Og³oszenie z dnia 2023-10-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00478303/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
- 2024/BZP 00227646/01 - Wynik z dnia 2024-03-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu osobowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870113
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Planty 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.grzelak@piw.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: piw.wloclawek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu osobowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-997701f6-7731-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00469625
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-997701f6-7731-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu:
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (dalej jako: ”Platforma”). Wszelkie zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia dostêpne bêd± na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu E-Zamówieñ, który dostêpny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ a w przypadku awarii platformy, Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ kontaktowaæ siê z Wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej – email: eliza.grzelak@piw.wloclawek.pl a wszelkie informacje odno¶nie postêpowania zostan± umieszczone na stronie internetowej zamawiaj±cego: http://piw.wloclawek.pl/
13.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu »Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce »Centrum Pomocy«.
13.3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
13.4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z »Formularzy do komunikacji« w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta »Wykonawcy« na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z »Formularzy do komunikacji« s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególno¶ci SWZ) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13.5. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce »Komunikacja« (...)”.
13.6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii, 87-800 W³oc³awek, ul. Planty 18;
• Powiatowy Inspektorat Weterynarii we W³oc³awku posiada inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt z inspektorem jest mo¿liwy pod adresem e-mail: iod@piw.wloclawek.pl lub poczt± tradycyjn± na adres: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii, 87-800 W³oc³awek, ul. Planty 18;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego PIWZA.230.14.2023 którego przedmiotem jest „Zakup samochodu osobowego” prowadzonym w trybie podstawowym,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o Ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.);
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PIWZA.230.14.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Zamówienie polega na dostawie samochodu osobowego typu SUV, który w wersji standardowej jest samochodem 5-cio osobowym z przeznaczeniem dla Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Planty 18, 87 – 800 W³oc³awek.
4.2 Przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, roszczeñ osób trzecich, z kompletn± dokumentacj± samochodu niezbêdn± do rejestracji oraz eksploatacji. Dopuszczalna masa ca³kowita pojazdu musi umo¿liwiaæ prowadzenie samochodu na podstawie uprawieñ prawa jazdy kat. B. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia tj. wymaganych parametrów okre¶lony jest w za³±czniku nr 1a (szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia) do niniejszego SWZ. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e ilekroæ przedmiot zamówienia okre¶lony w SWZ (za³±cznik nr 1a) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne tzn. posiadaj±ce cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze ni¿ opisane w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Pozosta³e warunki dotycz±ce organizacji tej czê¶ci zamówienia zosta³y zawarte we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.3 Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ przedmiot zamówienia na swój koszt do Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Planty 18, 87 – 800 W³oc³awek. Ponadto:
- Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ telefonicznie Zamawiaj±cego na co najmniej 1 dzieñ roboczy wcze¶niej o planowanym terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia w godzinach 7:30 – 14:30. Za dni robocze ustala siê dni tygodnia od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za wady i szkody powsta³e w czasie transportu przedmiotu zamówienia.
- Ostateczny odbiór dostarczonego przez Wykonawcê przedmiotu zamówienia nast±pi na podstawie protoko³u odbioru. Protokó³ odbioru zostanie sporz±dzony po sprawdzeniu dostarczonego przedmiotu zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia niezgodno¶ci dostawy z SWZ i/lub z ofert± Wykonawcy, Wykonawca zobowi±zany jest do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, a w przypadku braków ilo¶ciowych – do dostarczenia ró¿nicy wynikaj±cej z SWZ i oferty Wykonawcy i faktycznie zrealizowanej dostawy w terminie ustalonym przez Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium oceny ofert i jego znaczeniem:
a) Cena (C) – 60 %
b) Gwarancja (G) – 40 %
Kryterium Cena (C) - maks. 60 pkt
Cena, o jakiej mowa jest cen± brutto, wyra¿on± w z³otych z dok³adno¶ci± do jednego grosza (2-ch miejsc po przecinku). Maksymaln± liczbê punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê za wykonanie ca³o¶ci zamówienia podan± przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilo¶æ punktów.
Warto¶æ punktowa ceny jest liczona wg wzoru:
najni¿sza oferowana warto¶æ w¶ród z³o¿onych ofert
C = ---------------------------------------------------------- x 60 pkt
warto¶æ oferty ocenianej
Gdzie:
C - warto¶æ punktowa ceny,
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w wyniku oceny wed³ug ww. kryterium wynosi 60.
Kryterium Gwarancja (G)– maks. 40 pkt
Punktacja ofert zostanie przyznana w oparciu o przedstawione kryteria okre¶lone w za³±czniku nr 1a do SWZ – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w wyniku oceny wed³ug ww. kryterium wynosi 40 pkt. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów. Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilo¶æ punktów.
