Og³oszenie z dnia 2024-08-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00480857/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00517010/01 - Wynik z dnia 2024-09-26
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia przy ulicy Kopernika 18 w Miliczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Milicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Milicz
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161307571
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Trzebnicka 2
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Milicz
1.11.5.) Kod pocztowy: 56-300
1.11.6.) Województwo: dolno¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia przy ulicy Kopernika 18 w Miliczu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-601f7474-0597-4666-a14e-2335004de947
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00469785
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/milicz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz. 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:
t.tatarek@milicz.pl. 3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ niezosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Pozosta³e ustalenia w punkcie 11 SWZ na przedmiotow± us³ugê.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z punktem 2 SWZ oraz Za³±cznikiem B do umowy na przedmiotowe zadanie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z punktem 2 SWZ oraz Za³±cznikiem B do umowy na przedmiotowe zadanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IF.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest:
Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia przy ulicy Kopernika 18 w Miliczu.
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia w Miliczu przy ul. Kopernika 18
Zakres us³ug okre¶la za³±cznik nr 8 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
Wykaz i metra¿ pomieszczeñ do sprz±tania okre¶la za³±cznik nr 9 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
Wykaz i metra¿ okien oraz drzwi okre¶la za³±cznik nr 10 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. (...)
5. Zamawiaj±cy wymaga, by osoba (osoby) dokonuj±ca czynno¶ci w siedzibie Zamawiaj±cego w celu realizacji zadania (osoby wykonuj±ce us³ugê sprz±tania obiektu) by³y zatrudnione wy³±cznie na podstawie umowy o pracê w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, o ile nie s± wykonywane przez dane osoby osobi¶cie w ramach prowadzonej przez nie dzia³alno¶ci gospodarczej na podstawie wpisu do CEIDG.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracê wy¿ej wymienionych osób powinno trwaæ nieprzerwanie przez ca³y okres trwania umowy.
Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w terminie okre¶lonym zapisami umowy i aktualizowania na bie¿±co, tj. za ka¿dym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, o¶wiadczenia, o którym mowa w umowie.(...)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90919300-5 - Us³ugi sprz±tania szkó³
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur
90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane
90900000-6 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:
A) CENA – 60% = 60 pkt
B) JAKO¦Æ – 40%
2. Zamawiaj±cy oceni oferty wg wzoru:
CENA „C” przyjmuje siê, ¿e najwy¿sz± ilo¶æ punktów, tj. 60 punktów, otrzyma najni¿sza w¶ród cen zawartych w ofertach;
a) ceny w pozosta³ych ofertach punktowane bêd± w oparciu o nastêpuj±cy wzór:
C = Cmin/Cx × 60
gdzie:
C – ilo¶æ punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena ofertowa”
Cmin – Najni¿sza cena brutto w¶ród ocenianych ofert
Cx – cena brutto ocenianej oferty
JAKO¦Æ – „J”.
Przy ocenie ofert w kryterium „Jako¶æ” Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ nadzór Wykonawcy nad jako¶ci± prac wykonanych przez pracowników - czêsto¶æ kontroli jako¶ci us³ug wykonanych przez pracowników Wykonawcy, przeprowadzon± w miejscach ich
wykonywania (na poszczególnych obiektach), przez osobê odpowiedzialn± za realizacjê prac ze strony Wykonawcy, z przeprowadzenia której spisana zostanie notatka i przekazana osobie sprawuj±cej bezpo¶redni nadzór ze strony Zamawiaj±cego:
Czêsto¶æ kontroli jako¶ci Ilo¶æ punktów
1 raz w miesi±cu - 0
2 razy w miesi±cu - 20
4 razy w miesi±cu - 40
Przy ocenie wg tego kryterium Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê informacje wpisane do odpowiedniej pozycji Formularza oferty.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.
£¡CZNA OCENA OFERTY – „W”:
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie warunki postawione w niniejszej SWZ oraz uzyska
³±cznie najwiêksz± ilo¶æ punktów (W) za sumê wszystkich kryteriów wg wzoru (tj. najwy¿sz± warto¶æ wska¼nika W):
W = C + J
gdzie:
W – wska¼nik oceny oferty,
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
J – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Jako¶æ”.
3.Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz± spe³niaæ ni¿ej wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Okre¶lenie warunku:
Warunek ten zostanie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200.000,00 z³;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Okre¶lenie warunku:
Warunek ten zostanie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) - co najmniej 2 us³ug w zakresie kompleksowego sprz±tania budynków u¿yteczno¶ci publicznej o pow. min. 8000 m2 ka¿dy wykazany budynek - zadanie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, oraz wyka¿e podstawê do dysponowania tymi zasobami. Zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002, Nr 75, poz. 690) przez obiekt u¿yteczno¶ci publicznej rozumie siê: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy
kapita³owej – wed³ug za³±cznika Nr 5 do SWZ;
b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
• Art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp
• Art. 109 ust. 1 pkt 5 i art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie (wg za³±cznika do SWZ), wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
b) Dokument (w tym np. polisa) potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia odpowiedniego dla postawionego w tym zakresie warunku udzia³u w postêpowaniu.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê sporz±dza siê na FORMULARZU OFERTOWYM – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz o¶wiadczenie, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 9.2. i 9.8. (je¿eli dotyczy).
3) O¶wiadczenie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt. 10.3. i 10.4. SWZ (je¿eli dotyczy).
4) Dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu.
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru odpowiednie pe³nomocnictwa
(je¿eli dotyczy).
