Og³oszenie z dnia 2024-08-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00513598/01 - Wynik z dnia 2024-09-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2024/2025 dla Gminy P³oskinia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OSKINIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748034
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: P³oskinia 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oskinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.7.) Numer telefonu: 556208600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ploskinia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2024/2025 dla Gminy P³oskinia”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2289fa1a-8a34-4dc4-b85f-870d26fe204e
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00469764
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00020829/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2024-2025 dla Gminy P³oskinia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2289fa1a-8a34-4dc4-b85f-870d26fe204e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikacji za pomoc±: - poczty elektronicznej (sekretariat@ploskinia.eu)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e - Zamówienia z uprawnieniami do „Sk³adania ofert/wniosków/prac konkursowych”. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Szczegó³owy opis jest
zawarty w rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy P³oskinia, P³oskinia 8, 14-526 P³oskinia.
2) W celu uzyskania wiêcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2024/2025 dla Gminy P³oskinia” numer postêpowania SO-I.271.10.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Dane osobowe przechowywane s± przez okres niezbêdny do realizacji wskazanych w ppkt 3) celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy P³oskinia, P³oskinia 8, 14-526 P³oskinia.
2) W celu uzyskania wiêcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2024/2025 dla Gminy P³oskinia” numer postêpowania SO-I.271.10.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Dane osobowe przechowywane s± przez okres niezbêdny do realizacji wskazanych w ppkt 3) celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SO-I.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest; dostawa ok. 70 000 litrów oleju opa³owego lekkiego, w sezonie grzewczym 2024/2025 dla ni¿ej wymienionych jednostek;
1) Urz±d Gminy w P³oskini - ok. 7 000 litrów,
2) Szko³a Podstawowa w P³oskini – ok. 38 000 litrów,
3) Szko³a Podstawowa w Chru¶cielu – ok. 25 000 litrów.
Przedmiot zamówienia bêdzie dostarczany sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiaj±cego. Dostarczany olej opa³owy winien byæ I klasy jako¶ci i spe³niaæ nastêpuj±ce warunki jako¶ciowe okre¶lone Polsk± Norm± oraz charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami:
1) warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿: 42,60 MJ/kg,
2) gêsto¶æ w temperaturze 15oC nie wy¿sza ni¿: 900 kg/m3,
3) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20oC nie wiêksza ni¿: 6,0 mm2/s,
4) temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿: 56oC,
5) temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿: (-20oC),
6) sk³ad frakcyjny:
a) do temperatury 250oC destyluje siê nie wiêcej ni¿ 65% (v/v),
b) do temperatury 350oC destyluje siê nie mniej ni¿ 85% (v/v),
7) pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,30% (m/m),
8) pozosta³o¶æ po spopieleniu 0,010% (m/m),
9) zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10% (m/m),
10) zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg,
11) ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg.
2. Dostawa oleju nastêpowaæ bêdzie transportem Wykonawcy (autocysterna z pomp± dostosowan± do transportu oleju opa³owego) na koszt i ryzyko Wykonawcy. Cysterna musi posiadaæ legalizowany licznik do wydawania paliwa oraz w±¿ z mo¿liwo¶ci± podania paliwa z odpowiednimi przy³±czami do tankowania zbiorników.
3. Wraz z ka¿dorazow± dostaw± przedk³adane bêd± ¶wiadectwa jako¶ci dostarczonego oleju opa³owego, nie pó¼niej ni¿ z faktur±.
4. Jednorazowa dostawa oleju opa³owego bêdzie wynosi³a ok. 1 000l – 10 000l.
5. Ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy nie jest w stanie precyzyjnie okre¶liæ ilo¶ci oleju, który zostanie dostarczony do jednostek w okresie obowi±zywania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ z przyczyn niezale¿nych od niego, mo¿e nast±piæ mniejsze wykorzystanie ilo¶ci przedmiotu zamówienia, bez konsekwencji dla Zamawiaj±cego.
6. Dostawa oleju bêdzie siê odbywaæ na zg³oszenie poczt± elektroniczn± lub telefonicznie:
- bezpo¶rednio do wskazanej jednostki,
- w ci±gu 3 dni od zg³oszenia,
- w ilo¶ciach okre¶lonych w zamówieniu.
7. Opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Zamawiaj±cy nie mo¿e odrzuciæ oferty tylko dlatego, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi nie s± zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia siê odnosi, pod warunkiem ¿e Wykonawca udowodni, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisano szczegó³owo w rozdziale XXV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art.108 ust.1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 ustawy Pzp.2. nie podlegaj±cy wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
3. spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli wyka¿e ¿e: bêdzie posiadaæ wiedzê i do¶wiadczenie zawodowe umo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu zamówienia tj.,
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ dostawy, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ
powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie
powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
- co najmniej 1 zamówienie o podobnej wielko¶ci i z³o¿ono¶ci – dostawa oleju opa³owego o warto¶ci min. 200 tys. Brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)
Aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi.
b) Wykaz dostaw, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a
je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane - za³±cznik nr 6 do SWZ oraz za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których
mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w
przypadku
¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie
uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal
wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie
ostatnich 3 miesiêcy;
- co najmniej 1 zamówienie o podobnej wielko¶ci i z³o¿ono¶ci – dostawa oleju opa³owego o warto¶ci min. 200 tys. Brutto.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, nie zale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej -
za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane (tj. nr NIP lub REGON) umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIX ust. 3 SWZ- zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy)
3) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo pod rygorem niewa¿no¶ci sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ notariusz);
4) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy, którzy bêd± wspólnie sk³adaæ Ofertê, dodatkowo musz± ustanowiæ i wskazaæ Pe³nomocnika, który bêdzie mia³ umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶cipe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z Ofert±. Zaleca siê, aby pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych Ofertê. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika powinno:
a) jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi;
b) wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie;
c) precyzowaæ zakres umocowania;
d) upowa¿niaæ Pe³nomocnika do podejmowania niezbêdnych dzia³añ zwi±zanych z postêpowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynno¶ci prawnych i faktycznych zwi±zanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;
e) byæ podpisane przez prawnie pe³nomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± Ofertê,
jako potwierdzenie uprawnieñ przekazanych Pe³nomocnikowi.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem. Wszelka korespondencja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia bêdzie kierowana do ustanowionego pe³nomocnika ze skutkiem dla mocodawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII ust. 1 pkt 1, 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±czniki 4 do SWZ.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdziale XVI,
Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ ³±cznie.
7. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy wystêpuj±cego wspólnie, przed przyst±pieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przed³o¿ona zostanie umowa reguluj±c± wspó³pracê Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia w Za³±czniku Nr 8 do SWZ- Projekt umowy, dostêpnego na stronie prowadzonego postêpowania.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-05 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Informacje szczegó³owe dotycz±ce zamówienia zawiera SWZ stanowi±ca za³±cznik do niniejszego postêpowania.INNE PRZETARGI P£OSKINIA
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- "¦wiadczenie kompleksowej us³ugi cateringowej dla Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w P³oskini"
- Budowa sk³adnicy drewna z placem manewrowym w le¶nictwie Podlipie
wiêcej: przetargi P£OSKINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesiêcy
- Dostawa oleju opa³owego dla potrzeb grzewczych Szko³y Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szko³y Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opa³owego w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. W³adys³awa Jagie³³y w Czerwiñsku nad Wis³±.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej we Wroniñcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.