Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431419/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"DOSTAWA PELLETU DRZEWNEGO DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SMOŁDZINIE W OKRESIE GRZEWCZYM 2023/2024"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SMOŁDZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771554678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BOHATERÓW WARSZAWY 48
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598117321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smoldzino.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b249f13e-6422-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"DOSTAWA PELLETU DRZEWNEGO DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SMOŁDZINIE W OKRESIE GRZEWCZYM 2023/2024"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b249f13e-6422-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001084/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa opału drzewnego – pelletu do kotłowni w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Smołdzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.48.26.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji dostaw określa:
,,Dostawa opału drzewnego – pelletu do kotłowni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w okresie grzewczym 2021/2022” w ilości 96 ton w workach 15 kg - 4 dostawy wskazanych poniżej:
Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami:
pellet klasy EN A1+
wartość energetyczna nie niższa niż 17,5 MJ/kg,
wilgotność nie większa niż 10%
zawartość popiołu nie większa niż 0,7%
zawartość siarki nie większa niż 0,03%
długość od 3,15 mm do 40 mm,
średnica 6 mm
gęstość nasypowa min. 600 kg/ m3
4) Dostawa pelletu będzie następować etapowo. O ilości pelletu i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie z 5 dniowym wyprzedzeniem.
5) Rozładunek leży po stronie Zamawiającego.
6) Wykonawca winien poinformować dzień wcześniej o dostawie pelletu oraz 2 godziny przed przyjazdem dostawy w celu płynności rozładunku dostawy.
7) Dostawy pelletu odbywać się będą transportem wykonawcy w godzinach od 8.00 do 15.00 lub w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły.
8) Jednorazowa wielkość dostawy nie może być większa niż 24 palety ( jedna paleta 975 kg).
9) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, każdorazowo wraz z fakturą wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet oraz Wykonawca gwarantuje jakość dostarczonego pelletu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
10) Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
11) Podana cena 1 tony pelletu winna zawierać również transport do miejsca rozładunku.
12) W ofercie należy podać cenę brutto zgodnie z załącznikiem nr 1.
13) Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w tym warunki rozładunku. Oferta powinna zawierać wszystkie czynności towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
14) projektowane postanowienia umowy – załącznik Nr 4 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152795,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183024,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152795,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOL-ANN A.T.M. STELMASZYKOWICE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841946044
7.3.3) Ulica: WITKOWSKA 82A
7.3.4) Miejscowość: GNIEZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BOL - ANN" A. T. M. STELMASZYKOWIE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"BOL - ANN" A. T. M. STELMASZYKOWIE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152795,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.