eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerminDowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Czermin w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy
Czermin w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 140

1.5.2.) Miejscowość: Czermin

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-304

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czermin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czermin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-927115c6-07af-4894-b743-6e2f93085fd5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy
Czermin w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-927115c6-07af-4894-b743-6e2f93085fd5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085170/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Gminy Czermin w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa obejmuje dowóz dzieci i młodzieży z miejsca ich zamieszkania (tj. z ustalonych w każdej miejscowości przystanków) do siedziby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czerminie, Szkoły Podstawowej w Otałęży, Szkoły Podstawowej w Trzcianie, oraz odwóz z siedziby wymienionych szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (tj. do ustalonych w każdej miejscowości przystanków – załącznik nr 1 do umowy), taborem własnym z zapewnieniem opieki przez opiekunów zatrudnionych przez wykonawcę usługi. .

Dowóz odbywał się będzie w okresie od 01 września 2024 r. do ostatniego dnia nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 oraz od 1 września 2025r. do ostatniego dnia nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 z wyłączeniem ferii świątecznych i zimowych oraz innych dni wolnych od nauki, w godzinach umożliwiających przybycie dzieci i młodzieży do szkół nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych. Natomiast odwóz - o ustalonej przez szkoły godzinie; między godz. 11.00 a 15.00.
Szacunkowa ilość dni objęta zamówieniem wynosi 188 w roku szkolnym 2024/2025 i 189 w roku szkolnym 2025/2026. Łącznie 377.

Usługa obejmuje przewóz dzieci na wszystkich planowanych powyżej trasach z zapewnieniem opieki przez opiekunów zatrudnionych przez Wykonawcę usługi

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne.
W Opisie Przedmiotu Zamówienia Zamawiający błędnie określił ilość tras odwozów. Zgodnie z formularzem ofertowym Wykonawca oferował cenę za 1 dzień dokonywania usługi przewozu. Na ogólną cenę składały się ceny poszczególnych 6 tras (dowozów i odwozów). Opis przedmiotu zamówienia zawiera 6 tras dowozów i 7 tras odwozów. Błędny OPZ uniemożliwia prawidłową wycenę zamówienia.
Po otwarciu ofert nie można dokonać zmian w SWZ. Nieprecyzyjne zapisy SWZ mają bezpośredni wpływ na wynik postępowania. Wady SWZ nie można już usunąć ani naprawić

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.