Og³oszenie z dnia 2024-08-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00512598/01 - Wynik z dnia 2024-09-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Utworzenie baz danych BDOT500, GESUT i EGIB w zakresie budynków dla jednostek ewidencyjnych: 180410_2 Ro¼wienica, 180411_2 Wi±zownica, zgodnych z obowi±zuj±cymi pojêciowymi modelami danych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT JAROS£AWSKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Jaros³awiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Paw³a II 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaros³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Inwest@powiat.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.jaroslawski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie baz danych BDOT500, GESUT i EGIB w zakresie budynków dla jednostek ewidencyjnych: 180410_2 Ro¼wienica, 180411_2 Wi±zownica, zgodnych z obowi±zuj±cymi pojêciowymi modelami danych”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bbcb60c9-9272-4ff4-a059-97d99a5dc17c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00469755
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047784/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 Dostosowanie map zasadniczych GESUT i BDOT500
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: :
1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, na platformie zakupowej Zamawiaj±cego o adresie: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski.
2. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.
3. Ofertê, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¶li s± wymagane),podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub podpisem osobistym, w rozumieniu ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.
4. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii platformy, Zamawiaj±cy i Wykonawcy mog± komunikowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej Zamawiaj±cego pod adresem: inwest@powiat.jaroslaw.pl.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
6. Wykonawca ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Zgodnie Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± platformazakupowa.pl stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
8. UWAGA: pliki przesy³ane Zamawiaj±cemu powinny odpowiadaæ formatom okre¶lonym
w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Zamawiaj±cy zaleca (rekomenduje) u¿ywanie formatów plików: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .odt, .jpg (.jpeg), a w szczególno¶ci formatu .pdf. Do kompresji plików Zamawiaj±cy zaleca u¿ywanie formatów .zip lub .7z.
9. Dokumenty z³o¿one w plikach rar .gif .bmp .numbers .pages zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
10. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w Regulaminie platformazakupowa.pl, dostêpnym na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
11. Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
12. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): :
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04. 05. 2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Jaros³awski z siedzib± w Jaros³awiu przy ul. Jana Paw³a II 17, telefon kontaktowy: 16 624 62 13, adres poczty elektronicznej (e-mail): sekretariat@starostwo.jaroslaw.pl;
2) w imieniu Administratora nadzoruje sferê przetwarzania danych osobowych Inspektor Ochrony Danych, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mo¿liwy jest pod adresem siedziby Administratora, jak równie¿ pod numerem telefonu 16 624 62 27 oraz adresem poczty elektronicznej: iod@powiat.jaroslaw.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym oraz zawarcia i realizacji umowy z Administratorem;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „ustaw± Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, jak równie¿ okres przechowywania, na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa mo¿e zostaæ wyd³u¿ony w przypadku, gdy dane bêd± przetwarzane do celów archiwalnych w interesie publicznym;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): :
Zgodnie z tre¶ci± Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04. 05. 2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.27.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± us³ugi obejmuj±ce swoim zakresem wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegaj±cych na utworzeniu baz danych BDOT500, GESUT i EGIB w zakresie budynków oraz elementów dodatkowych budynków, dla jednostek ewidencyjnych: 180410_2 Ro¼wienica oraz 180411_2 Wi±zownica, zgodnych z obowi±zuj±cymi pojêciowymi modelami danych oraz z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia zosta³ podzielony na 2 Czê¶ci.
3. Czê¶æ nr 1 zamówienia pn.: „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegaj±cych na utworzeniu baz danych: BDOT500, GESUT i EGIB w zakresie budynków oraz elementów dodatkowych budynków, dla jednostki ewidencyjnej 180410_2 Ro¼wienica” swoim zakresem obejmuje:
1) konwersjê obiektów BDOT500, GESUT oraz EGiB utworzonych wed³ug rozporz±dzenia z 2015 roku do schematów zgodnych z obowi±zuj±cymi rozporz±dzeniami dotycz±cych baz BDOT500, GESUT i EGiB;
2) dostosowanie obiektów baz danych do zgodno¶ci z modelem pojêciowym okre¶lonym w aktualnych rozporz±dzeniach dotycz±cych baz BDOT500, GESUT i EGiB;
3) konwersjê wybranych obiektów K1 do obowi±zuj±cych modeli pojêciowych baz BDOT500, GESUT i EGiB z zachowaniem ¼ród³owego typu geometrycznego,
4) uzupe³nienie atrybutów obligatoryjnych dla istniej±cej tre¶ci bazy BDOT500 i GESUT;
5) dostarczenie plików wymiany danych w formacie GML i kcd zawieraj±cych dane z utworzonych baz BDOT500, GESUT i EGiB w celu zasilenia systemu EWID2007,
6) przekazanie Zamawiaj±cemu operatu technicznego zawieraj±cego rezultaty wykonanych prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych z utworzenia baz danych BDOT500, GESUT i EGiB.
