Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404150/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ropczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ropczycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5af2597-78c0-4bf0-ac6b-def31b0fda39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036337/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont kompleksu boisk sportowych Orlik przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ropczycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404150
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pn. „Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 5 w Ropczycach” na dz. nr 452/17 w miejscowości Ropczyce, w ramach zadnia budżetowego pn.: Modernizacja 2 kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Szkolnej (os. Witkowice) i ul. Konarskiego w Ropczycach jest wykonanie robót budowlanych polegających na;
1.1 modernizacji boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z ogrodzeniem i piłkochwytami oraz wymiana urządzeń sportowych,
1.2 modernizacji boiska o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i wymianą urządzeń sportowych,
1.3 modernizacji chodnika przy szkole o pow. około 170,0 m2.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, w tym:
2.1. modernizacji boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy tj; rozebranie nawierzchni ze sztucznej trawy o pow. 1860,00 m2; uzupełnienie ubytków podbudowy pod nawierzchnię; wywóz materiału z rozbiórki; wykonanie nawierzchni z trawy sztucznej (z wklejeniem linii pomocniczych); wypełnienie sztucznej trawy piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM z recyklingu o pow. 1860,00 m2; demontaż istniejących urządzeń sportowych; dostawa i montaż: 2 bramek wolnostojących do piłki nożnej, aluminiowych o wym. 5,00x2,00 m wraz siatkami, osadzonych w nowych tulejach; wymiana wypełnienia ogrodzenia o na dł. ok. 184,50 mb. z siatki powlekanej o gr. 3,6 mm wraz drutem naciągowym o gr. 5 mm; wymiana siatki piłkochwytów o długości 35,00 mb.
2.2. modernizacji boiska o nawierzchni poliuretanowej o pow. ok. 460,00 m2 tj: uzupełnienie ubytków nawierzchni wraz z jego odpowiednim przygotowaniem; demontaż istniejących urządzeń sportowych; dostawę i montaż: stojaka do koszykówki 2,20-3,20 m, z rury stalowej fi 133 x 4 mm, 2 szt.; wysięgnika naściennego tablic do kosza 2,50-3,20 m, 2 szt.; tablicy do koszykówki profesjonalnej epoksydowej o wymiarach 105x180 cm, na ramie metalowej, 2 szt.; mechanizmu regulacji wysokości tablicy 105x180 cm w zakresie 305-260 cm, 2 szt.; osłony dolnej krawędzi tablicy 105 x 180 cm, 2 szt.; obręczy do koszykówki (stal ocynkowana, wzmocniona), 2 szt.; siatki do obręczy turniejowej, sznur 5 mm, 2 szt.; dostawę i montaż: słupków do siatkówki uniwersalnych, wolnostojących, z reg. wysokości, z nap. śrubowym, aluminiowych, 2 szt.; siatki do siatkówki, z antenką, białej, 2 szt.; stanowiska sędziowskiego z regulacją wysokości, aluminiowego, 1 szt.; wykonanie natrysku strukturalnego; wymiana wypełnienia ogrodzenia z siatki powlekanej o gr. 3,6 mm wraz drutem naciągowym o gr. 5 mm o pow. około 335,00 m2.
2.3. wymiany boksów dla zawodników rezerwowych przy boisku ze sztucznej trawy: istniejące boksy należy zdemontować poprzez odcięcie od słupków ogrodzeniowych (konstrukcja), zdemontować blachy osłonowe oraz siedziska, po czym wspawać konstrukcję ponownie od strony południowej, słupki osadzić na fundamencie, zamontować nowe poszycie z blachy powlekanej ,,na plecach’’ wraz z dachem, wykonać utwardzenie w obrębie boksów z kostki bukowej, zamontować siedziska z demontażu.
2.4 modernizacji chodnika przy szkole: istniejący chodnik z płyt betonowych należy rozebrać wraz z obrzeżami, rozebrać podbudowę, zamontować nowe obrzeża, wykonać podbudowę i ułożyć nową kostkę betonową gr. 6 cm. Materiał z rozbiórki w postaci płytek chodnikowych i obrzeży przekazać Użytkownikowi i przewieść we wskazane miejsce.
3. Dostarczone w ramach zamówienia urządzenia należy zainstalować/zamontować, dokonać uruchomienia pracy tych urządzeń łącznie z przeszkoleniem Użytkownika obiektu w zakresie uruchomienia i eksploatacji tych urządzeń.
4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
4.1 odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych,
4.2 wykonania niezbędnych dróg dojazdowych do placu budowy oraz przywrócenia go do stanu pierwotnego
4.3 wykonania niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów,
4.4 przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
5. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 4 do SWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a ilości w nich podane mają charakter orientacyjny.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
9. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać 1 tablicę informacyjną o wymiarach 120x180 zgodnie z Wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych obowiązującymi beneficjentów programów dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej i zamontowaniu ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953 ze zm.).
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 847818,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 847818,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 847818,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170405402
7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 847818,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.