eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiUsługa utrzymania czystości w hali 3mk Arena Ostrów oraz terenu przyległego



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości w hali 3mk Arena Ostrów oraz terenu przyległego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387718016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Kowalczyka

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@arenaostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arenaostrow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b3215fb-61bf-46c5-99db-d38e5c73dbaa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania czystości w hali 3mk Arena Ostrów oraz terenu przyległego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b3215fb-61bf-46c5-99db-d38e5c73dbaa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym.
2. Zamówienie uzupełniające jest tożsame z przedmiotem zamówienia wykonanego zamówienia podstawowego.
3. Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły trzy lata. Zamówienia podstawowego udzielono zgodnie z umową OIS.272.04.2023 w dniu 04.08.2023 roku.
4. Zamówienie będzie powierzone do wykonania wykonawcy zamówienia podstawowego: Janusz Lewandowski P.W. JALMAX, ul. Chopina 20-22, 62-800 Kalisz.
5. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła 371.000,00 zł netto. W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00272087/01 z dnia 22.06.2023r. przewidziano zamówienia polegające na powtórzeniu, łącznie do wysokości 150% wartości zamówienia (tj. 556.500,00 zł netto). W sumie 927.500,00 zł netto.
Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OIS.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Obiekt objęty przedmiotową usługą znajduje się w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Andrzeja Kowalczyka 1.
2. Przedmiot zamówienia opisują:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,
2) Wykaz pomieszczeń - załącznik nr 2.
II. Inne wymagania i uwagi.
1. Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były wszystkie osoby wykonujące sprzątanie codzienne.
2. Wykonawca w okresie prowadzenia usługi będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł.
3. Wykonawca 3 dni przed terminem rozpoczęcia planowanej usługi przedstawi zamawiającemu wykaz osób wskazanych do realizacji usługi sprzątania codziennego wraz z informacją na temat pełnionej funkcji, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy.
5. Wykonawca każdorazowo 3 dni przed terminem planowanej imprezy przedstawi zamawiającemu wykaz osób wskazanych do realizacji usługi sprzątania imprezowego wraz z informacją na temat pełnionej funkcji.
6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na potrzebę kompleksowej realizacji usługi, a przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90910000-9 - Usługi sprzątania

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Lewandowski P.W. Jalmax

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 618 004 91 45

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-05 do 2025-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.