4. Ilo¶ciowy rodzajowy i jako¶ciowy zakres prac geodezyjno - kartograficzno - informatycznych bêd±cych przedmiotem Czê¶æ nr 1 zamówienia oraz za³o¿enia techniczne i warunki ich wykonania okre¶laj±:
1) Warunki techniczne - Utworzenie BDOT500 i GESUT, stanowi±ce Za³±cznik Nr 1 do SWZ;
2) Projekt umowy, stanowi±cego Za³±cznik Nr 9.1 do SWZ.
5. Wykonawca bêdzie zobowi±zany:
1) udzieliæ Zamawiaj±cemu na wykonany przedmiot Czê¶ci nr 1 zamówienia (wykonane us³ugi geodezyjno – kartograficzne – informatyczne) rêkojmi i gwarancji jako¶ci na okres zadeklarowany przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie, liczony od dnia odbioru ca³o¶ci przedmiotu zamówienia bez zastrze¿eñ, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy;
2) je¿eli to bêdzie konieczne, pozyskaæ w³asnym staraniem i na w³asny koszt, w odniesieniu do granicy obrêbu bêd±cej jednocze¶nie granic± Powiatu Jaros³awskiego, wszystkie niezbêdne materia³y zgromadzone w czê¶ci Pañstwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) bêd±cej w dyspozycji s±siedniego Powiatu;
3) ponie¶æ wszelkie koszty niezbêdne do nale¿ytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie op³aty zwi±zane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynik³e w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ przedmiot Czê¶ci nr 1 zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami w³asnej oferty oraz warunkami szczegó³owo okre¶lonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowi±cego Za³±cznik Nr 9.1 do SWZ.
7. UWAGA: W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu Czê¶ci nr 1 zamówienia nazw w³asnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu s³u¿y tylko i wy³±cznie okre¶leniu parametrów zamawianych dostaw, us³ug lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jako¶ciowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wy³onieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy.
Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych. Ofert± równowa¿n± jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jako¶ciowych, spe³niaj±cy minimalne parametry okre¶lone lub opisane przez Zamawiaj±cego w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia za pomoc± nazw w³asnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertê równowa¿n± uznaje siê ofertê spe³niaj±c± indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu okre¶lone przez jego producenta. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, obowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim wypadku Wykonawca musi przed³o¿yæ odpowiednie dokumenty, opisuj±ce parametry funkcjonalne, techniczne i jako¶ciowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczaj±ce dany przedmiot (produkt lub wyrób) do u¿ytkowania oraz pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e jest on równowa¿ny pod rygorem odrzucenia oferty.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71350000-6 - Us³ugi in¿ynieryjne naukowe i techniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351810-4 - Us³ugi topograficzne
71354000-4 - Us³ugi sporz±dzania map
71354300-7 - Us³ugi badañ katastralnych
71355000-1 - Us³ugi pomiarowe
72312100-6 - Us³ugi przygotowywania danych
72314000-9 - Us³ugi gromadzenia oraz scalania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: :
1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert oddzielnie dla ka¿dej z dwóch Czê¶ci zamówienia przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
2. Kryteria oceny ofert:
1) cena oferty (brutto) – C: waga kryterium 60%;
2) okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci – O: waga kryterium 20%;
3) skrócenie terminu wykonania zamówienia – T: waga kryterium 20%.
