Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416942/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dowozu uczniów z terenu Gminy Tomice do szkół oraz na Krytą Pływalnię Delfin w Wadowicach w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51
1.5.2.) Miejscowość: Tomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98
1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,170044,240e23eebf039a0dc1ec15529a3c2ecc.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dowozu uczniów z terenu Gminy Tomice do szkół oraz na Krytą Pływalnię Delfin w Wadowicach w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92b22150-c881-4ce1-a6d1-a40e4488b20a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051244/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług dowozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.12.2024.PP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 347506,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dowóz dzieci do szkół podstawowych w Witanowicach i Woźnikach wraz z opieką w roku szkolnym 2024/2025;1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa w zakresie przewozu uczniów do następujących placówek oświatowych (szkół) na terenie Gminy Tomice:
a) Zespół Szkolno–Przedszkolny w Witanowicach, ul. Jana Pawła II 107, 34 – 103 Witanowice;
b) Szkoła Podstawowa w Woźnikach, ul. Wadowicka 133, 34 – 103 Woźniki;
wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki podczas przewozu, zwanego zamiennie „kursem”, w roku szkolnym 2024/2025.
Uwaga: w ramach przewozów uczniów (kursów) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dodatkowej opieki na trasie dojścia dzieci z przystanków do szkół oraz w drodze powrotnej.
2. Ilość uczniów objętych przewozem w ramach zamówienia:
a) Zespół Szkolno–Przedszkolny w Witanowicach – co najmniej 55 uczniów (słownie: pięćdziesięciu pięciu);
b) Szkoła Podstawowa w Woźnikach – co najmniej 60 uczniów (słownie: sześćdziesięciu);
3. Przewóz uczniów odbywał będzie się każdorazowo na trasie:
a) Zespół Szkolno–Przedszkolny w Witanowicach:
- trasa dowozu według przystanków: Skawa-most, Nowy Świat, Zagórze, Krzyż, Lgota-Obelisk, Lgota-Sklep, Lgota-Szkoła, Kościół, Szkoła (parking przy Szkole).
- trasa odwozu: Szkoła (parking przy Szkole), Kościół, Lgota-Szkoła, Lgota-Sklep, Lgota-Obelisk, Krzyż, Zagórze, Nowy Świat, Skawa-most.
Szacowana długość trasy przewozu do i z szkoły : ok. 22 (słownie: dwadzieścia dwa) km.
b) Szkoła Podstawowa w Woźnikach:
- trasa dowozu według przystanków: Zygodowice-Góra, Zygodowice-Szkoła, Zygodowice-Centrum, Zygodowice-Dół, Przymiarek, Woźniki -Góra, Szkoła (parking przy Kościele w Woźnikach);
- trasa odwozu: Szkoła (parking przy Kościele w Woźnikach), Woźniki -Góra, Przymiarek, Zygodowice - Dół, Zygodowice-Centrum, Zygodowice-Szkoła, Zygodowice-Góra.
Szacowana długość trasy przewozu do i z szkoły: ok. 14 (słownie: czternaście) km.
4. Wykonawca w ciągu dnia wykona łącznie 3 (słownie: trzy) kursy/jedną placówkę oświatową;
5. Organizacja dowozu i odwozu uczniów, w tym w szczególności godziny kursów, podlega uzgodnieniom pomiędzy Wykonawcą a Dyrekcją placówek oświatowych i Zamawiającym przed rozpoczęciem realizacji przewozów, w terminie nie późniejszym niż do dnia 31.08.2024 r
6. Szacowana ilość przejazdów (kursów) w całym okresie realizacji zamówienia (łącznie dla ww. placówek oświatowych): 1 200 (słownie: jeden tysiąc dwieście) kursów
7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte zostało w Rozdziale IV do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy - CZĘŚĆ 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 213888,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Tomice do placówek oświatowych w Wadowicach, Radoczy i Kaczynie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa w zakresie przewozu, w roku szkolnym 2024/2025, co najmniej 10 (słownie: dziesięciu) uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Tomice do następujących placówek oświatowych (szkół):
a) Zespołu Szkół Specjalnych w Wadowicach (ul. Słowackiego 4), dalej jako „ZSS w Wadowicach”;
b) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kaczynie (ul. Krajobrazowa 43), dalej jako „SOSW w Kaczynie”;
c) Szkoły Podstawowej w Radoczy (ul. Dębowa 49), dalej jako „SP w Radoczy”
wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki podczas przewozu, zwanego zamiennie „kursem”.
