Og³oszenie z dnia 2022-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00484013/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-08
- 2022/BZP 00487269/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00520652/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zadanie nr 1 : konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy B³onie,
Zadanie nr 2 : roboty dodatkowe i uzupe³niaj±ce niezbêdne do poprawnego funkcjonowania systemu o¶wietlenia ulicznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina B³onie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blonie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 1 : konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy B³onie,
Zadanie nr 2 : roboty dodatkowe i uzupe³niaj±ce niezbêdne do poprawnego funkcjonowania systemu o¶wietlenia ulicznego.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-29a53a7f-7150-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00469930
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00009163/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy B³onie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.bip.blonie.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami
odbywa siê przy u¿yciu miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami
odbywa siê przy u¿yciu miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Pozosta³e warunki techniczne zosta³y zawarte w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina B³onie – Urz±d Miejski w B³oniu z
siedzib± w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie. Dane kontaktowe: Urz±d Miejski w B³oniu,
ul. Rynek 6,05-870 B³onie,tel. 22 725 30 04,fax. 22 725 30 67, email: ratusz@um.blonie.pl
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie B³onie jest wyznaczona osoba dostêpna pod
adresem iod@um.blonie.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
- dokumentacja postêpowania zgodnie z ustaw± – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa
Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.25.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zadania nr 1 :
a) G³ównym celem zadania nr 1 (konserwacji) jest utrzymanie we w³a¶ciwym stanie technicznym urz±dzeñ o¶wietleniowa ulicznego tak, aby zapewniona by³a prawid³owa ich praca zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
b) Ilo¶æ punktów o¶wietleniowych: 4000 szt. ( sodowe i ledowe ).
c) Ilo¶æ szaf zasilaj±co sterowniczych z uk³adami pomiaru energii elektrycznej: 150 szt. ( SON i SOK ).
d) Konserwacji podlegaj± nastêpuj±ce urz±dzenia o¶wietlenia ulicznego :
- zasilanie szaf zasilaj±co sterowniczych SON/SOK,
- szafy zasilaj±co sterownicze SON/SOK z wyposa¿eniem,
- obwody o¶wietleniowe kablowe i napowietrzne,
- oprawy, ¼ród³a ¶wiat³a, bezpieczniki,
- s³upy( linie napowietrzne – s³upy typu ¯N i E ; linie kablowe s³upy- metalowe )
- wysiêgniki,odgromniki, zaciski, uziemienia.
e) Wykaz podstawowych czynno¶ci konserwacji o¶wietlenia :
- kontrola ¶wiecenia i uzupe³nianie ubytków,
- usuwanie awarii i uszkodzeñ,
- dokonywanie oglêdzin, przegl±dów, badañ, pomiarów,
- obs³uga urz±dzeñ pomiarowych energii elektrycznej,
- prowadzenie wymaganych dokumentów.
f) Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w ilo¶ci konserwowanych punktów ¶wietlnych :
- zwiêkszenie : dobudowa nowych punktów,
- zmniejszenie : likwidacja punktów.
g) Koszty wszystkich materia³ów na konserwacjê o¶wietlenia jak i koniecznych wy³±czeñ linii pokrywa Wykonawca.
h) Znaczna czê¶æ urz±dzeñ o¶wietlenia ulicznego zainstalowana jest na liniach nale¿±cych do PGE Dystrybucja S.A.
Zakres zadania nr 2 :
a) G³ównym celem zadania nr 2 s± roboty niezbêdne do poprawnego funkcjonowania systemu o¶wietlenia ulicznego.
b) W zakres zadania nr 2 wchodz± roboty na wszystkich urz±dzeniach o¶wietlenia ulicznego wynikaj±ce z awarii spowodowanych kolizjami drogowymi, uszkodzeniami spowodowanymi warunkami atmosferycznymi ( burze, wichury, ulewy, ¶nie¿yce ), dzia³añ w³a¶ciciela linii – PGE Dystrybucja S.A, przebudowy dróg i konieczno¶ci± wymiany wyeksploatowanych urz±dzeñ.
1. W przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub uzupe³niaj±cych , a niezbêdnych do poprawnego funkcjonowania systemu o¶wietlenia ulicznego Wykonawca zobowi±zuje siê do ich wykonania na zasadach okre¶lonych w Umowie.
2. Roboty te nale¿y wykonywaæ zgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego i obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie.