3. W kryterium „cena oferty (brutto) – C” oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê 60 punktów, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± odpowiedni± liczbê punktów wyliczon± do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
[(najni¿sza cena C w zbiorze ofert podlegaj±cych ocenie : cena C ocenianej oferty) x 60 = ilo¶æ punktów]
4. W kryterium „okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci – O” oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 20 punktów. Ka¿da oferta otrzyma liczbê punktów odpowiedni± do zaoferowanego przez Wykonawcê okresu rêkojmi i gwarancji jako¶ci, wyliczon± do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
[(zadeklarowany przez Wykonawcê w ocenianej ofercie okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci O powy¿ej 36 miesiêcy : 60) x 20 = ilo¶æ punktów]
5. Je¿eli Wykonawca w z³o¿onym Formularzu ofertowym:
1) zaoferuje okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci krótszy ni¿ okre¶lony przez Zamawiaj±cego minimalny 36 miesiêczny okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci wówczas tre¶æ z³o¿onej oferty bêdzie niezgodna z warunkami zamówienia, co oznacza, ¿e oferta taka podlegaæ bêdzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
2) zaoferuje minimalny 36 miesiêczny okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci albo nie wpisze lub w inny sposób nie okre¶li w ofercie oferowanego okresu rêkojmi i gwarancji jako¶ci wówczas do oceny oferty, w tym do przyznania liczby punktów w kryterium „okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci – O” zostanie przyjêty 36 miesiêczny okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium oceny ofert i taki okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci zostanie uwzglêdniony w przypadku zawarcia umowy z Wykonawc±;
3) zaoferuje okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci powy¿ej 60 miesiêcy wówczas do oceny oferty, w tym do obliczenia liczby punktów w kryterium „okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci – O” zostanie przyjêty 60 miesiêczny okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci, oferta otrzyma 20 pkt w tym kryterium oceny ofert, a w Umowie z Wykonawc± o wykonanie zamówienia zostanie uwzglêdniony okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci zaoferowany przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie.
6. W kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia – T” oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 20 punktów. Oferta otrzyma liczbê punktów odpowiedni± do zadeklarowanego przez Wykonawcê skrócenia terminu wykonania zamówienia, wyliczon± do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
[(zadeklarowane przez Wykonawcê w ocenianej ofercie skrócenie terminu wykonania zamówienia T : 20) x 20 = ilo¶æ punktów]
7. Je¿eli Wykonawca w z³o¿onym Formularzu ofertowym:
1) nie wpisze lub w inny sposób nie okre¶li w ofercie deklarowanego skrócenia terminu wykonania zamówienia wówczas do oceny oferty, w tym do przyznania liczby punktów
w kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia – T” zostanie przyjêty maksymalny termin wykonania zamówienia (100 dni), oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium oceny ofert i taki termin wykonania zamówienia zostanie uwzglêdniony w przypadku zawarcia umowy z Wykonawc±;
2) zadeklaruje skrócenie terminu wykonania zamówienia powy¿ej 20 dni wówczas do oceny oferty, w tym do obliczenia liczby punktów w kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia – T” zostanie przyjête skrócenie terminu wykonania zamówienia o 20 dni, oferta otrzyma 20 pkt w tym kryterium oceny ofert, a w Umowie z Wykonawc± o wykonanie zamówienia zostanie uwzglêdnione skrócenie terminu wykonania zamówienia zadeklarowane przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie.
8. Za ofertê najkorzystniejsz± w ramach danej Czê¶ci zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów R rozumian± jako sumê punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert (R = C + O +T).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± us³ugi obejmuj±ce swoim zakresem wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegaj±cych na utworzeniu baz danych BDOT500, GESUT i EGIB w zakresie budynków oraz elementów dodatkowych budynków, dla jednostek ewidencyjnych: 180410_2 Ro¼wienica oraz 180411_2 Wi±zownica, zgodnych z obowi±zuj±cymi pojêciowymi modelami danych oraz z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia zosta³ podzielony na 2 Czê¶ci.
