Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00424089/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz z dzierżawą urządzeń i świadczenie kompleksowej usługi serwisowej na urządzenia drukujące.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 662 8953
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz z dzierżawą urządzeń i świadczenie kompleksowej usługi serwisowej na urządzenia drukujące.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dc30292-6630-4593-b47d-d613c3a21ac0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041272/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz z dzierżawą urządzeń i świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej na urządzenia drukujące
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424089
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie centralnego systemu wydruku wraz z dzierżawą urządzeń i świadczeniem kompleksowej obsługi serwisowej na urządzenia drukujące.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dostawę, instalację i konfigurację oprogramowania w ramach Systemu Centralnego Wydruku, z zapewnieniem integracji oprogramowania ze środowiskiem informatycznym Zamawiającego; jak również udzielanie licencji na oprogramowanie;
2) Podłączenie do Systemu Centralnego Wydruku 19 maszyn wielofunkcyjnych ( 3 czarno-białych, 16 kolorowych) wyposażonych w odpowiednie czytniki kart wraz z niezbędnymi licencjami wraz z ich instalacją i konfiguracją;
3) Podłączenie do Systemu Centralnego Wydruku 9 drukarek monochromatycznych A4;
4) Wykonanie i dostarczenie Dokumentacji Powdrożeniowej w języku polskim;
5) Dostarczenie dokumentacji technicznej i instrukcji obsługi Sprzętu w języku polskim;
6) Przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla administratorów i innych osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi Systemu w szczególności pod kątem prawidłowej i optymalnej eksploatacji dostarczonego Sprzętu i Oprogramowania;
7) Świadczenie Usług Serwisowych w odniesieniu do podłączonych do Systemu Centralnego Wydruku maszyn wielofunkcyjnych.
3. Kompleksowa obsługa serwisowa
1) W ramach świadczenia na rzecz Zamawiającego Usług Serwisowych Wykonawca jest zobowiązany do:
a) utrzymania Urządzeń Wielofunkcyjnych oraz drukarek A4 w stanie technicznym zapewniającym ich niezakłócone użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, przy zapewnieniu zachowania parametrów technicznych zagwarantowanych przez producenta w dokumentacji technicznej urządzeń;
2) usuwania awarii Urządzeń Wielofunkcyjnych oraz drukarek A4
b) dostarczanie sukcesywnie materiałów eksploatacyjnych na podstawie bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.;
c) dostarczenia Zamawiającemu sprawnych zastępczych Urządzeń Wielofunkcyjnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz ich instalację i uruchomienie w ramach Systemu w przypadku, gdy Wykonawca nie doprowadzi do usunięcia awarii urządzenia podstawowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304799,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355041,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304799,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro Serwis Karol Reisner i Bartosz Preder Spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671258960
7.3.3) Ulica: Toruńska 151
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-843
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRO-SERWIS Karol Reisner Bartosz Preder Spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
PRO-SERWIS Karol Reisner Bartosz Preder Spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304799,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ciechocin
- Dostawa elektrod do stymulacji serca i elektrod do koablacji tkanek miękkich
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech wizyt studyjnych krajowych
- Zaprojektowanie oraz budowa parkingu przy ul. Strzałowej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Usługa druku wraz z dostawą 10 numerów "Hejnału Oświatowego", czasopisma Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli dla MCDN i jego Ośrodków.
- Wydruk i dostawa materiałów szkoleniowych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1.) w ramach PS WPR 2023-2027
- Wykonanie usług poligraficznych dla Muzeum w roku 2025
- Sukcesywne świadczenie usługi druku dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - do realizacji szkoleń
- Dostawa gadżetów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.