eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierutówDostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@um.bierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/933838

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-419d8492-1d86-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023615/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż lamp solarnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343933

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.12.2024.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów z podziałem na następujące części:
CZĘŚĆ I – Solniki Wielkie, Wabienice, Gorzesław, Stronia, Jemielna, Strzałkowa, Solniki Małe
2.Zakres zamówienia dla CZĘŚCI I obejmuje dostawę 15 szt. lamp solarnych
w miejscowościach Solniki Wielkie, Wabienice, Gorzesław, Stronia, Jemielna, Strzałkowa, Solniki Małe z oprawą o mocy min. 30W w pasie dróg gminnych i powiatowych w poniżej wyszczególnionych ilościach:
1)Gorzesław, 3 szt., działka nr: 340/55 AM-2, 340/9 AM-2, 340/14 AM-2,
2)Jemielna, 1 szt., działka nr: 532/1 AM-2,
3)Solniki Małe, 3 szt., działka nr: 338 AM-1, 339 AM-1,
4)Solniki Wielkie, 3 szt., działka nr: 527 AM-1, 530 AM-1,
5)Stronia, 3 szt., działka nr: 381 AM-2,
6)Strzałkowa, 1 szt., droga powiatowa, działka nr: 72 AM-1,
7)Wabienice, 1 szt., działka nr: 565 AM-2.
Minimalna specyfikacja drogowej lampy solarnej:
-wysokość całej lampy: 4,8 – 5,5 m,
-wysokość źródła światła LED: .4,5 – 5,0 m,
-pojedyncze źródło światła: min. 30W,
-strumień świetlny: 1000lm – 3000lm,
-barwa światła (biała zimna): 6300K,
-trwałość źródeł światła: 50 000h,
-napięcie zasilania: 12V,
-pojemność akumulatorów: 1 x 80Ah,
-warunki pracy: temp. -25°C + 45°C, wilgotność 10% ~ 95%,
-moc modułu fotowoltaicznego: 250W,
-czas ładowania akumulatorów: lato 8h, zima 4-6h,
-okres autonomii systemu: do 3 dni przy naładowanych akumulatorach,
-słup: stalowy ocynkowany,
-system włączania/wyłączania – system wykrywania dnia i nocy,
-fundament prefabrykowany F100,
-gwarancja: min. 60 miesięcy, max 72 miesiące,
-ilość: 15 szt.
3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić na całość przedmiotu zamówienia co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji oraz rękojmi. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi może wynosić 72 miesiące. Przez całość przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie wszelkie wykonane dostawy związane z wykonaniem zamówienia. Oferowany okres gwarancji należy podać w formularzu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 63000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów z podziałem na następujące części:
CZĘŚĆ II – Bierutów, Karwiniec, Kijowice, Paczków, Radzieszyn, Sątok, Zawidowice, Zbytowa
2.Zakres zamówienia dla CZĘŚCI II obejmuje dostawę 15 szt. lamp solarnych w miejscowościach Bierutów, Karwiniec, Kijowice, Paczków, Radzieszyn, Sątok Zawidowice, Zbytowa z oprawą o mocy min. 30W w pasie dróg gminnych i powiatowych w poniżej wyszczególnionych ilościach:
1)Bierutów, 2 szt., działka nr: 2/3 AM-25,
2)Karwiniec, 3 szt., działka nr: 356 AM-1, 352 AM-1,
3)Kijowice, 2 szt., działka nr: 205 AM-1,
4)Paczków, 3 szt., działka nr: 454 AM-1, 456 AM-1,
5)Radzieszyn, 1 szt., działka nr: 91 AM-1,
6)Sątok, 2 szt., działka nr: 21 AM-1,
7)Zawidowice, 1 szt., działka nr: 239/3 AM-1,
8)Zbytowa, 1 szt., droga powiatowa, działka nr: 143 AM-1.
Minimalna specyfikacja drogowej lampy solarnej:
-wysokość całej lampy: 4,8 – 5,5 m,
-wysokość źródła światła LED: 4,5 – 5,0 m,
-pojedyncze źródło światła: min. 30W,
-strumień świetlny: 1000lm – 3000lm,
-barwa światła (biała zimna): 6300K,
-trwałość źródeł światła: 50 000h,
-napięcie zasilania: 12V,
-pojemność akumulatorów: 1 x 80Ah,
-warunki pracy: temp. -25°C + 45°C, wilgotność 10% ~ 95%,
-moc modułu fotowoltaicznego: 250W,
-czas ładowania akumulatorów: lato 8h, zima 4-6h,
-okres autonomii systemu: do 3 dni przy naładowanych akumulatorach,
-słup: stalowy ocynkowany,
-system włączania/wyłączania – system wykrywania dnia i nocy,
-fundament prefabrykowany F100,
-gwarancja: min. 60 miesięcy, max 72 miesiące,
-ilość: 15 szt.
3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić na całość przedmiotu zamówienia co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji oraz rękojmi. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi może wynosić 72 miesiące. Przez całość przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie wszelkie wykonane dostawy związane z wykonaniem zamówienia. Oferowany okres gwarancji należy podać w formularzu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 63000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów z podziałem na następujące części:
CZĘŚĆ III – Karwiniec
2.Zakres zamówienia dla CZĘŚCI III obejmuje dostawę 3 szt. lamp solarnych w miejscowości Karwiniec z oprawą o mocy min. 30W w pasie drogi gminnej, działka nr: 351 AM-1.
Minimalna specyfikacja drogowej lampy solarnej:
-wysokość całej lampy: 4,8 – 5,5 m,
-wysokość źródła światła LED: 4,5 – 5,0 m,
-pojedyncze źródło światła: min. 30W,
-strumień świetlny: 1000lm – 3000lm,
-barwa światła (biała zimna): 6300K,
-trwałość źródeł światła: 50 000h,
-napięcie zasilania: 12V,
-pojemność akumulatorów: 1 x 80Ah,
-warunki pracy: temp. -25°C + 45°C, wilgotność 10% ~ 95%,
-moc modułu fotowoltaicznego: 250W,
-czas ładowania akumulatorów: lato 8h, zima 4-6h,
-okres autonomii systemu: do 3 dni przy naładowanych akumulatorach,
-słup: stalowy ocynkowany,
-system włączania/wyłączania – system wykrywania dnia i nocy,
-fundament prefabrykowany F100,
-gwarancja: min. 60 miesięcy, max 72 miesiące,
-ilość: 3 szt.
3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić na całość przedmiotu zamówienia co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji oraz rękojmi. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi może wynosić 72 miesiące. Przez całość przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie wszelkie wykonane dostawy związane z wykonaniem zamówienia. Oferowany okres gwarancji należy podać w formularzu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143078,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "LLS - LED LIGHTING SOLUTIONS" Jacek Kozar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 002504874

7.3.3) Ulica: Wersk 1

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-424

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143078,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "LLS - LED LIGHTING SOLUTIONS" Jacek Kozar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 002504874

7.3.3) Ulica: Wersk 1

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-424

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15498,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28615,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15498,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "LLS - LED LIGHTING SOLUTIONS" Jacek Kozar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 002504874

7.3.3) Ulica: Wersk 1

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-424

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15498,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.