eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie"Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na potrzeby świadczenia usług społecznych i edukacyjnych- etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na potrzeby świadczenia usług społecznych i edukacyjnych- etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOLE LUBELSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0818277201

1.5.8.) Numer faksu: 0818277200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolelubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.opolelubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na potrzeby świadczenia usług społecznych i edukacyjnych- etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ac96f40-39da-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037366/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na potrzeby świadczenia usług społecznych i edukacyjnych - Etap II Polski Ład II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396567

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2565934,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I: „Przebudowa świetlic wiejskich w m. Ludwików, Nowe Komaszyce oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku komunalnym w Opolu Lubelskim”.
3. Zakres zamówienia dla części I obejmuje realizację następujących zadań:
1) Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Ludwików. W zakresie zadania przewidziano wykonanie następujących robót budowlanych:
a) przebudowa utwardzenia przed budynkiem,
b) wyprofilowanie spadku dla osób niepełnosprawnych,
c) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
d) rozbiórka ściany działowej i wydzielenie nowego układu funkcjonalnego ( pomieszczeń higieniczno sanitarnych, pomieszczenia socjalnego),
e) wykonanie instalacji wod-kan,
f) wykonanie instalacji elektrycznej,
g) Dostawa wyposażenia,
h) wykonanie wentylacji grawitacyjnej oraz grawitacyjnej wspomaganej,
i) wyposażenie w grzejniki elektryczne,
j) montaż piktogramów,
k) modernizacja pomieszczeń tj: wykonanie gładzi gipsowych, malowanie, okładziny ścienne i podłogowe.
2) Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Nowe Komaszyce w formule zaprojektuj i wybuduj. W zakresie zadania przewidziano wykonanie następujących robót budowlanych po uprzednim opracowaniu przez wykonawcę dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę:
a) wykonanie sufitu podwieszonego z płyt GK - wraz z wzmocnieniem stropu i wykonaniem rusztu krzyżowego,
b) wymiana okien i drzwi,
c) przygotowanie podłoża ścian i sufitów pod malowanie wraz z skrobanie farby,
d) wykonanie gładzi i malowanie,
e) wymiana drzwi wewnętrznych,
f) demontaż drewnianej posadzki nad piętrem oraz w części parteru,
g) wykonanie izolacji termicznej, przeciwwilgociowej, akustycznej,
h) wykonanie posadzki cementowej,
i) wykonanie okładzin ściennych i odłogowych z płytek ceramicznych,
j) przebudowa sanitariatów,
k) wykonanie instalacji wod-kan wraz z przyłączem kanalizacyjnym i zbiornikiem na nieczystości ciekłe,
l) wymiana instalacji elektrycznej,
m) roboty zewnętrzne utwardzenia (opaska),
n) docieplenie stropu nad ost. kondygnacją,
o) izolacja ścian fundamentowych wraz z dociepleniem,
p) docieplenie ścian nadziemia,
q) demontaż wraz z wykonaniem daszka nad wejściem głównym,
3) Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku komunalnym w Opolu Lubelskim. Zakres zamówienia obejmuje:
a) budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku komunalnym zlokalizowanym w Opolu Lubelskim przy ul. Fabrycznej 29,
b) przebudowę odcinka wewnętrznej instalacji gazowej,
c) przebudowę istniejącej rury spustowej,
d) Montaż drzwi wejściowych w obrębie istniejącego okna,
e) obróbka glifów,
f) przeniesienie grzejnika,
g) wykończenie posadzki w miejscu wstawienia drzwi,
h) zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowy,
i) Uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 861615,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II: „Nadbudowa oraz przebudowa budynku Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim przy ul. Ogrodowej 9 oraz rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kluczkowicach ”
4. Zakres zamówienia dla części II obejmuje realizację następujących zadań:
1) Nadbudowa oraz przebudowa budynku Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim przy ul. Ogrodowej 9. W zakresie zadania przewidziano wykonanie następujących robót budowlanych:
a) wykonanie wewnętrznej klatki schodowej;
b) montaż wewnętrznego dźwigu osobowego;
c) przebudowę układu funkcjonalnego pomieszczeń na parterze i piętrze budynku w celu dostosowania do prowadzonych usług społecznych,
d) przebudowę dachu poprzez wykonanie wieńca na ściankach attykowych i docieplenie dachu styropapą, montaż wyłazu dachowego i klapy oddymiającej,
e) rozbiórkę schodów zewnętrznych w elewacji południowej
f) remont balkonu ze zmianą funkcji na zadaszenie,
g) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych
h) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej
i) rozbiórkę części kominów, remont kominów przeznaczonych do pozostawienia, demontaż i montaż istniejących urządzeń np. centrali wentylacyjnej, anten internetowych itp., wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
j) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej w pomieszczeniach objętych remontem,
k) rozbiórkę istniejących, żelbetowych zadaszeń nad wejściami do budynku na elewacji wschodniej i zachodniej, montaż nowych zadaszeń w konstrukcji stalowej z pokryciem ze szkła,
l) częściową rozbiórkę i remont pozostałych koszy okiennych
m) przebudowę schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych na elewacji północnej prowadzących na poziom parteru
n) przebudowę schodów zewnętrznych na elewacji północnej prowadzących do podpiwniczenia budynku,
o) modernizację pomieszczeń budynku,
p) wykonanie schodów wewnętrznych łączących parterową, zachodnią część budynku i poziom parteru części wschodniej,
q) wykonanie nowej instalacji ogrzewania wraz z kotłownią gazow
r) wykonanie nowej instalacji gazowej
s) wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej
t) wykonanie nowej instalacji klimatyzacji
u) wymiana instalacji wod-kan
v) wymiana instalacji elektryczne
w) wykonanie instalacji odgromowej
x) wykonanie instalacji teletechnicznych (internetowa, komputerowa).
y) Dostawa wyposażenia.
2) Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kluczkowicach. W zakresie zadania przewidziano wykonanie następujących robót budowlanych:
a) Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły o łącznik;
b) Przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą dwóch zbiorników na nieczystości ciekłe;
c) Wymiana studzienki i odcinka kanalizacji sanitarnej do projektowanego zbiornika na nieczystości;
d) Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu niskiego ciśnienia, przeniesienie zaworu MAG, wykonanie utwardzeń i elementów zagospodarowania wokół budynku.
5. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa dla części I: załącznik nr 8a do SWZ, dla części II załącznik 8 b do SWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 7a (część I), dla części II załącznik 7 b do SWZ oraz niniejsza SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2294484,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena ofert złożonych do Części I oraz do Części II postepowania przewyższa kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zawiadamia o unieważnieniu niniejszego postępowania w Części I oraz w Części II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena ofert złożonych do Części I oraz do Części II postepowania przewyższa kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zawiadamia o unieważnieniu niniejszego postępowania w Części I oraz w Części II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.