eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi w gminie Bytów



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi w gminie Bytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598222011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc9266a3-79d0-4a04-8f0d-780234da107c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi w gminie Bytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc9266a3-79d0-4a04-8f0d-780234da107c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042677/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Nadzór inwestorski nad zadaniami pn.: "Przebudowa drogi gminnej ul. Polnej, odcinek E-F w Bytowie", "Budowa kanalizacji deszczowej na Osiedlu Przy Lesie w Bytowie","Przebudowa zbiorników retencyjnych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416536

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.22.2024.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30084,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa kanalizacji deszczowej na Osiedlu Przy Lesie w Bytowie.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
nad: budową kanalizacji deszczowej na Osiedlu Przy Lesie w Bytowie, której zakres obejmuje:
Os. Przy Lesie Bytów Etap I – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOTYCZY WYŁĄCZNIE BUDOWY KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z URZĄDZENIAMI
- budowa kanalizacji deszczowej Dn 500 długość L=274,3 m;
- budowa kanalizacji deszczowej Dn 400 długość L=201,6 m;
- budowa kanalizacji deszczowej Dn 300 długość L=216,5 m.

Budowa przelewu burzowego
- budowa kanalizacji deszczowej Dy 400 długość L=256,5 m.
Bytów, Osiedle Przy Lesie – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOTYCZY WYŁĄCZNIE BUDOWY KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z URZĄDZENIAMI
- budowa kanalizacji deszczowej PVC 300 długość L=535,4 m;
- budowa kanalizacji deszczowej PVC 500 długość L=136,8 m.
Odtworzenie nawierzchni na szerokości wykonywanych robót
- istniejąca nawierzchnia: kruszbet 15 cm, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie (0-31,5) – 10 cm.
Przewidywany czas prowadzenia prac budowlanych: do 6 miesięcy.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bc5e6a7-e2d7-11ee-a01e-f641a8763d5f

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 11738,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Polnej w Bytowie Odcinek E-F.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
nad: Przebudową drogi gminnej ul. Polnej w Bytowie Odcinek E-F, których zakres obejmuje:
a) rozebranie zjazdów, chodników i jezdni, ogrodzeń,
b) wycinkę drzew i krzewów,
c) wykonanie ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej,
d) wykonanie zjazdów,
e) wykonanie skrzyżowania z DW,
f) budowę oświetlenia ulicznego,
g) budowę kanalizacji deszczowej,
h) budowę sieci wodociągowej,
i) budowę sieci kanalizacji sanitarnej,
j) budowę muru oporowego,
k) usuniecie kolizji z istniejącymi sieciami,
l) zagospodarowanie terenów zielonych
m) zakup i montaż (zmiana) oznakowania zgodnie z czasową oraz stałą organizacją ruchu,
n) wykonanie odcinków przejściowych celem dowiązania do istniejących dróg,
o) przeprowadzenie archeologicznych badań ratowniczych w formie nadzoru archeologicznego zgodnie z postanowieniem Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
p) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ( 2 egz.),
q) zakup i montaż tablicy informacyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
wg załączonego wzoru – 1 kpl.
Przewidywany czas prowadzenia prac budowlanych: do 15 miesięcy.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania, dostępna jest na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-873b2f68-2330-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 15378,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa zbiorników retencyjnych w Udorpiu, Gostkowie i Sierznie.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
nad: przebudową zbiorników retencyjnych w Udorpiu, Gostkowie i Sierznie, której zakres obejmuje:
Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Udorpie:
 odmulenie zbiornika,
 rozplantowanie urobku,
 wykonanie opasek z kiszek faszynowych,
 plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów,
 humusowanie i obsianie skarp,
 darniowanie skarp,
 ułożenie koszy gabionowych,
 wykonanie ogrodzenia wraz z montażem bramy i furtki
 zakup i montaż tablicy informacyjnej – 1 kpl.
Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Gostkowo:
 odmulenie zbiornika,
 rozplantowanie urobku,
 wykonanie opasek z kiszek faszynowych,
 plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów,
 humusowanie i obsianie skarp,
 darniowanie skarp,
 zakup i montaż tablicy informacyjnej – 1 kpl.
Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sierzno:
 odmulenie zbiornika,
 rozplantowanie urobku,
 wykonanie opasek z kiszek faszynowych,
 plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów,
 humusowanie i obsianie skarp,
 darniowanie skarp,
 zakup i montaż tablicy informacyjnej – 1 kpl.
Przewidywany czas prowadzenia prac budowlanych: do 5 miesięcy.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania, dostępna jest na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3440f0b-1d93-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 2967,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa MIG Bartosz Dębski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421516780

7.3.3) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18327,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18327,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18327,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa MIG Bartosz Dębski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421516780

7.3.3) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18327,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa MIG Bartosz Dębski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421516780

7.3.3) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.