3. Przy ww. robotach Wykonawca dokona niezbêdnych uzgodnieñ z zarz±dcami dróg i Zak³adem Energetycznym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50232100-1 - Us³ugi w zakresie konserwacji o¶wietlenia ulicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka za roboczogodzinê do kosztorysowania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszty ogólne
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zysk
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunkiudzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) dotycz±cej osób:
Warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:
1. dyspozytor – 1 osoba,
2. kierownik robót – 1 osoba posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami w
zakresie sieci i instalacji elektrycznych, aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów oraz aktualne uprawnienia "E" i „D” do 15 kV,
3. monterzy – 4 osoby posiadaj±ce:
- uprawnienia „E” do 1 kV, ( min. 2 osoby )
- uprawnienia „E” do 15 kV, ( min 2 osoby )
- uprawnienia do prac pod napiêciem, ( min 2 osoby )
4. operator sprzêtu – 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do obs³ugi sprzêtu ( podno¶nik
b) dotycz±cej narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych
Warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje w celu wykonania zamówienia publicznego nastêpuj±cymi narzêdziami,wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi (wraz informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami) co najmniej:
1. Samochodem technicznym z wyposa¿eniem – 1 szt. ,
2. Samochodem specjalnym z podno¶nikiem i balkonem – 1 szt.
Uprawnienia posiadane przez osobê wskazan± powy¿ej, w wymaganym zakresie, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz aktualnym obowi±zuj±cym Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 poz. 831) lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
W ka¿dym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ budowlanych, przez osobê wskazan± do pe³nienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
- uprawnieñ równowa¿nych wzglêdem wymaganych, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub:
- uprawnieñ równowa¿nych wzglêdem wymaganych, uznanych przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220) lub:
- uprawnieñ równowa¿nych wzglêdem wymaganych, nabytych w innym ni¿ Rzeczypospolita Polska pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, pañstwie cz³onkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA),
- stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrêbnych przepisów przys³uguje prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zasób wiedzy i do¶wiadczenia mo¿na ³±czyæ.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. O¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adane bêdzie w pkt. 7 Formularza Oferty.
Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie
wskazanym przez Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy za¿±da:
a) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5. wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu, urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
6. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz us³ug, o którym mowa w pkt. 1.4. dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
6.1. Formularz ofertowy stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ.6.2. Dowód wniesienia wadium.
6.3. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie
wskazanym przez Zamawiaj±cego, na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp –Za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku zatrudnienia Podwykonawcy/ów niebêd±cym/ch podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, o którym/ch wiadomo na etapie sk³adania oferty, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Podwykonawcê/ów wy¿ej wskazanego o¶wiadczenia potwierdzaj±cego brak podstaw wykluczenia.
6.4. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty i wystêpowania w imieniu Wykonawcy w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia, je¿eli Wykonawca nie bêdzie wystêpowa³ osobi¶cie lub poprzez przedstawiciela upowa¿nionego w dokumentach rejestrowych (je¿eli dotyczy).
6.5. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.(je¿eli dotyczy) .
6.6. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak
sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art 97 & 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym , b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 PLN(s³ownie: trzy tysi±ce z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 Pzp:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawcówwspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.(je¿eli dotyczy) .
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niezale¿nie od okoliczno¶ci wprowadza siê zasady dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenianale¿nego Wykonawcy, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp:
1.1. zmiana wynagrodzenia zostanie okre¶lona w oparciu o miesiêczny „Wska¼nik cen produkcji budowlano-monta¿owej” publikowany w Komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w sprawie wska¼nika cen nak³adów inwestycyjnych okre¶laj±cy zmianê ceny produkcji budowlano-monta¿owej w porównaniu z analogicznym miesi±cem roku poprzedniego, podanego dla pierwszego miesi±ca kalendarzowego przypadaj±cego po up³ywie 6 m-cy od daty zawarcia Umowy;
1.2. warto¶æ publikowanego wska¼nika przekraczaj±ca 3,0% uprawnia Strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia, przy czym pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada po up³ywie 6 m-cy od daty zawarcia Umowy;
1.3 zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia dotyczy tylko tej czê¶ci wynagrodzenia, która przys³uguje Wykonawcy za wykonanie tej czê¶ci Przedmiotu umowy, której odbiór przypad³ po up³ywie roku od daty zawarcia Umowy;
1.4. maksymaln± warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wynosi 20%.
1.5. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z ust. 4 zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-09 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Osobami upowa¿nionymi do bezpo¶redniego kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawachprzedmiotu zamówienia z ramienia: Wydzia³u Zamówieñ Publicznych s±:
– Iwona Kopczyñska, Agnieszka Kopij (wyja¶nienia odno¶nie procedury przetargowej) email: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl, fax: (22) 725-30-67, tel. (22) 725-30-04 wew. 180.
INNE PRZETARGI Z B£ONI
- ZAKUP DWÓCH AMBULANSÓW TYPU C
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych B³onie GT-1 w B³oniu.
wiêcej: przetargi w B³oniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. D±browskiego, ul. Sikorskiego i ul. Osiñskiej w ¯orach dofinansowanego ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105820L - ul. Zbo¿owej w Piaskach
- Budowa o¶wietlenia na terenie Gminy Halinów
- Budowa stanowiska dla kontroli mas i nacisku pojazdów przy ul. Zielonogórskiej w Lubinie.
- Wykonywanie czynno¶ci serwisowych, których celem jest utrzymanie w sprawno¶ci eksploatacyjnej o¶wietlenia ulic i placów oraz szafek imprez plenerowych Miasta Opola
- Modernizacja o¶wietlenia ulicznego z zastosowaniem energooszczêdnych rozwi±zañ
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.