Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty rozbiórkowe pokrycia dachu Hali Intensywnego Kompostowania w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN "CZYSTE MIASTO, CZYSTA GMINA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250810478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czystemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9566791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty rozbiórkowe pokrycia dachu Hali Intensywnego Kompostowania w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88769943-c0ac-4689-be0e-6df669b5f248
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023590/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Roboty rozbiórkowe pokrycia dachu Hali Intensywnego Kompostowania w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uz.f.:Zgodnie z opinią z dn. 03.07.2024r. os.posiadającej wymagane uprawnienia w specj. konst.-bud., wykonującej obowiązkowe, okresowe przeglądy budowlane obiektów ZUOK „Orli Staw” tj.„Biorąc pod uwagę fakt, że papa została zerwana w obrębie kalenicy, a dach budynku jest dwuspadowy, istnieje niebezpieczeństwo, że woda przedostała się również w dalsze części dachu, gdzie również mogło dojść do nasiąknięcia wełny wodą. W związku z czym konieczne jest natychmiastowe przystąpienie do wymiany całego pokrycia dachu.” Ponadto w wyniku nawalnych opadów w okresie 03.07.2024r.-14.07.2024r. powyższa sytuacja uległa dalszemu pogorszeniu, co potwierdza opinia specj. z dn. 15.07.2024r. Uz.p.: zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UA.271.1.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 298000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka pokrycia dachu hali intensywnego kompostowania. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „ Orli Staw“, Orli Staw 2, 62-834 Ceków, nr działki: 156/1, jedn. ewid. 300703_2.0013.
Opis przedmiotu zamówienia i opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji,
2) Projektowane postanowienia umowy (PPU) – załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Łyczak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą USŁUGI DEKARSKO-CIESIELSKIE - MACIEJ ŁYCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680704614
7.3.4) Miejscowość: Stawiszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Demontaż instalacji odgromowej, wentylacji, rynien i rur spustowych oraz blacharskich - Bogusław Stasik – DACHBO Usługi dekarskie, ul. Asnyka 11, 62-800 Kalisz.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ ŁYCZAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ ŁYCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia zewnętrznego w m. Mączniki ul. Klonowa i ul. Boczna gm. Nowe Skalmierzyce
- Wykonanie izolacji i ocieplenia ścian piwnic w siedzibie Muzeum
- Organizacja konferencji inaugurującej działalność Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa materiałów promocyjnych, dla laureatów oraz uczestników branżowego konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na targi ITM Industry Europe 2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4613P na odcinku Tymianek-granica Gminy Koźminek
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ - POWTÓRKA
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.