8. Czê¶æ nr 2 zamówienia pn.: „Wykonanie prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych polegaj±cych na utworzeniu baz danych: BDOT500, GESUT i EGIB w zakresie budynków oraz elementów dodatkowych budynków, dla jednostki ewidencyjnej 180411_2 Wi±zownica” swoim zakresem obejmuje:
1) konwersjê obiektów BDOT500, GESUT oraz EGiB utworzonych wed³ug rozporz±dzenia z 2015 roku do schematów zgodnych z obowi±zuj±cymi rozporz±dzeniami dotycz±cych baz BDOT500, GESUT i EGiB,
2) dostosowanie obiektów baz danych do zgodno¶ci z modelem pojêciowym okre¶lonym w aktualnych rozporz±dzeniach dotycz±cych baz BDOT500, GESUT i EGiB,
3) konwersjê wybranych obiektów K1 do obowi±zuj±cych modeli pojêciowych baz BDOT500, GESUT i EGiB z zachowaniem ¼ród³owego typu geometrycznego,
4) uzupe³nienie atrybutów obligatoryjnych dla istniej±cej tre¶ci bazy BDOT500 i GESUT,
5) dostarczenie plików wymiany danych w formacie GML i kcd zawieraj±cych dane z utworzonych baz BDOT500, GESUT i EGiB w celu zasilenia systemu EWID2007,
6) przekazanie Zamawiaj±cemu operatu technicznego zawieraj±cego rezultaty wykonanych prac geodezyjno-kartograficzno-informatycznych z utworzenia baz danych BDOT500, GESUT i EGiB.
9. Ilo¶ciowy rodzajowy i jako¶ciowy zakres prac geodezyjno - kartograficzno - informatycznych bêd±cych przedmiotem Czê¶æ nr 2 zamówienia oraz za³o¿enia techniczne i warunki ich wykonania okre¶laj±:
1) Warunki techniczne - Utworzenie BDOT500 i GESUT, stanowi±ce Za³±cznik Nr 1 do SWZ;
2) Projekt umowy, stanowi±cego Za³±cznik Nr 9.2 do SWZ.
10. Wykonawca bêdzie zobowi±zany:
1) udzieliæ Zamawiaj±cemu na wykonany przedmiot Czê¶ci nr 2 zamówienia (wykonane us³ugi geodezyjno – kartograficzne – informatyczne) rêkojmi i gwarancji jako¶ci na okres zadeklarowany przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie, liczony od dnia odbioru ca³o¶ci przedmiotu zamówienia bez zastrze¿eñ, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy;
2) je¿eli to bêdzie konieczne, pozyskaæ w³asnym staraniem i na w³asny koszt, w odniesieniu do granicy obrêbu bêd±cej jednocze¶nie granic± Powiatu Jaros³awskiego, wszystkie niezbêdne materia³y zgromadzone w czê¶ci Pañstwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) bêd±cej w dyspozycji s±siedniego Powiatu;
3) ponie¶æ wszelkie koszty niezbêdne do nale¿ytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie op³aty zwi±zane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynik³e w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ przedmiot Czê¶ci nr 2 zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami w³asnej oferty oraz warunkami szczegó³owo okre¶lonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowi±cego Za³±cznik Nr 9.2 do SWZ.
12. UWAGA: W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu Czê¶ci nr 2zamówienia nazw w³asnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu s³u¿y tylko i wy³±cznie okre¶leniu parametrów zamawianych dostaw, us³ug lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jako¶ciowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wy³onieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy.
Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych. Ofert± równowa¿n± jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jako¶ciowych, spe³niaj±cy minimalne parametry okre¶lone lub opisane przez Zamawiaj±cego w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia za pomoc± nazw w³asnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertê równowa¿n± uznaje siê ofertê spe³niaj±c± indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu okre¶lone przez jego producenta. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, obowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim wypadku Wykonawca musi przed³o¿yæ odpowiednie dokumenty, opisuj±ce parametry funkcjonalne, techniczne i jako¶ciowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczaj±ce dany przedmiot (produkt lub wyrób) do u¿ytkowania oraz pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e jest on równowa¿ny pod rygorem odrzucenia oferty.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71350000-6 - Us³ugi in¿ynieryjne naukowe i techniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351810-4 - Us³ugi topograficzne
71354000-4 - Us³ugi sporz±dzania map
71354300-7 - Us³ugi badañ katastralnych
71355000-1 - Us³ugi pomiarowe
72312100-6 - Us³ugi przygotowywania danych
72314000-9 - Us³ugi gromadzenia oraz scalania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: :
1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert oddzielnie dla ka¿dej z dwóch Czê¶ci zamówienia przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
2. Kryteria oceny ofert:
1) cena oferty (brutto) – C: waga kryterium 60%;
2) okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci – O: waga kryterium 20%;
3) skrócenie terminu wykonania zamówienia – T: waga kryterium 20%.
