Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6539b72a-6be4-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r.,poz. 1710 ze zm.), dalej zwanej „ustawą Pzp”. „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli (…) 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (…) a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione”.
Uzasadnienie faktyczne zostało opisane w notatce z Uzasadnieniem wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki, stanowiącej załącznik do postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.40.2022.434.PKO[EPW]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 86963,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa dwóch sztuk systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym, zwanych dalej „Systemem” i spełniających wymagania określone w tabeli A i B znajdującej się w Załączniku nr 2 do Zaproszenia-SOPZ, zwanego dalej „SOPZ”;
2) świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego na dostarczony System, którego wymagania zostały określone w tabeli B znajdującej się w SOPZ;
3) dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji dostarczonego Systemu na etapie dokonywania odbiorów. Dokumentacja – oznacza dokumenty, specyfikacje i instrukcje dotyczące Systemu dołączone przez Wykonawcę; w szczególności mogą to być instrukcje/dokumenty opracowane przez producenta lub dystrybutora Systemu - w postaci elektronicznej (np. w formacie PDF);
4) przeszkolenie z dostarczonego Systemu zgodnie z wymaganiami określonymi w tabeli C znajdującej się w SOPZ.
2. Termin wykonania zamówienia: tj.: Przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w:
1) ust. 1 pkt 1) zrealizowany zostanie w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do Zaproszenia, zwanej dalej „Umową”;
2) ust. 1 pkt 3) i 4) zrealizowany zostanie w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
3) ust. 1 pkt 2) realizowany będzie przez okres co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania rozpoczęcia korzystania z Systemu (w przypadku wątpliwości przyjmuje się, że dniem tym jest dzień odbioru wskazany w Protokole odbioru, o którym mowa w § 7 ust. 6) Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100689,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100689,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100689,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "VIDA ANDRZEJ TARASEK"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511541295
7.3.3) Ulica: ul. K. I. Gałczyńskiego, nr 18
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-587
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100689,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) ust. 1 pkt 1) zrealizowany zostanie w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do Zaproszenia, zwanej dalej „Umową”;
2) ust. 1 pkt 3) i 4) zrealizowany zostanie w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
3) ust. 1 pkt 2) realizowany będzie przez okres co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania rozpoczęcia korzystania z Systemu (w przypadku wątpliwości przyjmuje się, że dniem tym jest dzień odbioru wskazany w Protokole odbioru, o którym mowa w § 7 ust. 6) Umowy.
2.Poniżej znajduje się uzasadnienie prawne i faktyczne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r.,poz. 1710 ze zm.), dalej zwanej „ustawą Pzp”. „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli (…) 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (…) a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 4 października 2022 r. Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy, zwany dalej „Zamawiającym” wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji pn.: „Dostawa systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu”, znak postępowania: ZZPiZ.2611.32.2022.317.PKO[EPW]. W terminie składania ofert tj.: do dnia 13 października 2022r. do godziny 09:00 nie została złożona żadna oferta. W związku z faktem, że nie złożono żadnej oferty Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił w dniu 13.10.2022r. przedmiotowe postępowanie tj: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty (...)” W związku z opisanym stanem faktycznym wnioskujemy o przeprowadzenie postępowania na „Dostawę systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu” (unieważnionego w dniu 13 października br.) dla Zamawiającego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Pierwotne warunki zamówienia nie zostaną w istotny sposób zmienione. Jako Wykonawcę, który zostanie zaproszony do udziału w negocjacjach wskazujemy Wykonawcę: VIDA ANDRZEJ TARASEK, Gałczyńskiego 18, 40-587 Katowice.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.