Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości w hali 3mk Arena Ostrów oraz terenu przyległego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387718016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Kowalczyka
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@arenaostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arenaostrow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b3215fb-61bf-46c5-99db-d38e5c73dbaa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania czystości w hali 3mk Arena Ostrów oraz terenu przyległego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b3215fb-61bf-46c5-99db-d38e5c73dbaa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym.
2. Zamówienie uzupełniające jest tożsame z przedmiotem zamówienia wykonanego zamówienia podstawowego.
3. Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły trzy lata. Zamówienia podstawowego udzielono zgodnie z umową OIS.272.04.2023 w dniu 04.08.2023 roku.
4. Zamówienie będzie powierzone do wykonania wykonawcy zamówienia podstawowego: Janusz Lewandowski P.W. JALMAX, ul. Chopina 20-22, 62-800 Kalisz.
5. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła 371.000,00 zł netto. W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00272087/01 z dnia 22.06.2023r. przewidziano zamówienia polegające na powtórzeniu, łącznie do wysokości 150% wartości zamówienia (tj. 556.500,00 zł netto). W sumie 927.500,00 zł netto.
Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OIS.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Obiekt objęty przedmiotową usługą znajduje się w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Andrzeja Kowalczyka 1.
2. Przedmiot zamówienia opisują:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,
2) Wykaz pomieszczeń - załącznik nr 2.
II. Inne wymagania i uwagi.
1. Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były wszystkie osoby wykonujące sprzątanie codzienne.
2. Wykonawca w okresie prowadzenia usługi będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł.
3. Wykonawca 3 dni przed terminem rozpoczęcia planowanej usługi przedstawi zamawiającemu wykaz osób wskazanych do realizacji usługi sprzątania codziennego wraz z informacją na temat pełnionej funkcji, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy.
5. Wykonawca każdorazowo 3 dni przed terminem planowanej imprezy przedstawi zamawiającemu wykaz osób wskazanych do realizacji usługi sprzątania imprezowego wraz z informacją na temat pełnionej funkcji.
6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na potrzebę kompleksowej realizacji usługi, a przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90910000-9 - Usługi sprzątania
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Lewandowski P.W. Jalmax
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 618 004 91 45
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janusz Lewandowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JALMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Janusz Lewandowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JALMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-05 do 2025-07-31INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- ,Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 170904
- Remont dachu na budynku E Centrum Kształcenia Praktycznego poprzez zapewnienie jego szczelności
- Dostawa sprzętu i usług realizowanych w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Zakup samochodu osobowego - busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni jezdni w ulicy Krańcowej w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni
- Świadczenie usługi utrzymania czystości i higieny w obiekcie pływalni MOSiR w Łodzi w 2025 r. - pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2
- Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z dostawą środków czystości w obiekcie Zakładu Dróg Miejskich w Mielcu
- Usługi kompleksowego wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości w Tychach przy ulicy Kubicy 6, Budowlanych 43 oraz Dojazdowej 10.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo przy ulicy Bolesława Chrobrego 50B w Legionowie
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ELBLĄSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W ELBLĄGU ORAZ CZĘŚCI TERENU DO NIEGO PRZYLEGŁEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.