Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00422913/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla PUK Sp. z o.o. w Bytkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630808987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Topolowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Bytkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618145743
1.5.8.) Numer faksu: 618145838
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla PUK Sp. z o.o. w Bytkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7e30cdb-610f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422913
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 221593,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady komunalne w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami na terenie gminy Rokietnica w przewidywanej ilości 700 000 sztuk, zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) worek niebieski z napisem "PAPIER" - 40 mikronów, 120l, wysokość 1000 – 1100 mm,
z logiem firmy – 200 000 szt.
b) worek żółty z napisem "METALE I TWORZYWA SZTUCZNE" – 50 mikronów, 120l, wysokość 1000 - 1100 mm, z logiem firmy – 350 000 szt.
c) worek zielony z napisem "SZKŁO" – 50 mikronów, 120l, wysokość 1000 - 1100 mm,
z logiem firmy – 125 000 szt.
e) worek czarny bez nadruków 120l – 50 mikronów, wysokość 1000 – 1100 mm, bez loga firmy – 25 000 szt.
Podana ilość worków jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie zmiany wielkości Zamówienia +- 20% zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych worków w zależności od swoich potrzeb.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu wkalkulować w koszt wykonania worków. Worki poza odpowiednimi opisami (PAPIER, METALE I TWORZYWA SZTUCZNE, SZKŁO) muszą posiadać logo. Logo firmy, które powinno być umieszczone na workach: (logo poglądowe – po zrobieniu projektu matrycy przez Wykonawcę po podpisaniu umowy należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego.)
3. Nadruk powinien być w kolorze czarnym. Napisy na workach o przeznaczeniu worków (PAPIER, SZKŁO, METALE I TWORZYWA SZTUCZNE) mają występować cyklicznie na całej długości worka, muszą być czytelne, estetyczne bez ubytków i zniekształceń. Jakość nadruku nie może powodować utrudnień w odczytaniu treści zamieszczonych na worku.
4. Worki powinny być półprzezroczyste umożliwiające szybką ocenę ich zawartości po wypełnieniu.
5. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczać będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na własny koszt oraz ryzyko do siedziby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Bytkowie, ul. Topolowa 6, 62-090 Rokietnica.
6. Wykonawca dostarczy worki własnym transportem, na własny koszt oraz własne ryzyko. Podana ilość worków jest szacunkowa i Zamawiający zastrzega sobie zmiany wielkości Zamówienia – zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych worków w zależności od swoich potrzeb.
7. Zamawiający wymaga , aby że przedmiot dostawy spełniał:
- wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do
selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
- wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym
wymagań określonym w artykule 11 ustawy z dnia 13 czerwca 2013r. o gospodarce
opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz.U. 2020, poz. 1114 ze zm.)
( Oświadczenie potwierdzające spełnienie norm Wykonawca złoży wraz z podpisaniem umowy na realizację dostaw).
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESACO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6692520172
7.3.3) Ulica: H. Cegielskiego
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-202
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa kontenerów typu HIKO V-120 do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2024 roku
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.