eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokZad nr 1: Wymiana części ogrodzenia terenu wzdłuż działek przy ul. Węglowej w Białymstoku. Zad nr 2: Remont ogrodzeń przy ul. Kijowskiej 3 oraz przy ul. Letniej 1/1 w Białymstoku.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zad nr 1: Wymiana części ogrodzenia terenu wzdłuż działek przy ul. Węglowej w Białymstoku.
Zad nr 2: Remont ogrodzeń przy ul. Kijowskiej 3 oraz przy ul. Letniej 1/1 w Białymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zad nr 1: Wymiana części ogrodzenia terenu wzdłuż działek przy ul. Węglowej w Białymstoku.
Zad nr 2: Remont ogrodzeń przy ul. Kijowskiej 3 oraz przy ul. Letniej 1/1 w Białymstoku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f5741cf-5686-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015095/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.44 Wymiana (modernizacja) ogrodzenia przy ul. Węglowej.

1.1.45 Część 1 - Budowa i remont ogrodzeń przy działkach zarządzanych przez ZMK.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416249/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.TR.263.60.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154929,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1:
Wymiana części ogrodzenia terenu wzdłuż działek o nr 788/11 i 788/12 (obręb Białostoczek Płd.) przy
ul. Węglowej w Białymstoku.
Zakres robót:
- ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i poszycia,
- wytyczenie geodezyjne,
- rozbieranie istniejącego prefabrykowanego betonowego ogrodzenia,
- wywóz nieczystości i gruzu na wysypisko,
- wyznaczenie linii posadowienia ogrodzenia; ogrodzenie powinno być wykonane po istniejącej linii ogrodzenia,
- wykonanie robót ziemnych zgodnie z wymogami systemu ogrodzeniowego,
- wykonanie fundamentów ogrodzenia zgodnie z wymaganiami systemu ogrodzeniowego i sztuką budowlaną,
- dostawa i montaż 210 m.b. kompletnego ogrodzenia systemowego palisadowego bez bram i furtek składającego się ze stalowych ocynkowanych profili zamkniętych 25x25 wspawane w zamkniętą ramę prostokątną bez poprzeczek poziomych. Przęsła o długości 254 cm i wysokości 170-175 cm mocowane do słupów 80x80 mm są osadzone w monolitycznych fundamentach punktowych. Wykonane w ziemi otwory o średnicy 25-30 cm zalewa się betonem klasy min. C16/20 (B-20) na głębokość odpowiadającą lokalnej strefie przemarzania. Dodatkowe wyposażenie podmurówka prefabrykowana o wysokości 25 cm,
- wyrównanie terenu w obrębie prowadzonych prac,
- inwentaryzacja geodezyjna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4.1 (zadanie nr 1) do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 146799,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Remont ogrodzeń działek o nr geod. 522/1, obr. 11 - Śródmieście przy ul. Kijowskiej 3 oraz 1891/5,
obr 06 - Starosielce Płd. przy ul. Letniej 1/1 w Białymstoku.
Zakres robót ul. Kijowska 3:
Zamawiający przewiduje wymianę 1szt. słupka oraz siatki ogrodzeniowej na łącznym odcinku 8,0m.
- wymianę słupka ogrodzeniowego należy przeprowadzić, przez demontaż istniejącego, pogłębienie wykopu, wypełnienie masą betonową i wstawienia nowego słupka,
- montaż nowej siatki ogrodzeniowej na łącznej długości 8,0mb (dwa odcinki 3,40m oraz 4,28m ) przez naciągnięcie i zabezpieczenie drutem napinającym 8,0mb,
- uporządkowaniu po zakończonych pracach, obszaru objętego remontem ogrodzenia.
Zakres robót ul. Letnia 1/1:
Zamawiający przewiduje wykorzystanie dwóch istniejących przęseł i montaż dwóch nowych przęseł oraz jednego słupka.
- demontaż tymczasowego mocowania (6szt.), dwóch przęseł,
- oczyszczenie mechaniczne miejsc spawania celem przygotowania do spawania (dotyczy w sumie 6 miejsc spawania- dwóch przęseł),
- przyspawanie dwóch istniejących przęseł,
- przyspawanie nowego przęsła, po obu stronach do istniejących słupków (4 spawy),
- montaż jednego słupka (przez wkopanie i zabezpieczenie betonem) przy istniejącym skrzydle bramy,
- przyspawanie istniejącego skrzydła bramy do nowego słupka,
- przyspawanie nowego przęsła między nowym słupkiem, a istniejącym słupkiem.

W skład usługi wykonawcy wchodzą n/w czynności:
- dokonanie własnych pomiarów przed przystąpieniem do prac,
- wykonanie prac remontowych z należyta ostrożnością, z uwzględnieniem przepisów BHP,
- uporządkowanie terenu objętego remontem ogrodzenia, po zakończeniu prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4.2 (zadanie nr 2) do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 8130,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359162,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLUMBER Wojciech Matowicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661546870

7.3.3) Ulica: Liniowa 23

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-587

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLUMBER Wojciech Matowicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661546870

7.3.3) Ulica: Liniowa 23

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-587

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.