Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00388482/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki w Gliwicach przy ul. Konarskiego 18. Znak sprawy: IA1.284.67.2022.AL.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34; 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.polsl.pl/zamowienia-publiczne/procedury/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki w Gliwicach przy ul. Konarskiego 18. Znak sprawy: IA1.284.67.2022.AL.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4078e826-496a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007867/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.56 IA1.284.67.2022 Modernizacja pomieszczeń w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki w Gliwicach przy ul.Konarskiego 18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388482/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.284.67.2022.AL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 590978,93 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144604,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:
a) Roboty budowlane:
− demontaż stolarki drzwiowej
− dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej wewn.
− demontaż zabudowy meblowej
− miejscowe uzupełnienie, cyklinowanie i lakierowanie parkietów
− częściowe skucie tynków ze ścian i sufitów
− roboty tynkowe i okładzinowe ścian i sufitów
− wykonanie tynków cementowo – wapiennych
− wykonanie gładzi gipsowych
− wykonanie fartuchów pod umywalki
− malowanie ścian i sufitów
b) Roboty elektryczne:
− demontaż istniejącej instalacji elektrycznej
− roboty przygotowawcze i budowlane pod ułożenie przewodów, kabli oraz osprzęt instalacyjny
− montaż aparatury zabezpieczającej
− wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego wraz z wymianą opraw oświetleniowych
− wykonanie instalacji gniazd wtykowych jednofazowych ogólnych p/t zasilających kącik kuchenny, podgrzewacz wody i inne odbiorniki elektryczne
− wykonanie instalacji gniazd wtykowych modułowych w punktach elektryczno-logicznych dla zasilania komputerów i monitorów
− wykonanie instalacji gniazd wtykowych dla stanowisk komputerowych
− wykonanie sieci teleinformatycznej
− wykonanie tras kablowych dla sieci LAN
− roboty budowlane towarzyszące
− wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem pomiarów elektrycznych
c) Roboty instalacyjne: remont „kącików” sanitarnych, polegający na demontażu istniejących umywalek z bateriami, rurociągów i podejść wod.-kan. oraz montażu nowych podejść, umywalek, baterii i podgrzewaczy elektrycznych zasobnikowych wraz
z podłączeniem odpływów do istniejących pionów kanalizacyjnych
d) Wywóz i utylizacja złomu, gruzu oraz utylizacja źródeł światła.
2. Termin wykonania zamówienia: do 3 miesięcy od dnia przekazania frontu robót. Zamawiający przewiduje przekazanie frontu robót do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194815,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268378,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194815,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Voyage Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6510003650
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194815,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa budynków przy ul. Orląt Śląskich na potrzeby placówek opiekuńczo-wychowawczych - dokumentacja projektowa
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej separatorów komórkowych Spectra Optia prod. Terumo BCT dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Przetarg na usługi pocztowe na rok 2025/2026
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Służby Ruchu Lotniczego oraz Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.