3. W kryterium „cena oferty (brutto) – C” oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê 60 punktów, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± odpowiedni± liczbê punktów wyliczon± do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
[(najni¿sza cena C w zbiorze ofert podlegaj±cych ocenie : cena C ocenianej oferty) x 60 = ilo¶æ punktów]
4. W kryterium „okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci – O” oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 20 punktów. Ka¿da oferta otrzyma liczbê punktów odpowiedni± do zaoferowanego przez Wykonawcê okresu rêkojmi i gwarancji jako¶ci, wyliczon± do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
[(zadeklarowany przez Wykonawcê w ocenianej ofercie okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci O powy¿ej 36 miesiêcy : 60) x 20 = ilo¶æ punktów]
5. Je¿eli Wykonawca w z³o¿onym Formularzu ofertowym:
1) zaoferuje okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci krótszy ni¿ okre¶lony przez Zamawiaj±cego minimalny 36 miesiêczny okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci wówczas tre¶æ z³o¿onej oferty bêdzie niezgodna z warunkami zamówienia, co oznacza, ¿e oferta taka podlegaæ bêdzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
2) zaoferuje minimalny 36 miesiêczny okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci albo nie wpisze lub w inny sposób nie okre¶li w ofercie oferowanego okresu rêkojmi i gwarancji jako¶ci wówczas do oceny oferty, w tym do przyznania liczby punktów w kryterium „okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci – O” zostanie przyjêty 36 miesiêczny okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium oceny ofert i taki okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci zostanie uwzglêdniony w przypadku zawarcia umowy z Wykonawc±;
3) zaoferuje okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci powy¿ej 60 miesiêcy wówczas do oceny oferty, w tym do obliczenia liczby punktów w kryterium „okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci – O” zostanie przyjêty 60 miesiêczny okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci, oferta otrzyma 20 pkt w tym kryterium oceny ofert, a w Umowie z Wykonawc± o wykonanie zamówienia zostanie uwzglêdniony okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci zaoferowany przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie.
6. W kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia – T” oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 20 punktów. Oferta otrzyma liczbê punktów odpowiedni± do zadeklarowanego przez Wykonawcê skrócenia terminu wykonania zamówienia, wyliczon± do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
[(zadeklarowane przez Wykonawcê w ocenianej ofercie skrócenie terminu wykonania zamówienia T : 20) x 20 = ilo¶æ punktów]
7. Je¿eli Wykonawca w z³o¿onym Formularzu ofertowym:
1) nie wpisze lub w inny sposób nie okre¶li w ofercie deklarowanego skrócenia terminu wykonania zamówienia wówczas do oceny oferty, w tym do przyznania liczby punktów
w kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia – T” zostanie przyjêty maksymalny termin wykonania zamówienia (100 dni), oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium oceny ofert i taki termin wykonania zamówienia zostanie uwzglêdniony w przypadku zawarcia umowy z Wykonawc±;
2) zadeklaruje skrócenie terminu wykonania zamówienia powy¿ej 20 dni wówczas do oceny oferty, w tym do obliczenia liczby punktów w kryterium „skrócenie terminu wykonania zamówienia – T” zostanie przyjête skrócenie terminu wykonania zamówienia o 20 dni, oferta otrzyma 20 pkt w tym kryterium oceny ofert, a w Umowie z Wykonawc± o wykonanie zamówienia zostanie uwzglêdnione skrócenie terminu wykonania zamówienia zadeklarowane przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie.
