eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nag³owiceUtwardzenie placów na terenie gminy Nag³owice



Og³oszenie z dnia 2024-08-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utwardzenie placów na terenie gminy Nag³owice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie placów na terenie gminy Nag³owice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fca23716-99a6-4dcc-a8f5-aef99eb4ed7f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00470188

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00022091/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Utwardzenie placów na terenie gminy Nag³owice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Portalu oraz poczty elektronicznej.
2. W niniejszym postêpowaniu ofertê oraz o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada siê - pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII.1. i VIII.2 sk³ada siê - w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII.1. i VIII.2, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu dokumentów przekazywanym na adresy e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adresy e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu dokumentów przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
5.Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu.
6.Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”:
7.Tre¶æ zapytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpnia na stronie internetowej postêpowania.
8.Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy tel. +48 22 257 22 24 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
9.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice, ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la ul. Ko¶ciuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostêpny pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl
c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:
„Utwardzenie placów na terenie gminy Nag³owice”
d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.);
e). Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;
f). obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h). posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i). nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Utwardzenie placów na terenie gminy Nag³owice”
2. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na ni¿ej wymienione czê¶ci:
• Czê¶æ 1: Wykonanie chodnika przy budynku Urzêdu Gminy w Nag³owicach
- Roboty ziemne
- wykonanie koryta pod konstrukcjê chodnika
- Ustawienie obrze¿y betonowych
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 20ÿcm
- Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 10ÿcm
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu holland, grubo¶æ 8ÿcm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka kolorowa

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej przez Wykonawcê rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Utwardzenie placów na terenie gminy Nag³owice”
2. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na ni¿ej wymienione czê¶ci:
• Czê¶æ 2: Wykonanie utwardzenia terenu w obrêbie remizy OSP w miejscowo¶ci Nowa Wie¶:
Nowa Wie¶
- Roboty ziemne: koryto pod krawê¿nik betonowy
-Przeprofilowanie istniej±cej podbudowy
- Ustawienie krawê¿ników betonowych, wystaj±ce 15x30ÿcm na podsypce cementowo-piaskowej, (krawê¿niki- materia³ inwestora)
- Ustawienie krawê¿ników betonowych, 30x8ÿcm na podsypce cementowo-piaskowej
(krawê¿niki- materia³ inwestora)
- Wykonanie ³awy pod krawê¿niki w ilo¶ci 0,1m3/mb, z oporem, ³awa betonowa zwyk³a
- Uzupe³nienie istniej±cej podbudowy grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu ¶rednio 5ÿcm
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubo¶æ 8ÿcm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka Inwestora

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej przez Wykonawcê rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki w zakresie:

1.1. zdolno¶ci technicznej i zawodowej
a) wykonawca winien wykazaæ dla ka¿dej z czê¶ci wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej: jednej roboty budowlanej polegaj±cej na utwardzeniu terenu kostk± brukow± lub wykonaniu chodnika o nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 40 m2

W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ Wykonawca mo¿e wykazaæ siê jedn± robot± budowlan± o sumarycznej powierzchni utwardzonego terenu co najmniej 80 m2

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzony/a nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. V pkt. 1 ppkt. 1.1 lit a) SWZ (jednej roboty budowlanej polegaj±cej na utwardzeniu terenu kostk± brukow± lub wykonaniu chodnika o nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 40 m2 . W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ Wykonawca mo¿e wykazaæ siê jedn± robot± budowlan± o sumarycznej powierzchni utwardzonego terenu co najmniej 80 m2) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane – sporz±dzony wg za³±cznika nr 5 do SWZ. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia
z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert, które roboty budowlane b±d¼ us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zgodnie z tre¶ci± art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postepowania o udzielenie zamówienia we wskazanych poni¿ej przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:
a) klêskami ¿ywio³owymi;
b) warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzenia prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów - to jest wyst±pienie
¶redniodobowej temperatury poni¿ej minus 5 stopni Celsjusza w okresie d³u¿szym ni¿ 10 dni lub opadów atmosferycznych, których wyst±pienie spowoduje uniemo¿liwienie prowadzenia robót budowlanych, co zostanie potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
c) wyst±pieniem w trakcie realizacji robót niewypa³ów lub niewybuchów
d) wyst±pieniem w trakcie realizacji robót wykopalisk archeologicznych,
e) wstrzymaniem realizacji umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
f) przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp. z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
g) odmow± wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ
z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
h) konieczno¶ci± zmian lub aktualizacji dokumentów udostêpnionych przez zamawiaj±cego,
o czas niezbêdny do ich zmiany lub aktualizacji
i) si³± wy¿sz± uniemo¿liwiaj±c± wykonanie przedmiotu umowy
j) gdy zaistniej± przyczyny niezale¿ne od dzia³ania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich nale¿nych ¶rodków nie mo¿na unikn±æ ani im zapobiec
k) napotkaniem przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i niezale¿nych od nich np. przed³u¿enie siê procedury przetargowej w tym z powodu wniesienia odwo³añ podczas postêpowania przetargowego maj±cych wp³yw na termin zawarcia niniejszej umowy, wyst±pienia zjawisk zwi±zanych z dzia³aniami osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego
2). Okoliczno¶ci, o których mowa w powy¿szym pkt. 1). musz± byæ odnotowane w dzienniku budowy oraz musz± byæ udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez, kierownika budowy (robót), inspektora nadzoru inwestorskiego i zaakceptowane przez Zamawiaj±cego.
3). W przedstawionych w powy¿szym pkt. 1). okoliczno¶ciach na podstawie, których wyst±pi± opó¼nienia w realizacji przedmiotu umowy, strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju.
4). Pozosta³e dopuszczalne zmiany umowy:
a) wyd³u¿enie okresu gwarancji lub rêkojmi, o dowolny okres;
b) zmiana spowodowana wprowadzaniem robót zamiennych,
c) dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany sposobu rozliczania umowy lub terminów i sposobu dokonywania p³atno¶ci wynikaj±cych z wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy
d) wynagrodzenie za przedmiot umowy okre¶lone w umowie mo¿e podlegaæ zmianom
w nastêpuj±cych przypadkach:
- w przypadku gdy zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, np. Wykonawca wprowadzi specjalny rabat lub gdy konieczna bêdzie zmiana sposobu realizacji niniejszej umowy np. ze wzglêdu na zmianê przepisów prawa i wytycznych, okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie podpisania umowy, która spowoduje konieczno¶æ zaniechania realizacji czê¶ci robót (niewykonanie ich w trakcie umowy) - w takich przypadkach warto¶æ umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu;
- w przypadku urzêdowych zmian w obowi±zuj±cych przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-10 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-10 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.