eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na parterze budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na parterze budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Przedsiębiorcy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100482065

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 7/9

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-101

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szoc@cop.lodzkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cop.lodzkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb34d1a0-5eb2-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wdrażanie Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na parterze budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb34d1a0-5eb2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125050/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżąca konserwcacja budynku - Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na parterze budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WK-SZP.261.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 229125,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na 1 piętrze budynku w Łodzi
przy ul. Moniuszki 7/9.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt 3) – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, w terminie przewidzianym na składanie ofert (tj. do dnia 18.10.2023 r. godz. 10:00) wpłynęły dwie oferty. Oferta Wykonawcy Boccho Sp. z o.o., Piłsudskiego 4, 62-511 Kramsk z ceną ofertową 203 875,00 zł została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia (uzasadnienie w treści pisma poniżej), natomiast cena oferty PHU MESTER SERWIS S.C. Krzysztof Michalski, Jadwiga Szrejner, ul. Służbowa 29/43, 92-305 Łódź w wysokości 320 123,48 zł przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, tj. 203 875,00 zł. Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z tym, z uwagi na brak możliwości zwiększenia środków na realizację ww. zamówienia do kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę PHU MESTER SERWIS S.C. Krzysztof Michalski, Jadwiga Szrejner, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320123,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320123,48

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.