Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00426208/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa remontu systemu załadunku kompostowni BIOFIX
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 94
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483802000
1.5.8.) Numer faksu: 483802033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkom@radkom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-becde967-6277-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa remontu systemu załadunku kompostowni BIOFIX2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-becde967-6277-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa remontu systemu załadunku kompostowni BIOFIX zgodnie z załącznikiem nr 1b do SWZ.
Szczegółowe warunki remontu (dostawa i montaż):
1. Wykonawca na swój koszt zamawia usługi dźwigowe konieczne do demontażu i montażu urządzeń linii
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian konstrukcyjnych wpływających na poprawę cech funkcjonalnych linii oraz ich żywotność.
3. Miejscem dostawy i montażu części zamiennych jest Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych ul. Witosa 94 w Radomiu.
4. Dokumentem potwierdzającym wykonanie remontu będą faktury VAT podpisane przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego na postawie protokołu odbioru przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przy dostawie komplet niezbędnych dokumentów dotyczących zamontowanych części zamiennych (dokumenty materiałowe, przewozowe i świadectwo jakości), w przeciwnym wypadku Zamawiający nie zezwoli na przeprowadzenie montażu dostarczonych części.
Wymagania dodatkowe:
1. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonaną usługę i użyte materiały nie był krótszy niż 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru po dokonaniu dostawy i montażu Gwarancja nie obejmuje części, które zużywają się w sposób naturalny.
2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania parametrów jakości dostarczonych części
4.5.3.) Główny kod CPV: 42417310-8 - Przenośniki pasowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44540000-7 - Łańcuch
50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TYTAN TECHNIK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962973488
7.3.3) Ulica: Działki Suskowolskie 37A
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
100% zamówienia wykona podwykonawca - firma Tytan Technik Fiołna Jadczak Sp. k.; Działki Suskowolskie 37A, 26-670 Pionki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- OPRACOWANIE KONCEPCJI TECHNICZNO DLA ZWIĘKSZENIA POJEMNOŚCI RETENCYJNEJ RZEKI MLECZNEJ WRAZ ZE ZBIORNIKIEM RETENCYJNO - ZALEWOWYM NA ODCINKU OD MOSTU W UL. WARSZAWSKIEJ DO MOSTU W UL. ALEKSANDROWICZA
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- Wykonanie inwentaryzacji i audytu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Radomia
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa soków i napojów bezalkoholowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2025.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont koła wodnego dla pochylni Kąty Kanału Elbląskiego
- "Bieżąca konserwacja i obsługa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2025 r."
- łańcuch przenośnikowy od przekrój 18 x 64 do przekrój 34 x 126.
- łańcuch przenośnikowy śr. 23 x 126.
więcej: Przenośniki pasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.