8. Za ofertê najkorzystniejsz± w ramach danej Czê¶ci zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów R rozumian± jako sumê punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert (R = C + O +T).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie:
a) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 507, z pó¼n. zm.),
b) art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
2) spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
2. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu
do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca w zakresie:
1) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, sk³adaj±c ofertê na wykonanie Czê¶ci nr 1 zamówienia, wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji Czê¶ci nr 1 zamówienia co najmniej dwiema (2) osobami, z których ka¿da posiada uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie okre¶lonym w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne lub uprawnienia równowa¿ne;
2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, sk³adaj±c ofertê na wykonanie Czê¶ci nr 2 zamówienia, wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji Czê¶ci nr 2 zamówienia co najmniej dwiema (2) osobami, z których ka¿da posiada uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie okre¶lonym w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne lub uprawnienia równowa¿ne;
3) posiadania do¶wiadczenia wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³, co najmniej dwie (2) us³ugi (2 zamówienia / 2 umowy) polegaj±ce na utworzeniu baz danych BDOT500 i GESUT dla ca³ego obrêbu ewidencyjnego o powierzchni nie mniejszej ni¿ 300 hektarów.
3. Uwaga: W przypadku sk³adania ofert na wykonanie kilku Czê¶ci zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest dysponowaæ i wykazaæ dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci odrêbnie (oddzielnie) dla ka¿dej z Czê¶ci zamówienia, na któr± z³o¿y ofertê.
4. W przypadku wymagañ dotycz±cych potencja³u zawodowego (kadrowego) dopuszczalne jest wystêpowanie danej (okre¶lonej) osoby tylko w jednej roli i tylko w jednej ofercie sk³adanej na wykonanie jednej Czê¶ci zamówienia.
5. Zamawiaj±cy bezwzglêdnie wymaga, aby ¶wiadczenie us³ug stanowi±cych przedmiot danej Czê¶ci zamówienia odbywa³o siê przez osoby wykazane przez Wykonawcê na potwierdzenie spe³niania opisanego przez Zamawiaj±cego w powy¿ej w ust. 2 pkt 1 lub pkt 2 warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci zawodowej (kadrowej) dla Czê¶ci zamówienia, tj. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania tej Czê¶ci zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: :
1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w zakresie Czê¶ci nr 1 zamówienia lub Czê¶ci nr 2 zamówienia, do z³o¿enia:
1) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami / pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzaj±cego spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu opisanego odpowiednio dla Czê¶ci nr 1 zamówienia w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 SWZ oraz dla Czê¶ci nr 2 zamówienia w Rozdziale X ust. 3 pkt 2 SWZ – wzór wykazu stanowi odpowiednio Za³±cznik Nr 7.1 do SWZ dla Czê¶ci nr 1 zamówienia oraz Za³±cznik Nr 7.2 do SWZ dla Czê¶ci nr 2 zamówienia;
2) Wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, potwierdzaj±cego spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu opisanego w Rozdziale X ust. 3 pkt 3 SWZ – wzór Wykazu stanowi Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
2. Dowodami, o których mowa powy¿ej w ust. 1 pkt 2, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy, podpisany przez Wykonawcê [osobê (osoby) umocowan± prawnie] – wzór stanowi odpowiednio: Za³±cznik Nr 2.1 do SWZ dla Czê¶ci nr 1 zamówienia oraz Za³±cznik Nr 2.2 do SWZ dla Czê¶ci nr 2 zamówienia.2. Wykaz podwykonawców, podpisany przez Wykonawcê [osobê (osoby) umocowan± prawnie], (oddzielny dla ka¿dej Czê¶ci zamówienia), je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wykonanie czê¶ci zamówienia – wzór stanowi Za³±cznik Nr 4 do SWZ.
3. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy) – wzór stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ.
4. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy):
1) je¶li osoba reprezentuj±ca Wykonawcê w niniejszym postêpowaniu nie zosta³a wskazana, jako uprawniona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej;
2) Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj±ce Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:1) Czê¶æ nr 1 zamówienia: 1 500,00 PLN;
2) Czê¶æ nr 2 zamówienia: 2 000,00 PLN.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, przy czym za termin wniesienia wadium w pieni±dzu, wp³acone przelewem na rachunek bankowy, przyjmuje siê termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiaj±cego (termin faktycznego wp³ywu i zaksiêgowania ¶rodków na rachunku Zamawiaj±cego potwierdzony przez bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy:
1) dla przelewów krajowych: Santander Bank Polska S. A. nr rachunku 83 1500 1634 1216 3002 8476 0000;
2) dla przelewów z zagranicy: Santander Bank Polska S. A. Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP, numer IBAN: PL83150016341216300284760000.