Do obliczenia punktów przyznanych w kryterium gwarancja Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê okres udzielonej przez Wykonawcê gwarancji na podzespo³y mechaniczne i elektroniczne, gwarancji na pow³okê lakiernicz± oraz gwarancji na perforacjê nadwozia.
Minimalny okres gwarancji na podzespo³y mechaniczne i elektroniczne, gwarancji na pow³okê lakiernicz± oraz gwarancji na perforacjê nadwozia wymagany przez Zamawiaj±cego to 24 miesi±ce, a maksymalny to 60 miesiêcy.
Oferty proponuj±ce termin gwarancji na podzespo³y mechaniczne i elektroniczne, gwarancji na pow³okê lakiernicz± oraz gwarancji na perforacjê nadwozia krótszy ni¿ 24 miesi±ce bêd± odrzucone.
Oferty proponuj±ce okres gwarancji na podzespo³y mechaniczne i elektroniczne, gwarancji na pow³okê lakiernicz± oraz gwarancji na perforacjê nadwozia 60 miesiêcy lub d³u¿szy otrzymaj± najwy¿sz± liczbê punktów tj. 40 pkt, a pozosta³e proporcjonalnie mniej.
Warto¶æ punktowa gwarancji jest liczona wg wzoru:
Okres gwarancji badanej oferty (wiêkszy od 24 m-cy mniejszy od 60 m-cy)
M =------------------------------------------------------------------------------- x 20 pkt 60 m-cy
Okres gwarancji badanej oferty (wiêkszy od 24 m-cy mniejszy od 60 m-cy
L = -------------------------------------------------------------------------------------------- x 10 pkt
60 m-cy
Okres gwarancji badanej oferty (wiêkszy od 24 m-cy mniejszy od 60 m-cy
N = -------------------------------------------------------------------------------------------- x 10 pkt
60 m-cy
G = M + L + N
Gdzie:
G – ³±czna warto¶æ punktowa gwarancji
M – warto¶æ punktowa gwarancji na podzespo³y mechaniczne i elektroniczne
L – warto¶æ punktowa gwarancji na pow³okê lakiernicz±
N – warto¶æ punktowa gwarancji na perforacjê nadwozia
Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
Wykonawca uzyska ³±cznie liczbê punktów (P£-punktacja ³±czna) za kryterium: cena ofertowa i okres gwarancji wed³ug wzoru:
P£= C +G
P£-punktacja ³±czna
C-ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena ofertowa.
G- ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium gwarancji.
Oferta, która spe³ni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów, obliczon± wg wzoru okre¶lonego powy¿ej zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
9.1.Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) wype³niony formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ wraz z za³±cznikiem nr 1a - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia;
2) aktualne dokumenty potwierdzaj±ce status prawny Wykonawcy, np. odpis w w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej – sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów przypadku wskazania przez Wykonawcê, ¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z ww. dokumentów. Oznacza to, ¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie;
3) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego
4) Wykonawca, który w celu spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, bêdzie polega³ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, to zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp musi z³o¿yæ wraz z ofert± – za³±cznik nr 5 do SWZ zobowi±zanie podmiotów udostêpniaj±cych zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zgodnie z art. 118 ust 4 ustawy Pzp, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych podmiotów oraz musi okre¶laæ w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
b) sposób i okres udostêpnienia te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba, ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5) Wype³niony za³±cznik nr 2 do SWZ, stanowi±cy o¶wiadczenia odpowiednio:
Wykonawcy, ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej), podmiotów na zasoby, których powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 7 SWZ oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania, o których mowa w pkt 8 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
12.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.12.2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
c) ustanowienie pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1.5 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
12.4. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
12.5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców:
- warunek dotycz±cy wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
- wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy;
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy. Szczegó³y znajduj± siê w za³±czniku nr 6 - wzór umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-07 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-06
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyñskiej we W³oc³awku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu we W³oc³awku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku."
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI G£ÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw p³ynnych dla samochodów s³u¿bowych i sprzêtu
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepe³nosprawnych".
- Dostawa samochodu operacyjnego
- Zakup fabrycznie nowych czterech samochodów osobowych do celów s³u¿bowych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa nowego samochodu osobowego o napêdzie elektrycznym
- Dostawa samochodu osobowego typu BUS dla Izby Administracji Skarbowej w £odzi
- Zakup samochodu na potrzeby Zag³êbiowskiego Szpitala Klicznicznego
wiêcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.