eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinRoboty konserwacyjne i naprawcze przejścia nad ul. Hutniczą w Lubinie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty konserwacyjne i naprawcze przejścia nad ul. Hutniczą w Lubinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 763070675

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.lubin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty konserwacyjne i naprawcze przejścia nad ul. Hutniczą w Lubinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddde3b30-39d9-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051680/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remonty drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Lubina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426829,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne i naprawcze przejścia nad ul. Hutniczą w Lubinie. Zadanie polega na wykonaniu częściowego remontu kładki dla pieszych w następującym zakresie:
1.1. Odcięcie dolnej części (ok. 10 cm) skorodowanej blachy trapezowej stanowiącej obudowę balustrad na kładce (2 x 47 m) i schodach (2 x 7 m), oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych słupków, spawanie na stałe prętów kwadratowych jako zabezpieczenia przed upadkiem z kładki większych elementów np. butelki (2 x 47 m + 2 x7m) – (zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SWZ);
1.2. Likwidacja rys lub pęknięć podpory betonowej metodą iniekcji średniociśnieniowej od 0,8 do 8,0 Mpa – 16 mb;
1.3. Oczyszczenie, udrożnienie oraz regulacja wysokościowa rynien na obiekcie – 150m;
1.4. Wymiana/naprawa obróbek blacharskich – blachy okapowe – 150 m;
1.5. Punktowa naprawa ubytków masy bitumicznej na pomoście górnym i rampach zjazdowych masą asfaltową zimno-laną:
- wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
- oczyszczenie uszkodzonych miejsc,
- skropienie naprawionego miejsca emulsją asfaltową,
- wypełnienie masą asfaltową o śr. gr. ok. 2 cm do poziomu otaczającej nawierzchni,
- posmarowanie krawędzi emulsją asfaltową, posypanie piaskiem i zatarcie;
1.6. Oczyszczenie i odnowienie warstwy nawierzchniowej na balustradach (2x warstwa nawierzchniowa grubość 2x 60um - farba poliuretanowa). Kolor RAL taki jak istniejący. – 550 m2;
1.7. Montaż zabezpieczeń kolcowych przed siadaniem ptaków na dolnych półkach dźwigarów blachownicowych i na ryglach – 650 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Technicznych DANTECH Daniel Chmiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 986 010 64 58

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 20

7.3.4) Miejscowość: Żagań

7.3.5) Kod pocztowy: 68-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia podana w pkt 4.3) uwzględnia wartość zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.