Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437251/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla dzieci, które będą uczęszczać w roku 2024 do Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140171871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 16
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: (29) 745-35-51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.mp1@ostrowmaz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole1ostrow.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5accfa8a-c1c7-4724-803a-f9f2bda896c81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych dla dzieci, które będą uczęszczać w roku 2024 do Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5accfa8a-c1c7-4724-803a-f9f2bda896c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00436224/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych dla dzieci, które będą uczęszczać w roku 2024 do Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437251
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MP1.321.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253611,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług cateringowych dla dzieci, które będą uczęszczać w roku szkolnym 2024 do Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej.
2. Miejsce realizacji: Ostrów Mazowiecka (oddział Miejskiego Przedszkola Nr 1, znajdujący się w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Grota Roweckiego 6).
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia. (Zamawiający szacuje, iż ogólna liczba posiłków może się zmniejszyć o 80%). Liczba dzieci może wzrosnąć nieznacznie lub zmniejszyć np. z powodu absencji w danych miesiącach, wypisania dzieci z przedszkola oraz ferii zimowych i świątecznych (w okresie ferii nie ma zapotrzebowania na usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia).
4. Z uwagi na ograniczenie ilości danych wprowadzanych do ogłoszeń (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego)- nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODA CZTERY PORY ROKU Marek Zdrojkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 052189043
7.3.3) Ulica: ul. Biała 1
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODA CZTERY PORY ROKU Marek Zdrojkowski
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODA CZTERY PORY ROKU Marek Zdrojkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Muzycznych nr 1 im. K. Szymanowskiego w Rzeszowie
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu obiadów w formie cateringu dla uczniów klas I-VIII w Szkole Podst. w Jankowicach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jankowicach w 2025r
- Zakup gotowych posiłków (catering) wraz z dostawą dla dzieci uczęszczających do Żłobka Gminnego w Bełżycach w roku 2025
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 28 im. gen. Józefa Kustronia w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usług restauracyjnych - przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do szkół w Gminie Świedziebnia w 2025 r.
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 9 im. Tadeusza Kościuszki w Bielsku-Białej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.