Ogłoszenie z dnia 2024-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403737/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00414593/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00529878/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa urządzeń laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 50
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiw.lublin@wiw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wiwlublin.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wiw-lublin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
WETERYNARIA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa urządzeń laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cfdeec8-7826-4c77-ac96-0bdbe4cc51e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00208403/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa urządzeń laboratoryjnych na potrzeby ZHW w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZHW.272.119.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część- Dostawa 4 szt. komór laminarnych.Przedmiotem jest dostawa 4 szt. komór laminarnych do diagnostyki mikrobiologicznej środków spożywczych, chorób ptaków oraz mikrobiologii ogólnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1-I do SWZ.
Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, montaż, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia wśród pracowników z obsługi dostarczanych urządzeń.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze
w godzinach pracy Zamawiającego.
3) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od nr 1-I do 1-X SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
4) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nie pochodził z wystawy lub zwrotu, posiadał wymagane parametry techniczne, określone w opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych.
7) Zakupiony sprzęt - w każdej z części - powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8) Dostarczone wyposażenie – w każdej z części - powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami.
12) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia
o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
13) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
14) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości minimum 24 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń w których wymagany jest dłuższy okres wskazy w OPZ.
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i w każdej części będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434540-3 - Sprzęt biomedyczny
4.5.5.) Wartość części: 104918,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część – Dostawa 2 szt. cieplarek.Przedmiotem jest dostawa 2 szt. cieplarek do badań mikrobiologicznych pasz, do kontroli szczepów drobnoustrojów;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1-II do SWZ.
Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, montaż, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia wśród pracowników z obsługi dostarczanych urządzeń.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze
w godzinach pracy Zamawiającego.
3) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od nr 1-I do 1-X SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
4) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nie pochodził z wystawy lub zwrotu, posiadał wymagane parametry techniczne, określone w opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych.
7) Zakupiony sprzęt - w każdej z części - powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8) Dostarczone wyposażenie – w każdej z części - powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami.
12) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia
o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
13) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
14) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości minimum 24 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń w których wymagany jest dłuższy okres wskazy w OPZ.
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i w każdej części będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33152000-0 - Inkubatory
4.5.5.) Wartość części: 21963,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III- Dostawa autoklawu podręcznego do sali sekcyjnej – 1 szt.Przedmiotem jest dostawa 1 szt. autoklawu podręcznego do sterylizacji narzędzi sekcyjnych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1-III do SWZ.
Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, montaż, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia wśród pracowników z obsługi dostarczanych urządzeń.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze
w godzinach pracy Zamawiającego.
3) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od nr 1-I do 1-X SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
4) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nie pochodził z wystawy lub zwrotu, posiadał wymagane parametry techniczne, określone w opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych.
7) Zakupiony sprzęt - w każdej z części - powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8) Dostarczone wyposażenie – w każdej z części - powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami.
12) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia
o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
13) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
14) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości minimum 24 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń w których wymagany jest dłuższy okres wskazy w OPZ.
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i w każdej części będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 23577,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV- Dostawa inkubatora CO2-1 szt.Przedmiotem jest dostawa 1 szt. Inkubatora CO2 do diagnostyki wścieklizny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1-IV do SWZ.
Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, montaż, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia wśród pracowników z obsługi dostarczanych urządzeń.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze
w godzinach pracy Zamawiającego.
3) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od nr 1-I do 1-X SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
4) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nie pochodził z wystawy lub zwrotu, posiadał wymagane parametry techniczne, określone w opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych.
7) Zakupiony sprzęt - w każdej z części - powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8) Dostarczone wyposażenie – w każdej z części - powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami.
12) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia
o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
13) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
14) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości minimum 24 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń w których wymagany jest dłuższy okres wskazy w OPZ.
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i w każdej części będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33152000-0 - Inkubatory
4.5.5.) Wartość części: 31068,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V- Dostawa wirówki z kompletem rotorów- 1 szt.Przedmiotem jest dostawa 1 szt. wirówki z kompletem rotorów do badań monitoringowych lisów w kierunku wścieklizny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1-V do SWZ.
Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, montaż, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia wśród pracowników z obsługi dostarczanych urządzeń.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze
w godzinach pracy Zamawiającego.
3) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od nr 1-I do 1-X SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
4) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nie pochodził z wystawy lub zwrotu, posiadał wymagane parametry techniczne, określone w opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych.
7) Zakupiony sprzęt - w każdej z części - powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8) Dostarczone wyposażenie – w każdej z części - powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami.
12) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia
o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
13) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
14) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości minimum 24 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń w których wymagany jest dłuższy okres wskazy w OPZ.
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i w każdej części będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42931000-1 - Wirówki
42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 15394,84 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI- Dostawa wirówki z chłodzeniem- 1 szt.Przedmiotem jest dostawa 1 szt. wirówki z chłodzeniem do diagnostyki chorób zakaźnych zwierząt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1-VI do SWZ.
Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, montaż, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia wśród pracowników z obsługi dostarczanych urządzeń.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze
w godzinach pracy Zamawiającego.
3) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od nr 1-I do 1-X SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
4) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nie pochodził z wystawy lub zwrotu, posiadał wymagane parametry techniczne, określone w opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych.
7) Zakupiony sprzęt - w każdej z części - powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8) Dostarczone wyposażenie – w każdej z części - powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami.
12) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia
o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
13) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
14) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości minimum 24 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń w których wymagany jest dłuższy okres wskazy w OPZ.
