Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00429937/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00441618/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup narzędzi ortopedycznych na potrzeby rozwoju w SP ZOZ w Łapach - uzupełnienie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b5b9a41-6370-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup narzędzi ortopedycznych na potrzeby rozwoju w SP ZOZ w Łapach - uzupełnienie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b5b9a41-6370-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021831/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 ZAKUP NARZĘDZI ORTOPEDYCZNYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/55/2023/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83595,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup narzędzi ortopedycznych na potrzeby rozwoju w SP ZOZ w Łapach - uzupełnienie, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na: (zał. nr 5 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz zał. nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy).Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów:
Pakiet nr 1 – Zestaw do operacji OLIF-ALIF
Pakiet nr 2 – Zestaw do stabilizacji lędźwiowej
Pakiet nr 3 – Zestaw do microdysecomii
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 14935,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup narzędzi ortopedycznych na potrzeby rozwoju w SP ZOZ w Łapach - uzupełnienie, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na: (zał. nr 5 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz zał. nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy).Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów:
Pakiet nr 1 – Zestaw do operacji OLIF-ALIF
Pakiet nr 2 – Zestaw do stabilizacji lędźwiowej
Pakiet nr 3 – Zestaw do microdysecomii
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 41065,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup narzędzi ortopedycznych na potrzeby rozwoju w SP ZOZ w Łapach - uzupełnienie, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na: (zał. nr 5 do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz zał. nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy).Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów:
Pakiet nr 1 – Zestaw do operacji OLIF-ALIF
Pakiet nr 2 – Zestaw do stabilizacji lędźwiowej
Pakiet nr 3 – Zestaw do microdysecomii
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 27595,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13628,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13628,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13628,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”ChM” Sp. z o.o., Lewickie 3b, 16-061 Juchnowiec Kościelny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661176019
7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13628,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25223,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25223,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25223,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”ChM” Sp. z o.o., Lewickie 3b, 16-061 Juchnowiec Kościelny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661176019
7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25223,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektu dot. zagospodarowania terenu SP ZOZ Łapy obejmującej wykorzystanie bioróżnorodności w zielonej infrastrukturze publicznej wokół Szpitala
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej Gminy Łapy i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.06.2025 r. - 31.05.2026 r.
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa instrumentarium chirurgicznego do zabiegów artroskopowych, ortopedycznych, neurochirurgicznych i okulistycznych na Blok Operacyjny
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA CENTRUM CHORÓB PŁUC I PNEUMONOLOGII INTERWENCYJNEJ Z PODDZIAŁEM REHABILITACJI PNEUMONOLOGICZNEJ ORAZ BLOKU OPERACYJNEGO DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa jednorazowych elementów do artroskopii dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chmielniku
- Dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia medycznego oraz aparatury medycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.