Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00357729/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016077929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Potocka 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 832-45-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir-zoliborz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir-zoliborz.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14ad5472-24c7-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025713/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja szatni basenowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/OSIR/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 412518,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja szatni basenowych (damskiej i męskiej)”.
Szczegółowy zakres robót budowlanych:
Branża budowlana:
- demontaż istniejącego wyposażenia drobnego;
- demontaż szafek systemowych oraz ławek;
- demontaż ścianek przebieralni;
- demontaż skrzydła drzwiowego;
- wykucie z muru ościeżnic stalowych;
- demontaż sufitu podwieszanego;
- rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych;
- rozebranie ścianek z płyt z betonu komórkowego;
- rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej;
- ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych;
- rozbiórka izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej;
- rozbiórka izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych;
- wywóz i utylizacja odpadów.
Ściany
- postawienie ścianki działowej z bloczków z betonu komórkowego;
- ułożenie nadproży prefabrykowanych w ścianach działowych;
- wykonanie tynków wewnętrznych.
Posadzki
- wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej z elastycznej polimerowej powłoki grubowarstwowej
- wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej;
- ułożenie jastrychu cementowego;
- gruntowanie podłoży pod płytki podłogowe;
- uszczelnienie pomieszczeń mokrych folią uszczelniającą;
- uszczelnienie krawędzi ścian i podłóg taśmami uszczelniającymi;
- wklejenie w powłokę wodochronną kształtek – mankietów uszczelniających;
- ułożenie posadzki z płytek metodą zwykłą;
- uzupełnienie posadzki po zmianie układu ścian.
Okładziny ścienne
- gruntowanie podłoży pod płytki;
- uszczelnienie pomieszczeń mokrych folią uszczelniającą do wysokości sufitu podwieszanego;
- wklejenie w powłokę wodochronną kształtek – mankietów uszczelniających;
- licowanie ścian płytkami układanych metodą zwykłą;
- wykończenie naroży – listwa płaska narożnikowa
- gruntowanie podłoży pod malowanie;
- malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych;
Sufity
- ułożenie sufitu podwieszanego typu Armstrong.
Stolarka drzwiowa i okienna
- montaż drzwi wejściowych 90x210.
Wyposażenie meblowe i sanitarne
- montaż blatów umywalkowych;
- montaż przebieralni z płyt HPL;
- montaż szafek systemowych;
- dostosowanie istniejących szafek systemowych do nowej aranżacji;
- montaż ławek z HPL;
- montaż przewijaka z atestem;
- montaż lustra z wbudowanym oświetleniem.
Korytarz
- montaż podświetlanego Logo OSiR
- montaż szafki depozytowej.
Branża sanitarna
Instalacja kanalizacyjna
- demontaż wpustów podłogowych;
- demontaż rurociągu z PVC kanalizacyjnych;
- montaż rurociągu z PVC kanalizacyjnego;
- montaż wpustów ze stali nierdzewnej;
- montaż opasek ogniochronnych.
Instalacja centralnego ogrzewania
- demontaż instalacji c.o. (2 grzejniki);
- rozprowadzenie instalacji c.o.;
- montaż grzejników;
- płukanie instalacji;
- wykonanie próby szczelności instalacji wodociągowych;
- wykonanie izolacji rurociągów.
Branża elektryczna
- demontaż opraw oświetleniowych;
- demontaż pusze z tworzyw sztucznych i metalowych;
- demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych;
- demontaż gniazd wtyczkowych podtynkowych;
- demontaż przewodów wtynkowych;
- mechaniczne wykucie bruzd;
- montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych i gniazd wtyczkowych;
- montaż rur windurowych;
- zaprawianie bruzd;
- ułożenie przewodów kabelkowych;
- montaż na gotowym podłożu opraw świetlikowych;
- montaż czujkirychu,
- podłączenie opraw oświetleniowych;
- modernizacja tablicy elektrycznej;
- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1 – fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia.
Uwaga:
Branża sanitarna
Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć, a w przypadku uszkodzenia odtworzyć.
W trakcie prac prowadzone będą normalne zajęcia w budynku istniejącym. Musi to uwzględniać organizacja robót i zabezpieczenie zaplecza.
Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający odniósł się do norm, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. dokumentach, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach (załącznik nr 6 do SWZ), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w ww. dokumentach.
Na podstawie art. 107 ustawy PZP przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu.
Wymagania związane z realizacją zamówienia
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty instalacji sanitarnej, elektrycznej, roboty wykończeniowe.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy oraz:
a) projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 2 do SWZ;
b) dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SWZ;
c) przedmiar robót – załącznik nr 7 do SWZ
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920005,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW GAJLEWICZ PROFIKLIMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421434490
7.3.3) Ulica: ul. Przepiórki 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW GAJLEWICZ PROFIKLIMA
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW GAJLEWICZ PROFIKLIMA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.