Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431210/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP, DOSTAWA I INSTALACJA ORAZ URUCHOMIENIE WSPÓŁPRACUJĄCEGO W SPOSÓB STABILNY ZESTAWU DO WYŚWIETLANIA TREŚCI 3D DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR POLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Teatr Polski w SZczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000280459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 71-601
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@teatrpolski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatrpolski.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP, DOSTAWA I INSTALACJA ORAZ URUCHOMIENIE WSPÓŁPRACUJĄCEGO W SPOSÓB STABILNY ZESTAWU DO WYŚWIETLANIA TREŚCI 3D DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d113a07a-f91b-4b54-8868-98d8c1ed08e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057606/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ZAKUP, DOSTAWA I INSTALACJA ORAZ URUCHOMIENIE WSPÓŁPRACUJĄCEGO W SPOSÓB STABILNY ZESTAWU DO WYŚWIETLANIA TREŚCI 3D DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/PN/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292682,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie współpracującego w sposób stabilny zestawu do wyświetlania treści 3D, przy uwzględnieniu współpracy z posiadanym przez Teatr projektorem NEC PX2201UL oraz konieczności projekcji TYLNEJ, obejmującego:1) obiektyw do projektora NEC PX2201UL o parametrach dostosowanych do warunków umiejscowienia projektora w stosunku do ekranu,
2) system projekcji 3D zawierającego synchronizator i emitery IR zapewniające pokrycie dla widowni liczącej 512 miejsc
3) komplet aktywnych okularów do obrazu 3D – 750 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
4.5.5.) Wartość części: 256410 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup i dostawa ekranu do projekcji tylnej4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany
4.5.5.) Wartość części: 20790 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329996,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329996,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329996,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWACO PROJECT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-29-99-790
7.3.3) Ulica: ul. Olesińska 2,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-548
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329996,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28355,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33128,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28355,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arttech Cinema Spółką ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252210225
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Tobruku 24 lokal LAB
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-491
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28355,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-05INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu biurowego i RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
- Zakup mobilnej platformy z tablicą LED
- Rozbudowa istniejącego systemu monitoringu miejskiego wraz z systemem rozgłaszania dźwiękowego w ramach zadania wykonania III etapu monitoringu wizyjnego miasta Międzyzdroje
- Zaprojektowanie i wykonanie studia nagrań NIK.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.