Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00419417/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Aktualizacja i dostawa oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7bbbb683-56db-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja i dostawa oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bbbb683-56db-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Aktualizacja i dostawa oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.71.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 742195 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 346160 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja i dostawa licencji oprogramowania zgodnie z poniższą tabelą.
Lp. Nazwa oprogramowania Ilość licencji
1) Adobe Acrobat Pro – odnowienie na 12 miesięcy - 10
2) Adobe Creative Cloud: Wszystkie aplikacje - odnowienie na 12 miesięcy - 2
3) Adobe Creative Cloud: Wszystkie aplikacje - dodatkowe licencje na 12 miesięcy - 1
4) Adobe Illustrator – odnowienie na 12 miesięcy - 1
5) Adobe Photoshop - odnowienie na 12 miesięcy - 2
6) CorelDraw Graphics Suite - roczna gwarancja aktualności - 2
7) Merak Mail Server + WebMail + Anti-Spam + Anti-Virus, 2000 Accounts - roczna aktualizacja posiadanej licencji Order ID: EUR20221118-134954-92349 - 1
8) CA Arcserve Backup for Windows (serwer) - 1 Year Maintenance Renewal - Obecne licencje ważne do 2024.01.21 Order Number: 9006299 - 2
9) CA Arcserve Backup for Windows NDMP NAS Option - 1 Year Maintenance Renewal - Obecna licencja ważna do 2023.12.06 - 1
10) CA Arcserve Backup for Windows File Server Module - 1 Year Maintenance Renewal - Obecna licencja ważna do 2024.01.21 - 1
11) AdRem NetCrunch Premium XE 10000 Nodes - roczna aktualizacja posiadanej licencji Obecna licencja ważna do 2023.11.23 - 1
12) Windows Server Standard Core SA OPEN GOV (samo SA) aktualizacja posiadanej licencji - subskrypcja dla posiadanych licencja na 3 lata - 272
13) Windows Device CAL SA (samo SA) aktualizacja posiadanej licencji - subskrypcja dla posiadanych licencja na 3 lata - 334
14) Vmaware vSphere Standard - 1 rok wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym Contract Number: 420113016, 48431655 - 14
15) Vmaware vCenter Server Standard - 1 rok wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym Contract Number: 420113016 - 1
16) VEEAM Availability Suite Standard - aktualizacja i wsparcie Basic. Obecne wsparcie ważne do 2023.12.16 Support Id: ID: #02899285 - 16
17) IBExpert Developer Studio Software Subscription – aktualizacja Obecne wsparcie wygasa 2023.12.22 - 2
18) Zoom – aktualizacja na rok - 3
19) Microsoft Office Home & Business 2021 PL Win BOX – dodatkowe licencje - 85
Powyższy zakup to odnowienie posiadanych licencji albo zakup dodatkowych do posiadanego już oprogramowania (konieczność kompatybilności z używanym oprogramowaniem i innymi systemami UM). Termin nowych subskrypcji powinien rozpocząć się po zakończeniu terminu obecnie posiadanych.
Numer VIP dla licencji Adobe: 826817D47326F0B6DA0A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364268,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380303,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364268,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compro Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705
7.3.3) Ulica: Kotarbińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364268,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa pieców laboratoryjnych wraz z osprzętem dla potrzeb laboratorium PGG S.A.
- Remonty wielkopowierzchniowe nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Dostawa oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji w formie subskrypcji wraz ze wsparciem producenta oprogramowania do 31.12.2027 r. dla posiadanego rozwiązania backupu Veeam lub równoważnego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Rędziny"
- Dostawa, wdrożenie, świadczenie serwisu gwarancyjnego kreatora elektronicznego dzienniczka pacjenta (kreatora EDP) do zdalnego gromadzenia danych w badaniu klinicznym.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu" - dostawa wyposażenia - 7 zadań.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.