5. W tytule przelewu wpisaæ: Wadium przetargowe Nr referencyjny: ZP.272.27.2023, Czê¶æ nr….
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
8. Dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu tj. w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4 musz± byæ opatrzone przez wystawcê (osobê uprawnion± do wystawienia tzn. przedstawiciela gwaranta lub porêczyciela) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, musz± byæ wystawione na Powiat Jaros³awski, ul. Jana Paw³a II 17, 37 – 500 Jaros³aw oraz musz± zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca bêdzie zwi±zany ofert±.
9. Z tre¶ci gwarancji lub porêczenia musi jednoznacznie wynikaæ nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie gwaranta / porêczyciela do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium, na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty wadium zg³oszone w terminie zwi±zania ofert± w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10. Orygina³y dokumentów, o których mowa powy¿ej w ust. 7 wystawione na Powiat Jaros³awski w postaci elektronicznej i opatrzone przez wystawcê kwalifikowanym podpisem elektronicznym nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu za po¶rednictwem platformazakupowa.pl przy u¿yciu formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” dostêpnego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings, tj. w miejscu publikacji SWZ lub poprzez do³±czenie do oferty.
11. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Terminowo¶æ wniesienia wadium (w ka¿dej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiaj±cy sprawdzi w ramach w³asnych czynno¶ci proceduralnych.
12. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie, wadium (w ka¿dej z dopuszczalnych form) mo¿e byæ wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, ¿e ³±czna wysoko¶æ wniesionego wadium odpowiadaæ bêdzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosz±c wadium oprócz wskazania tytu³em jakiego postêpowania [Numer referencyjny: ZP.272.27.2024 Czê¶æ nr …] wadium jest wnoszone nale¿y równie¿ wskazaæ w czyim imieniu / w imieniu kogo jest wnoszone.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z uwagi na któr±kolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w:
1) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 507, z pó¼n. zm.);
2) art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego (wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, warunek dotycz±cy:
1) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, sformu³owany w Rozdziale X ust. 3 SWZ, odpowiednio w pkt 1 dla Czê¶ci nr 1 zamówienia oraz w pkt 2 dla Czê¶ci nr 2 zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie mog± spe³niaæ ³±cznie;
2) do¶wiadczenia, sformu³owany w Rozdziale X ust. 3 pkt 3 SWZ, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³, co najmniej dwie (2) us³ugi (2 zamówienia / 2 umowy / 2 kontrakty) polegaj±ce na utworzeniu baz danych BDOT500 i GESUT dla ca³ego obrêbu ewidencyjnego o powierzchni nie mniejszej ni¿ 300 hektarów.
5. Spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie bêdzie weryfikowane przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s±:
1) ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) z³o¿yæ wraz z ofert± Pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika, o którym mowa w pkt 1;
3) z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w ust. 6 pkt 2, winno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
8. Wzór o¶wiadczenia, o którym mowa w ust. 6 pkt 3, stanowi odpowiednio Za³±cznik Nr 6.1 do SWZ dla Czê¶ci nr 1 zamówienia oraz Za³±cznik Nr 6.2 do SWZ dla Czê¶ci nr 2 zamówienia.
9. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany postanowieñ zawartej umowy lub wprowadzania do niej dodatkowych postanowieñ, w zakresie:1) przedmiotu umowy oraz wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania us³ug nieprzewidzianych w umowie, których niewykonanie uniemo¿liwia lub w znacz±cy sposób utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu zamówienia / umowy;
2) wyd³u¿enia terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia, niezawinionych przez Wykonawcê, okoliczno¶ci opisanych w przygotowanym Projekcie umowy;
3) usuniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych
w umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji.
2. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, tj. w przypadku:
1) konieczno¶ci aktualizacji danych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego poprzez: zmianê nazwy, adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, zmianê formy prawnej Wykonawcy itp.;
2) zmiany przez Ustawodawcê przepisów prawa o charakterze bezwzglêdnie obowi±zuj±cym, z którymi postanowienia umowy pozosta³yby w sprzeczno¶ci i które bêd± mia³y bezpo¶redni wp³yw na realizacjê zawartej umowy, w szczególno¶ci zmiany przepisów prawa geodezyjnego nak³adaj±ce na Wykonawcê lub Zamawiaj±cego dodatkowe obowi±zki lub czynno¶ci, nieprzewidziane w zawartej umowie, których wykonanie w ramach zawartej umowy jest konieczne z uwagi na obowi±zuj±ce przepisy prawa;
3) zmiany zasad realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od woli Stron, które bêd± mia³y bezpo¶redni wp³yw na realizacjê umowy;
4) dzia³añ osób trzecich, w tym niezgodnych z prawem, utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych realizacjê lub wykonanie umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron umowy;
5) w innych sytuacjach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych tzn. nie odnosz±cych siê do warunków, które gdyby zosta³y ujête w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umo¿liwi³yby dopuszczenie innej oferty ni¿ ta, która zosta³a pierwotnie dopuszczona;
6) wyst±pienie si³y wy¿szej lub zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne.