Uwaga: w ramach przewozów uczniów (kursów) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dodatkowej opieki na trasie dojścia dzieci z miejsca odwozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
3. Wykaz kursów w okresie realizacji zamówienia określony został w pkt 4.4.3 SWZ.
4. Szacowana długość jednorazowej trasy przewozu (kursu): ok. 40 (słownie: czterdzieści) km.
5. Przez kurs rozumie się przewóz uczniów z miejsca zamieszkania do jednej z placówek oraz odwóz uczniów z ww. placówek z powrotem do miejsca zamieszkania. Wykonawca w ciągu dnia wykona 1 (słownie: jeden) kurs.
6. Organizacja dowozu i odwozu uczniów, w tym w szczególności trasa oraz godziny kursów, podlega uzgodnieniom pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym oraz rodzicami dzieci (opiekunami prawnymi) przed rozpoczęciem realizacji przewozów, w terminie nie późniejszym niż do dnia 31.08.2024 r.
7. Szacowana ilość przewozów (kursów) w całym okresie realizacji zamówienia: 200 (słownie: dwieście) kursów.
8. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte zostało w Rozdziale IV do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy - CZĘŚĆ 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 58930,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Tomice do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krakowie oraz Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Krakowie wraz z opieką w roku szkolnym 2024/2025.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przewozu 2 uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Tomice do:
a) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krakowie, ul. Spadochroniarzy 1, dalej jako „SOSW w Krakowie”,
b) Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 1 w Krakowie, ul. Lubomirskiego 21, dalej jako „MOS w Krakowie”
wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki dla uczniów podczas przewozu.
2. Przewóz uczniów odbywać się będzie każdorazowo na trasie:
a) trasa dowozu według przystanków: Radocza, ul. Widokowa – Radocza, ul. Dworska - parking SOSW w Krakowie – MOS w Krakowie;
b) trasa odwozu: parking SOSW w Krakowie - MOS w Krakowie – Radocza, ul. Dworska, Radocza, ul. Widokowa.
3. Szacowana długość jednorazowej trasy przewozu (kursu): ok. 120 (słownie: sto dwadzieścia) km.
4. Przez kurs rozumie się przewóz uczniów z przystanku autobusowego w miejscu zamieszkania na parking przy SOSW w Krakowie oraz MOS w Krakowie oraz odwóz uczniów z ww. placówek do przystanków autobusowych w miejscu zamieszkania. Wykonawca w ciągu dnia wykona 1 (słownie: jeden) kurs
5. Organizacja dowozu i odwozu uczniów, w tym w szczególności trasa oraz godziny kursów, podlega uzgodnieniom pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym oraz rodzicami ucznia (opiekunami prawnymi) przed rozpoczęciem realizacji przewozów, w terminie nie późniejszym niż do dnia 31.08.2024 r.
