eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin"Świadczenie usługi szycia na miarę umundurowania wyjściowego, służbowego i galowego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy promowanych na I stopień oficerski" SPRAWA 34/24/P



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi szycia na miarę umundurowania wyjściowego, służbowego i galowego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy promowanych na I stopień oficerski” SPRAWA 34/24/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz/public/postepowanie?postepowanie=69728324

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi szycia na miarę umundurowania wyjściowego, służbowego i galowego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy promowanych na I stopień oficerski” SPRAWA 34/24/P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-790221a0-338e-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 SZYCIE UMUNDUROWANIA NA MIARĘ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384424

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34/24/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I – Umundurowanie galowe;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz załączniki do SWZ wskazane poniżej:

a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 2 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
d) Załącznik nr 11 do SWZ tj. Klauzula Jakościowa 41BLSz;

Załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2024r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT) stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ.

Umundurowanie zostanie uszyte z materiału własnego wykonawcy. Zastosowany materiał oraz wszystkie dodatki do wykonania danego umundurowania muszą być zgodne z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dotyczącą danego umundurowania. W przypadkach spornych (dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia), dotyczących jakości umundurowania na etapie produkcji, Zamawiający przewiduje udział przedstawiciela RPW, celem wydania opinii.

Każdy z dostarczonych przedmiotów umundurowania oznakowany będzie kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 2/MON z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 130011,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II – Umundurowanie służbowe;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz załączniki do SWZ wskazane poniżej:

a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 2 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
d) Załącznik nr 11 do SWZ tj. Klauzula Jakościowa 41BLSz;

Załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2024r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT) stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ.

Umundurowanie zostanie uszyte z materiału własnego wykonawcy. Zastosowany materiał oraz wszystkie dodatki do wykonania danego umundurowania muszą być zgodne z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dotyczącą danego umundurowania. W przypadkach spornych (dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia), dotyczących jakości umundurowania na etapie produkcji, Zamawiający przewiduje udział przedstawiciela RPW, celem wydania opinii.

Każdy z dostarczonych przedmiotów umundurowania oznakowany będzie kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 2/MON z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie III – Umundurowanie wyjściowe;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz załączniki do SWZ wskazane poniżej:

a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 2 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
d) Załącznik nr 11 do SWZ tj. Klauzula Jakościowa 41BLSz;

Załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2024r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT) stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ.

Umundurowanie zostanie uszyte z materiału własnego wykonawcy. Zastosowany materiał oraz wszystkie dodatki do wykonania danego umundurowania muszą być zgodne z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dotyczącą danego umundurowania. W przypadkach spornych (dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia), dotyczących jakości umundurowania na etapie produkcji, Zamawiający przewiduje udział przedstawiciela RPW, celem wydania opinii.

Każdy z dostarczonych przedmiotów umundurowania oznakowany będzie kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 2/MON z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie IV- Koszule;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz załączniki do SWZ wskazane poniżej:

a) Załącznik nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 2 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy;
d) Załącznik nr 11 do SWZ tj. Klauzula Jakościowa 41BLSz;

Załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

Umundurowanie zostanie uszyte według określonych wzorów, zgodnie z obowiązującą w 2024r. Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT) stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ.

Umundurowanie zostanie uszyte z materiału własnego wykonawcy. Zastosowany materiał oraz wszystkie dodatki do wykonania danego umundurowania muszą być zgodne z Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną dotyczącą danego umundurowania. W przypadkach spornych (dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia), dotyczących jakości umundurowania na etapie produkcji, Zamawiający przewiduje udział przedstawiciela RPW, celem wydania opinii.

Każdy z dostarczonych przedmiotów umundurowania oznakowany będzie kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 2/MON z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 60110,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144771,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144771,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144771,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRATOR SP. Z O.O. SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792674444

7.3.3) Ulica: BOLESŁAWA CHROBREGO 97

7.3.4) Miejscowość: TORUŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144771,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Świadczenie usługi szycia na miarę umundurowania wyjściowego, służbowego i galowego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy promowanych na I stopień oficerski” SPRAWA 34/24/P w następującym zakresie:
• W zakresie zadania nr II i III - na podstawie art. 255 ust. 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605, 1720 ze zm.) - dalej Pzp, ponieważ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Świadczenie usługi szycia na miarę umundurowania wyjściowego, służbowego i galowego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy promowanych na I stopień oficerski” SPRAWA 34/24/P w następującym zakresie:
• W zakresie zadania nr II i III - na podstawie art. 255 ust. 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605, 1720 ze zm.) - dalej Pzp, ponieważ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72354,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72354,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72354,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZM "INTERMAG" SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540083156

7.3.3) Ulica: BIELICKA 82

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-135

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72354,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.