Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00379647/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kontroli przestrzegania przepisów uchwały antysmogowej w gminie Celestynów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.pacek@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kontroli przestrzegania przepisów uchwały antysmogowej w gminie Celestynów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ca392a-320c-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054078/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Przeprowadzenie kontroli przestrzegania przepisów uchwały antysmogowej w gminie Celestynów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kontroli palenisk domowych z wykorzystaniem dronów wyposażonych w czujnik pomiaru jakości powietrza na terenie gminy Celestynów w każdym z 15 sołectw w ilości 350 palenisk oraz pobranie i przekazanie do badania 100 próbek popiołu z palenisk domowych.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z dotacji celowej budżetu Województwa Mazowieckiego na realizację zadania w ramach programu „Mazowsze dla czystego powietrza”.
3. Założeniem realizacji przedmiotu zamówienia jest identyfikacja zanieczyszczeń powietrza z wykorzystaniem drona antysmogowego na terenie gminy Celestynów oraz zlokalizowanie posesji emitujących zanieczyszczenia, które mogą stosować niedozwolone paliwa bądź spalać odpady.
4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Zadanie zostanie wykonane przy użyciu drona z czujnikiem. Czujnik umożliwia pomiar stężenia pyłów zawieszonych PM1, PM 2,5, PM 10, a także pomiar stężeń substancji takich jak formaldehyd, chlorowodór, cyjanowodór, siarkowodór, amoniak, lotne związki organiczne. Kontrola z wykorzystaniem dronów będzie odbywać się na terenie całej gminy, w szczególności w miejscach, gdzie zgłoszono możliwość spalania odpadów. Zadanie obejmuje wykonanie usługi we wskazanym przez JST czasie w sposób skoordynowany działaniami samorządu i ew. organów dokonujących kontroli interwencyjnej – policji.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania wysokiego standardu bezpieczeństwa, w szczególności poprzez m.in. weryfikację warunków meteorologicznych w wybranym terminie, pozyskanie niezbędnych zezwoleń umożliwiających legalne przeprowadzenie lotu, zapewnienie wykwalifikowanego do wykonania lotu zespołu. Pilot obsługujący urządzenia powinien posiadać minimalne kwalifikacje pilota: tj. posiadać minimalnie kwalifikacje NSTS-02 i zgłosić każdy lot do ULC.
3) W toku prac zostaną wykonane usługi pomiaru substancji wskazujące na możliwe spalanie odpadów niedozwolonych oraz pomiar stężeń pyłów do wyznaczenia obszarów o najgorszej jakości powietrza. Zamawiający zaleca przeprowadzenie kontroli (lotów) w godzinach wzmożonego użytkowania źródeł ciepła, dla najlepszej skuteczności kontroli.
4) Dane uzyskane z pomiarów w czasie rzeczywistym będą wykorzystywane podczas kontroli. W ramach zadania przewidziano 350 kontroli do wykonania za pomocą drona wyposażonego w czujniki zanieczyszczeń. Dron powinien być wyposażony w czujnik umożliwiający pracę w godzinach nocnych. Natomiast próba badawcza zostanie wytypowana z uwzględnieniem zgłoszeń mieszkańców o spalaniu niedozwolonych paliw oraz losowo w gospodarstwach gdzie w dniach kontroli będzie wydobywał się dym z komina.
5) Kolejnym etapem zadania jest zbadanie pobranych próbek w laboratorium. Badanie ma na celu jednoznacznie stwierdzić czy mieszkaniec, u którego dokonano kontroli spala odpady niedozwolone. W ramach zadania przewidziano pobranie 100 próbek z palenisk domowych. Próbki do zbadania pobierane będą przez Wykonawcę umowy wraz z wyznaczonym pracownikiem Gminy. Pobrane próbki Wykonawca przekazuje do laboratorium w celu przeprowadzenia badania. Wykonawca powinien dostarczyć niezbędne narzędzia do pobrania próbek: pojemnik na popiół zamykany i plombowany, pogrzebacz, tacę i szufelkę do pobrania próbek z komory popielnej, wilgotnościomierz do kontroli wilgotności drewna, protokołów do prowadzenia kontroli.
6) Zamawiający informuje, że podstawą prawną do przeprowadzenia badania na prywatnej posesji jest art. 379 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska wraz z upoważnieniem Wójta Gminy Celestynów do przeprowadzania kontroli w zakresie przestrzegania przepisów uchwały antysmogowej. Na tej podstawie pracownik firmy będzie mógł wejść na posesję w celu przeprowadzenia kontroli, z upoważnionym przez Wójta do przeprowadzania kontroli pracownikiem Gminy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125100-7 - Czujniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tornado UAV S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tornado UAV S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182201844
7.3.3) Ulica: Farysa 29b
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-06INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- WOFiTM/34/2025/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej i produktów biobójczych
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Celestynów
- WOFITM/32/2025/TP - Dostawa mebli laboratoryjnych.
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dronów wraz z wyposażeniem i akcesoriami, dostawa niezbędnego oprogramowania, przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego niezbędnego do uzyskania uprawnień pilota (BSP)
- Ochrona dronowa Parku Zakrzówek w Krakowie.
- Dostawa wraz z montażem sprzętu potrzebnego do wyposażenia sześciu pracowni - laboratorium 3D dla szkół średnich Powiatu Lubelskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do jeleniogórskich szkół zawodowych w ramach projektu pn.: "Wspieramy jeleniogórskich zawodowców"
więcej: Bezzałogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.