymi", poddziałania "Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342351
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa zbiornika gromadzącego wody w KleczanowieInwestycja polega na budowie zbiornika retencyjnego ( stanu ziemnego)
Parametry zbiornika:
- powierzchnia całkowita Fc= 4 810 m2
- średnia głębokość zbiornika h=2,8m
- nachylenie skarp 1:2
- kubatura robót ziemnych – 11 492 m3
Staw bezodpływowy kopany o parametrach: kształt nieregularny o bokach do: 21.0 m, 45.4m, 44.7m, 65.1m, 29.9, 93.2, 14.4m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 730360,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przebudowa zbiornika w RożkachInwestycja polega na budowie zbiornika retencyjnego ( stanu ziemnego) oraz wymianę ogrodzenia na ogrodzenie panelowe
Parametry zbiornika:
- powierzchnia całkowita Fc= 2 685 m2
- średnia głębokość zbiornika przed odmuleniem h=ca.3,5 – 4,0m
- nachylenie skarp 1:0,75 – 1:1,50
- powierzchnia odmulenia – 1 265 m2
- kubatura robót ziemnych (odmulenie) – 1125 m3
Zbiornik wodny o parametrach: kształt zbliżony do prostokąta o wymiarach boków ca: 44x56m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 291806,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Przebudowa zbiornika w ChwałkachInwestycja polega na odmulenie zbiornika retencyjnego ( stawu ziemnego) oraz wymianę ogrodzenia na ogrodzenie panelowe (293m)
Parametry zbiornika:
- powierzchnia całkowita Fc= 3 053 m2
- średnia głębokość zbiornika przed odmuleniem h=ca.3,5 – 4,0m
- nachylenie skarp 1:0,75 – 1:1,50
- powierzchnia odmulenia – 1 265 m2
- kubatura robót ziemnych (odmulenie) – 1125 m3
Zbiornik wodny o parametrach: kształt zbliżony do prostokąta o wymiarach boków ca: 35x95m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 517036,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Budowa zbiornika w LenarczycachStaw 1:
Inwestycja polega na budowie zbiornika retencyjnego ( stawu ziemnego)
Parametry zbiornika:
- powierzchnia całkowita Fc= 1 545 m2
- średnia głębokość zbiornika h= 2,9m
- nachylenie skarp 1:2
- kubatura robót ziemnych– 3 335 m3
Staw bezodpływowy kopany o parametrach: kształty zbliżony do trapezu o wymiarach boków do: 49.9, 49.9 , 31.6, 32.3 m
Staw 2:
- powierzchnia całkowita Fc= 1 545 m2
- średnia głębokość zbiornika h= 2,9m
- nachylenie skarp 1:2
- kubatura robót ziemnych– 3 205 m3
Staw bezodpływowy kopany o parametrach: kształty zbliżony do trapezu o wymiarach boków do: 53.4, 57.4, 19.0, 40.4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 752217,48 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Budowa zbiornika gromadzącego wody w Węgrcach PanieńskichInwestycja polega na budowie otwartego zbiornika retencyjnego ( stawu ziemnego):
Parametry zbiornika:
Pow. projektowanego zbiornika retencyjnego 3400 m3
Pojemność zbiornika retencyjnego 4700 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 731707,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431579,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673380,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431579,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych i Rekultywacji Sp. J. Mieczysław Siemaszek, Antoni Gancarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830226055
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431579,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141357,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321976,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141357,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTUR GARNUSZEK "KOPAX" Zmechanizowane roboty ziemne i usługi transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830304080
7.3.3) Ulica: Błonie
7.3.4) Miejscowość: Koprzywnica
7.3.5) Kod pocztowy: 27-660
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141357,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276190,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709104,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276190,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTUR GARNUSZEK "KOPAX" Zmechanizowane roboty ziemne i usługi transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830304080
7.3.3) Ulica: Błonie
7.3.4) Miejscowość: Koprzywnica
7.3.5) Kod pocztowy: 27-660
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276190,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339508,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441053,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339508,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa EUROBUDOWA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8641960979
7.3.4) Miejscowość: Koprzywnica
7.3.5) Kod pocztowy: 27-660
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339508,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTUR GARNUSZEK "KOPAX" Zmechanizowane roboty ziemne i usługi transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830304080
7.3.3) Ulica: Błonie
7.3.4) Miejscowość: Koprzywnica
7.3.5) Kod pocztowy: 27-660
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OBRAZÓW
więcej: przetargi OBRAZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.