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ przekazane w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100 )6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W przypadku, gdy spe³nienie warunków opisanych w SWZ wykazuje:
- co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
- Wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z Wykonawców którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, który zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wed³ug za³±cznika do SWZ;
5. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, ¿±da kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców przed zawarciem umowy,
b) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± byæ dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci, wy³±cznie na zasadach okre¶lonych w art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany umowy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
2.1. zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) w przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nast±pi zmiana stawki VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu zamówienia i wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w §4 ust. 1 Umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku, jednak¿e wy³±cznie co do czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których do dnia zmiany podatku VAT jeszcze nie wykonano;
b) zmiana wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 i terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w §3 ust.1 w przypadku epidemii i potrzeby zastosowania innych rozwi±zañ ni¿ przewidzianych w zawartej umowie. W takim przypadku Wykonawcy mo¿e zostaæ podwy¿szone wynagrodzenie o koszty zwi±zane z dostosowaniem siê do nowych przepisów lub/i wytycznych w celu realizacji zamówienia,
c) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej;
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
2.1.1. Wynagrodzenie miesiêczne nale¿ne Wykonawcy mo¿e zostaæ skorygowane dla oddania wzrostów lub spadków cen w oparciu o publikowany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego wska¼nik zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych („WCPI”) w sytuacji gdy Wykonawca wyka¿e wp³yw zmiany kosztów Wykonawcy na zmianê kosztów realizacji zamówienia.
2.1.2. Waloryzacja dokonywana bêdzie miesiêcznie pocz±wszy od 7 miesi±ca realizacji zamówienia. W przypadku, gdyby w/w wska¼nik przesta³ byæ dostêpny, strony uzgodni± inny, najbardziej zbli¿ony wska¼nik publikowany przez GUS. Limit waloryzacji ustalony zosta³ na 10 % warto¶ci wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy.
2.1.3. Z powodu braku aktualnego wska¼nika waloryzacji (publikacja wska¼ników w biuletynach GUS odbywa siê z opó¼nieniem) waloryzacja z bie¿±cego okresu rozliczeniowego zostanie wyliczona ostatecznie, gdy Prezes GUS og³osi wska¼niki cen dla danego miesi±ca objêtego rozliczeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Wystêpuj±c o rozliczenie wynagrodzenia za dany miesi±c realizacji ¶wiadczeñ, Wykonawca obliczy wstêpne warto¶ci zwaloryzowanych kwot dla ¶wiadczeñ zrealizowanych w ka¿dym miesi±cu, u¿ywaj±c ostatnich z wyliczonych wska¼ników waloryzacji. Ustalone w ten sposób warto¶ci bêd± skorygowane z zastosowaniem wska¼nika waloryzacji w³a¶ciwego dla miesi±ca którego dotyczy³o dane rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy, niezw³ocznie po ich publikacji.
2.1.4 Je¿eli wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zwaloryzowane zgodnie z art. 439 ust. 1-3 ustawy Pzp, Wykonawca zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego Podwykonawcy i odpowiednio Podwykonawca dalszemu Podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki: przedmiotem umowy s± us³ugi oraz okres obowi±zywania umowy wraz z aneksami przekracza 6 miesiêcy. Waloryzacja bêdzie siê odbywaæ na analogicznych zasadach jak waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy z zastrze¿eniem, ¿e wska¼niki waloryzacji wynagrodzenia bêd± kalkulowane w odniesieniu do dnia zawarcia umowy pomiêdzy Wykonawc± a Podwykonawc±, lub Podwykonawc±, a dalszym Podwykonawc±; (...)
Pozosta³e ustalenia dotycz±ce mo¿liwo¶ci dokonywania zmian w umowie okre¶la §11 Wzoru umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ na przedmiotow± us³ugê .
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-03 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:1) w pieni±dzu; 2) w gwarancjach bankowych; 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
2. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: nr 72 9582 0000 2000 0000 0358 0004 w tytule wpisuj±c numer postêpowania z dopiskiem: wadium. Zaleca siê do³±czenie do oferty dokumentu
potwierdzaj±cego dokonanie przelewu.
Wadium winno byæ na koncie Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
3. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 14.1. ppkt 2-4 SWZ Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i porêczeñ musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze warunki:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;
2) z jego tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert;
5) nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;
6) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
7)Beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Szko³a Podstawowa nr 2 i Szko³a Muzyczna I Stopnia w Miliczu.
4. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
5. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
6. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieni±dzu przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiaj±cego na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
7.Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiaj±cego w przypadku, gdy:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 14.1. ppkt 2-4 SWZ, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w
art. 57 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. Pozosta³e ustalenia dotycz±ce wadium zawarto w punkcie 14 SWZ na przedmiotow± us³ugê.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Us³ugi pocztowe dla Urzêdu Miejskiego w Miliczu
- "Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów s³u¿bowych oraz sprzêtu zmechanizowanego i technicznego Zamawiaj±cego".
wiêcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czysto¶ci w budynku administracyjnym, archiwum i pokojach go¶cinnych Nadle¶nictwa Lubaczów w 2025 roku
- Us³ugi bie¿±cego utrzymania czysto¶ci w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, po³o¿onym przy ul. Szubiñskiej 4 oraz terenów zewnêtrznych do niego przylegaj±cych.
- Kompleksowe wykonywanie us³ug zwi±zanych ze sprz±taniem pomieszczeñ w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
- Wykonywanie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci biura i jego otoczenia oraz pe³nienie dy¿urów przeciwpo¿arowych w Nadle¶nictwie Sarbia w roku 2025.
- Us³uga sprz±tania budynków Politechniki Czêstochowskiej
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug utrzymania czysto¶ci dla O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
wiêcej: Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.