3. Przez si³ê wy¿sz± rozumieæ nale¿y zderzenie zewnêtrzne, o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, którego nie mo¿na by³o unikn±æ ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, którego nie mo¿na przypisaæ drugiej Stronie, a które ma wp³yw na realizacje przedmiotu umowy, np. w znacznym stopniu utrudnia lub uniemo¿liwia ca³kowite lub czê¶ciowe wype³nienie zobowi±zañ umownych, w tym w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, dzia³ania wojenne, ataki terrorystyczne, stan pandemii lub epidemii lub zmiana zwi±zana ze stanem pandemii lub epidemii, w tym zwi±zana z ich przebiegiem itp.
4. Zmiana postanowieñ zawartej umowy lub wprowadzenie do niej dodatkowych postanowieñ bêdzie mo¿liwe jedynie za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie w formie stosownego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.
5. Mo¿liwo¶ci zmian umowy szczegó³owo opisane s± w Projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 9.1 do SWZ dla Czê¶ci nr 1 zamówienia oraz Za³±cznik Nr 9.2 do SWZ dla Czê¶ci nr 2 zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-02 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-01
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca sk³adaj±c ofertê na wykonaniu Czê¶ci nr 1 zamówienia w Formularzu ofertowym, którego wzór dla Czê¶ci nr 1 zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 2.1 do SWZ, bêdzie móg³ zadeklarowaæ:1) d³u¿szy ni¿ 36 miesiêczny okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wykonany przedmiot Czê¶ci nr 1 zamówienia i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymaæ punkty w tym kryterium oceny ofert;
2) skrócenie terminu wykonania Czê¶ci nr 1 zamówienia i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymaæ punkty w tym kryterium oceny ofert.
2. Wykonawca sk³adaj±c ofertê na wykonaniu Czê¶ci nr 2 zamówienia w Formularzu ofertowym, którego wzór dla Czê¶ci nr 2 zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 2.2 do SWZ, bêdzie móg³ zadeklarowaæ:
1) d³u¿szy ni¿ 36 miesiêczny okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wykonany przedmiot Czê¶ci nr 2 zamówienia i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymaæ punkty w tym kryterium oceny ofert;
2) skrócenie terminu wykonania Czê¶ci nr 2 zamówienia i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymaæ punkty w tym kryterium oceny ofert.
INNE PRZETARGI Z JAROS£AWIA
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jaros³awiu
- Zakup, dostawa i monta¿ urz±dzeñ klimatyzacji wraz z niezbêdn± instalacj± w Budynku nr 8
- "Sporz±dzenie planu ogólnego Miasta Jaros³awia".
- Przebudowa pomieszczeñ COM w Jaros³awiu z przeznaczeniem na pracowniê TK i pracowniê endoskopii pn Poprawa jako¶ci us³ug med. COM w Jaros³awiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
- Wykonanie dostawa i monta¿ mebli, dostawa krzese³, foteli, taboretów dla potrzeb wyposa¿enia laboratorium analitycznego - z podzia³em na czê¶ci
- Przeprowadzenie audytów zgodno¶ci serwisów internetowych Zamawiaj±cego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostêpno¶ci cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
wiêcej: przetargi w Jaros³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Wykonanie ewidencji i pe³nej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Czêstochowa - aktualizacja
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZ¡CEGO MIGRACJI KURAKÓW LE¦NYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLE¦NICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPO¦REDNIEJ
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nac³aw - Gry¿yna o ¶cie¿kê rowerow± oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z k³adk± rowerow± i o¶wietleniem w m. Nielêgowo
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.