eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TorzymBudowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w m. Lubin



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w m. Lubin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Torzym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Torzym

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-235

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 341 30 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@torzym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torzym.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/torzym

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w m. Lubin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b2a80a5-4da0-41d0-817c-4358ca8c3d7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041965/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w m. Lubin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGN.II.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i buduj dla budynku świetlicy wraz z remizą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w m. Lubin”.
Opracowywany teren nie jest zabudowany, znajduje się na nim istniejąca altana oraz niezbędna infrastruktura. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje m.in.:
• Opracowanie projektu zagospodarowania terenu,
• Opracowanie projektów architektoniczno-budowlanych i projektów technicznych,
• Uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań projektowych,
• Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego oraz decyzji o pozwoleniu na budowę,
• Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich opinii, warunków, sprawdzeń, decyzji i uzgodnień niezbędnych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia,
• Opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnych przyłączy (wod.-kan., energetycznego itp.) wraz z uzyskaniem warunków technicznych od gestorów sieci na ich podłączenie,
• Wykonanie, na podstawie uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej robót budowlanych w zakresie budowy świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką.
• Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z geodezyjnym zestawie-niem ilości i rodzaju wbudowanych elementów.
Projektowany budynek zlokalizowany został na płaskim terenie.
Większość obszaru opracowywanej działki pokrywa zieleń niska w postaci trawy.
Do zadań Wykonawcy należy m.in. wykonanie inwentaryzacji drzew, które kolidują z zaprojektowaną zabudową oraz infrastrukturą i uzyskanie zgody na wycinkę jak i nasadzenia zastępcze.
Budynek należy zaprojektować jako dostępny dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Należy zapewnić odpowiednie parametry drogi pożarowej podczas projektowania budynku i uzgodnić projekt z rzeczoznawcą do spraw ppoż. Zagospodarowanie wód opadowych w całości na działce Inwestora. Inwestycja ma być zgodna z pozyskaną Decyzją Lokalizacji Celu Publicznego.
Szczegółowy zakres prac podano w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom wskazanym w PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2988900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3949781,82 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.