Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441018/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy
Czermin w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERMIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 140
1.5.2.) Miejscowość: Czermin
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-304
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czermin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czermin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-927115c6-07af-4894-b743-6e2f93085fd51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół z terenu GminyCzermin w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-927115c6-07af-4894-b743-6e2f93085fd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085170/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Gminy Czermin w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa obejmuje dowóz dzieci i młodzieży z miejsca ich zamieszkania (tj. z ustalonych w każdej miejscowości przystanków) do siedziby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czerminie, Szkoły Podstawowej w Otałęży, Szkoły Podstawowej w Trzcianie, oraz odwóz z siedziby wymienionych szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (tj. do ustalonych w każdej miejscowości przystanków – załącznik nr 1 do umowy), taborem własnym z zapewnieniem opieki przez opiekunów zatrudnionych przez wykonawcę usługi. .
Dowóz odbywał się będzie w okresie od 01 września 2024 r. do ostatniego dnia nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 oraz od 1 września 2025r. do ostatniego dnia nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 z wyłączeniem ferii świątecznych i zimowych oraz innych dni wolnych od nauki, w godzinach umożliwiających przybycie dzieci i młodzieży do szkół nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych. Natomiast odwóz - o ustalonej przez szkoły godzinie; między godz. 11.00 a 15.00.
Szacunkowa ilość dni objęta zamówieniem wynosi 188 w roku szkolnym 2024/2025 i 189 w roku szkolnym 2025/2026. Łącznie 377.
Usługa obejmuje przewóz dzieci na wszystkich planowanych powyżej trasach z zapewnieniem opieki przez opiekunów zatrudnionych przez Wykonawcę usługi
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne.Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne.
W Opisie Przedmiotu Zamówienia Zamawiający błędnie określił ilość tras odwozów. Zgodnie z formularzem ofertowym Wykonawca oferował cenę za 1 dzień dokonywania usługi przewozu. Na ogólną cenę składały się ceny poszczególnych 6 tras (dowozów i odwozów). Opis przedmiotu zamówienia zawiera 6 tras dowozów i 7 tras odwozów. Błędny OPZ uniemożliwia prawidłową wycenę zamówienia.
Po otwarciu ofert nie można dokonać zmian w SWZ. Nieprecyzyjne zapisy SWZ mają bezpośredni wpływ na wynik postępowania. Wady SWZ nie można już usunąć ani naprawić
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.