6. Szacowana ilość przewozów (kursów) w całym okresie realizacji zamówienia: 200 (słownie: dwieście) kursów.
7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte zostało w Rozdziale IV do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy - CZĘŚĆ 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 86892,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Dowóz uczniów na Krytą Pływalnię Delfin w Wadowicach w roku szkolnym 2024/2025.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przewozu:
a) 15 uczniów Szkoły Podstawowej w Tomicach wraz z opiekunem na trasie: Tomice – Wadowice Kryta Pływalnia DELFIN – Tomice - 10 przewozów;
b) 30 uczniów Szkoły Podstawowej w Radoczy wraz z opiekunem na trasie: Radocza – Wadowice Kryta Pływalnia DELFIN – Radocza - 10 przewozów;
c) 30 uczniów Szkoły Podstawowej w Witanowicach wraz z opiekunem na trasie: Witanowice – Wadowice Kryta Pływalnia DELFIN – Witanowice - 10 przewozów;
d) 15 uczniów Szkoły Podstawowej w Woźnikach wraz z opiekunem na trasie: Woźniki – Wadowice Kryta Pływalnia DELFIN – Woźniki - 10 przewozów.
Uwaga: Zamawiający zapewnia opiekunów na każdy kurs we własnym zakresie.
3. W ramach pojedynczego przejazdu (kursu) Wykonawca obowiązany jest podstawić pojazd pod budynek szkoły na co najmniej 15 (słownie: piętnaście) minut przed uzgodnioną godziną odjazdu, przetransportować grupę na parking zlokalizowany przy budynku Krytej Pływalni „Delfin” w Wadowicach, oczekiwać pod pływalnią na grupę do czasu zakończenia lekcji pływania oraz przetransportować grupę z powrotem pod budynek szkoły.
4. Szczegółowe terminy przewozów grup uczniów, o których mowa w pkt 1 zostaną uzgodnione przez Dyrektorów Szkół z Krytą Pływalnią „Delfin” w Wadowicach i podane Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przewozów, w terminie nie późniejszym niż do dnia 31.08.2024 r
5.Szacowana ilość przewozów (kursów) w całym okresie realizacji zamówienia: 40 kursów.
6. Ilość kursów, o której mowa w pkt 5, jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości kursów z powodu zmniejszenia ilości lekcji pływania na skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego, w tym ograniczeń w funkcjonowaniu pływalni co Wykonawca akceptuje i nie będzie z tego tytułu dochodził względem Zamawiającego żadnych roszczeń.
7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte zostało w Rozdziale IV do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy - CZĘŚĆ 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 15596,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222996,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DAVIZ” TRANSPORT & PRZEWOZY AUTOKAROWE Dawid Brusik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-264-98-06
7.3.3) Ulica: ul. Górna
7.3.4) Miejscowość: Frydrychowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-108
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAVIZ transport & przewozy autokarowe Dawid Brusik
jakie przetargi wygrała firma
DAVIZ transport & przewozy autokarowe Dawid Brusik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB Roman Brusik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-100-89-10
7.3.3) Ulica: ul. Górna
7.3.4) Miejscowość: Frydrychowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-108
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: z USŁUGI TRANSPORTOWE I PRZEWOZOWE DARIUSZ MIKOŁAJCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-129-29-63
7.3.3) Ulica: Wikliniarzy
7.3.4) Miejscowość: Woźniki
7.3.5) Kod pocztowy: 34-103
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DARIUSZ MIKOŁAJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DARIUSZ MIKOŁAJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DAVIZ” TRANSPORT & PRZEWOZY AUTOKAROWE Dawid Brusik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-264-98-06
7.3.3) Ulica: ul. Górna
7.3.4) Miejscowość: Frydrychowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-108
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAVIZ transport & przewozy autokarowe Dawid Brusik
jakie przetargi wygrała firma
DAVIZ transport & przewozy autokarowe Dawid Brusik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI TOMICE
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Witanowice i Lgota
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie zobowiązań finansowych planowanych w rozchodach budżetu Gminy Tomice na rok 2024
więcej: przetargi TOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR BIAŁOBRZEGI
- Świadczenie usług przewozowych dla uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Pieńsk.
- ,, Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego we Władysławowie i Przedszkola Gminnego we Władysławowie od 7 stycznia 2025 do 22 grudnia 2025r wraz z odwozem"
- Dowóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej w Kodrębie oraz ze szkoły do miejsc zamieszkania na terenie Gminy Kodrąb w roku szkolnym 2024-2025
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.