eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZambrówDowóz uczniów do szkół podległych Gminie Zambrów w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podległych Gminie Zambrów w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zambrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Zambrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 271 46 16

1.5.8.) Numer faksu: 86 2712069

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugz@ugzambrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugzambrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół podległych Gminie Zambrów w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bb767a6-339a-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039285/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół podległych Gminie Zambrów w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383997

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OS.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 498434,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do szkół podległych Gminie Zambrów w roku szkolnym 2024/2025” w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dowiezienia i odwiezienia uczniów szkół, o których mowa w ust. 3 w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, poprzez sprzedaż biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025.
3. Dowozy będą realizowane do niżej wymienionych szkół:
1) Szkoła Podstawowa w Wiśniewie, Wiśniewo 10, 18-300 Zambrów;
2) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Starym Zakrzewie, Stare Zakrzewo 15, 18-300
Zambrów;
3) Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Osowcu, Osowiec 22, 18-300 Zambrów;
4) Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Porytem-Jabłoni, Poryte-Jabłoń 103, 18-300 Zambrów.
4. Przewidywana łączna liczba dzieci/uczniów do przewiezienia do szkół i z powrotem wynosi: 286.
Przewidywaną liczbę dzieci/uczniów dowożonych do szkół z poszczególnych miejscowości, dla których będą dostarczane bilety miesięczne zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Wykaz ten jest ilością prognozowaną na podstawie liczby uczniów w maju 2024 r. i może ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi na warunkach określonych w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej, jak i większej ilości biletów miesięcznych w zależności od bieżących potrzeb. Przewidywane ilości zakupywanych biletów miesięcznych nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego biletów w toku realizacji zamówienia. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna (gwarantowana) ilość dzieci/uczniów do przewiezienia do szkół i z powrotem wynosi: 235.
Zamawiający przewiduje prawo opcji, w ramach którego zakres zamówienia może zostać zwiększony o nie więcej niż 31 uczniów w stosunku do szacunkowej łącznej liczby dowożonych do szkół tj. od 286. Szczegółowe informacje w zakresie liczby uczniów objętych prawem opcji do poszczególnych szkół znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Nieskorzystanie z tego prawa nie skutkuje powstaniem jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Prawo opcji zostanie wykorzystane w sytuacji, gdy wolumen świadczenia wykonawcy przekroczy zakres podstawowy w okresie obowiązywania umowy. Okolicznościami uzasadniającymi skorzystanie z prawa opcji będzie zwiększona liczba dzieci/uczniów w stosunku do planowanej ilości dzieci/uczniów dowożonych do szkół. Zasady korzystania z prawa opcji przez Zamawiającego określa załącznik nr 10 do SWZ – Wzór umowy.

5. Przewóz uczniów będzie realizowany w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 tj. przez 10 miesięcy, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania. Przewóz uczniów nie będzie odbywał się w ferie oraz przerwy świąteczne.
6. Wykonawca zapewni w autobusie miejsca siedzące dla wszystkich uczniów oraz jedno dla opiekuna podczas wykonywanych przewozów.
7. Godziny dowozu i odwozu uczniów winny być skorelowane z planami zajęć obowiązującymi w poszczególnych szkołach, jednakże uczniowie powinni być dowiezieni do danej szkoły najpóźniej 10 minut przed rozpoczęciem zajęć (przewidywana godz. rozpoczęcia zajęć: 8:00). Uczniowie powinni być odwiezieni ze szkoły bezpośrednio po skończonych zajęciach. Wykonawca powinien dostosować liczbę kursów oraz pojemność (liczbę miejsc) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów. Wykonawca zapewni dwukrotny odwóz uczniów o różnych godzinach do każdej miejscowości, z której są dowożeni uczniowie do poszczególnych szkół. Dokładne godziny zakończenia zajęć w poszczególnych szkołach podane będą Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostosował godziny dowozu i odwozów dzieci do godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia/zmniejszenia ilości kursów dowozu/odwozu uczniów.
8. Szczegółowe harmonogramy dowożenia dzieci/uczniów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów. Harmonogramy muszą zawierać wykazy tras przewozu dzieci oraz szczegółowe godziny kursów. Harmonogramy muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zmiany w harmonogramach. Zamawiający zastrzega możliwość zmian w/w harmonogramów w trakcie roku szkolnego uzależnionych od zmiany planów lekcji, zmiany liczby dowożonych, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania wolnych dni, dowozu uczniów z innych miejscowości i innych okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji dowozu uczniów do szkół. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym na dzień odpracowywany.
9. Szczegółowa liczba dzieci/uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości do danej szkoły będzie przedstawiona wykonawcy przed rozpoczęciem roku szkolnego 2024/2025. Zamawiający dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów dowożonych w roku szkolnym 2024/2025. W przypadku wystąpienia zmian w liczbie dojeżdżających Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę. O rozpoczęciu dowożenia uczniów w trakcie miesiąca Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie, składając zamówienie na bilet miesięczny dla tych uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565845,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565845,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565845,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podlaska Komunikacja Samochodowa Nova Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420200091

7.3.3) Ulica: ul. Boh. Monte Cassino 8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-873

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565845,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.