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i w każdej części będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42931000-1 - Wirówki
42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 37585,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII- Dostawa spektrofotometru- 1 szt.Przedmiotem jest dostawa 1 szt. spektrofotometru związanego z akredytowaną metodą OWD w diagnostyce brucelozy;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1-VII do SWZ.
Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, montaż, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia wśród pracowników z obsługi dostarczanych urządzeń.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze
w godzinach pracy Zamawiającego.
3) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od nr 1-I do 1-X SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
4) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nie pochodził z wystawy lub zwrotu, posiadał wymagane parametry techniczne, określone w opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych.
7) Zakupiony sprzęt - w każdej z części - powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8) Dostarczone wyposażenie – w każdej z części - powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami.
12) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia
o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
13) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
14) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości minimum 24 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń w których wymagany jest dłuższy okres wskazy w OPZ.
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i w każdej części będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 11100,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII- Dostawa 2 szt. wag analitycznychPrzedmiotem jest dostawa 2 szt. wag analitycznych do wykonywania pomiarów analitycznych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1-VIII do SWZ.
Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, montaż, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia wśród pracowników z obsługi dostarczanych urządzeń.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze
w godzinach pracy Zamawiającego.
3) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od nr 1-I do 1-X SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
4) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nie pochodził z wystawy lub zwrotu, posiadał wymagane parametry techniczne, określone w opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych.
7) Zakupiony sprzęt - w każdej z części - powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8) Dostarczone wyposażenie – w każdej z części - powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami.
12) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia
o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
13) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
14) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości minimum 24 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń w których wymagany jest dłuższy okres wskazy w OPZ.
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i w każdej części będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne
4.5.5.) Wartość części: 17850 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX- Dostawa urządzenia do destylacji wody-1 szt.Przedmiotem jest dostawa 1 szt. urządzenia do destylacji wody wykorzystywanej do uzyskania wody o parametrach niezbędnych w badaniach analitycznych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1-IX do SWZ.
Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, montaż, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia wśród pracowników z obsługi dostarczanych urządzeń.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze
w godzinach pracy Zamawiającego.
3) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od nr 1-I do 1-X SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
4) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nie pochodził z wystawy lub zwrotu, posiadał wymagane parametry techniczne, określone w opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych.
7) Zakupiony sprzęt - w każdej z części - powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8) Dostarczone wyposażenie – w każdej z części - powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami.
12) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia
o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
13) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
14) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości minimum 24 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń w których wymagany jest dłuższy okres wskazy w OPZ.
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i w każdej części będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42910000-8 - Aparatura do destylacji, filtrowania lub rektyfikacji
4.5.5.) Wartość części: 31990,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X- Dostawa dejonizatora- 1 szt.Przedmiotem jest dostawa 1 szt. dejonizatora wykorzystywanego do przygotowania pożywek bakteriologicznych – uzyskanie wody o właściwych parametrach do produkcji podłóż mikrobiologicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1-X do SWZ.
Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, montaż, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia wśród pracowników z obsługi dostarczanych urządzeń.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze
w godzinach pracy Zamawiającego.
3) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od nr 1-I do 1-X SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
4) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nie pochodził z wystawy lub zwrotu, posiadał wymagane parametry techniczne, określone w opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych.
7) Zakupiony sprzęt - w każdej z części - powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
8) Dostarczone wyposażenie – w każdej z części - powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE.
9) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi sprzętu oraz kart gwarancyjnych do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami.
12) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia
o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
13) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
14) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości minimum 24 miesięcy, za wyjątkiem urządzeń w których wymagany jest dłuższy okres wskazy w OPZ.
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i w każdej części będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 32479,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125312,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140495,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125312,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ewa Superata
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mariusz Martini
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451998229
7.3.3) Ulica: ul. Dobrego Pasterza
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-416
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LABSYSTEM S.C. EWA SUPERATA , MARIUSZ MARTINI
jakie przetargi wygrała firma
LABSYSTEM S.C. EWA SUPERATA , MARIUSZ MARTINI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125312,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30205,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCHEM GRUPA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDACCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562335186
7.3.3) Ulica: Feliksa Przypkowskiego
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36162,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33989,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001387
7.3.3) Ulica: J. Krauthofera
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-203
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33989,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18598,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18598,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18598,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010276552
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18598,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43004,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43004,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43004,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010276552
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43004,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13874,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13874,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13874,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gallab Grzegorz Liwski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180368149
7.3.3) Ulica: Jana Kochanowskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-864
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13874,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23247,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23247,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23247,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARTORIUS POLAND Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822446263
7.3.3) Ulica: Wrzesińska
7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-025
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23247,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36531,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39606,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36531,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABWATER BARTŁOMIEJ BARTŁOMIEJCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222777832
7.3.3) Ulica: Brzozowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawianka
7.3.5) Kod pocztowy: 02-267
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LABWATER BARTŁOMIEJ BARTŁOMIEJCZAK
jakie przetargi wygrała firma
LABWATER BARTŁOMIEJ BARTŁOMIEJCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36531,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39999,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39999,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39999,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABWATER BARTŁOMIEJ BARTŁOMIEJCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222777832
7.3.3) Ulica: Brzozowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawianka
7.3.5) Kod pocztowy: 02-267
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LABWATER BARTŁOMIEJ BARTŁOMIEJCZAK
jakie przetargi wygrała firma
LABWATER BARTŁOMIEJ BARTŁOMIEJCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39999,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- Dostawa zestawu do sanityzacji klatek
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Dostawa Ultramikrotomu
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
więcej: Inkubatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.