eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UlhówekPrzebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Ulhówek



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Ulhówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ulhówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Ulhówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-678

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ulhowek.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.ulhowek.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Ulhówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c583232-5cfa-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1022159,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Remont drogi gminnej Nr 111999L w miejscowości Hubinek o dł. 815mb
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze – 815m,
- roboty remontowe - 70m2

- wykonanie zjazdów – 281,00m2
-
- nawierzchnia z mieszanek mine-bitumi grysowych warstwa wiążąca i ścieralna – 4130,46m2


- montaż oznakowania aktywnego D-6 wraz z doświetleniem LED zasilanego baterii słonecznych 2kpl,

- roboty wykończeniowe – 1215,00m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 566712,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Szczepiatyn, Żerniki i Podlodów.
Zadanie nr 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Szczepiatyn o dł. 143mb
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 143m
- roboty ziemne – 2221,44m3


- podbudowa – 618,18m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 575,58m2


- zjazdy – 21,72m2
- utwardzenie poboczy – 214,50m2

- roboty wykończeniowe – 143,00m2

Zadanie nr 2. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Żerniki o dł. 128mb
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze – 128m,
- roboty ziemne – 190,70m3

- wykonanie zjazdów – 42,23m2

- podbudowa – 553,08m2
- nawierzchnia z mieszanek mine.-bitumi. asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna - 540,28m2


- pobocza ziemne – 192,00m2
- oznakowanie - 4szt.


Zadanie nr 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podlodów o dł. 74mb
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 74m,
- roboty ziemne – 199,77m2 ,
- roboty rozbiórkowe – 192,00m2


- podbudowa – 302,00m2
- nawierzchnia z mieszanek mine.-bitumi. asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 286,90m2


- pobocza ziemne – 74,00m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 455447,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 770931,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770931,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 770931,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211643082

7.3.3) Ulica: Lwowska 54

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 22-600

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 770931,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.