Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416919/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Nowiny, Kowala Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25
1.5.2.) Miejscowość: Nowiny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 041 347 50 00
1.5.8.) Numer faksu: 041 347 50 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sitkowka-nowiny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Nowiny, Kowala Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5927069-448c-4937-b341-df68cdc6c62d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015195/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowych grup inicjatywnych
1.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grup inicjatywnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INO.271.53.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Szewce, Nowiny, Kowala gm. Nowiny, woj. świętokrzyskie.Na przedmiot zamówienia składają się 4 części :
Część 1. Budowa sieci wodociągowej w m. Szewce
Inwestycja na działkach nr ewid. 397/4, obręb 0015 Szewce, Gm. Nowiny, w tym:
a) wodociąg z rur PE100 SDR11 PN16 Ø125x11,4mm, o długości ok. L= 210,03 mb, wg projektu budowlanego, wraz z wysięgnikami pod przyłącza z rur PE100 SDR11 PN16 Ø40x3,7mm, o długości ok. L=93,05 mb, wg projektu budowlanego.
2.Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia istniejącej nawierzchni po wykonaniu robót budowlano-montażowych sieci wodno-kanalizacyjnych, co należy uwzględnić w cenie oferty.
3.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a)dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
projekt budowlany,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
b)przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny, nie stanowi samodzielnej podstawy do skalkulowania ceny oferty. Wykonawca po zapoznaniu się
z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4.Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
5.Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy
o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
6.Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
7.Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na 4 części wskazane w rozdziale III ust.1. Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części.
8.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
9.W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych
i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych
i przedmiotowych w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 213119,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Szewce, Nowiny, Kowala gm. Nowiny, woj. świętokrzyskie.Na przedmiot zamówienia składają się 4 części :
Część 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Nowiny Inwestycja na działkach nr ewid. 35/428, 35/15, obręb 0004 Wola Murowana, Gm. Nowiny, w tym:
a) kanał sanitarny grawitacyjny z rur PVC SN8 Ø200x5,9mm, o długości ok. L=47,0mb, wg projektu budowlanego.
2.Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia istniejącej nawierzchni po wykonaniu robót budowlano-montażowych sieci wodno-kanalizacyjnych, co należy uwzględnić w cenie oferty.
3.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a)dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
projekt budowlany,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
b)przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny, nie stanowi samodzielnej podstawy do skalkulowania ceny oferty. Wykonawca po zapoznaniu się
z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4.Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
5.Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy
o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
6.Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
7.Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na 4 części wskazane w rozdziale III ust.1. Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części.
8.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
9.W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 92862,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Szewce, Nowiny, Kowala gm. Nowiny, woj. świętokrzyskie.Na przedmiot zamówienia składają się 4 części :
Część 3 - Budowa wodociągu rozdzielczego ul. Alabastrowa w m. Kowala
Inwestycja stanowiąca kolejny etap realizacji projektu pn.: „Budowa wodociągu rozdzielczego na dz. nr ewid. 710/9, 713/2, 714/4, 714/5, 715/5, 717/4, 718/4, 719/4, 720/4, 723/1, 724/7, 724/8, 727/1, 728/6, 728/11, 728/17, 728/26, 728/27, 729/2, 729/6, 729/7, 729/8, 730/2, 731/6, 731/12, 732/6, 732/7, 733/4, 730/1, 739 obręb Kowala, gm. Sitkówka- Nowiny”, w tym:
a)odcinek wodociągu z rur PE100 SDR11 PN16 Ø160x14,6mm na dz. nr ewid. 727/13, 727/38, 727/39 o długości ok. L=228,9m, od włączenia w ul. Kryształowej w węźle W16 do węzła W26,
wg projektu budowlanego.
Sieć wodociągowa na odcinku ok. 20mb przebiega częściowo pod chodnikiem i pod nawierzchnią asfaltową drogi do włączenia do istniejącej sieci, na pozostałym odcinku sieć zlokalizowana w drodze gruntowej. Kanał sanitarny na odcinku ok. 15mb przebiega pod nawierzchnią drogi asfaltowej
do włączenia do istniejącej sieci, na pozostałym odcinku sieć zlokalizowana w drodze gruntowej.
W związku z faktem, że droga gminna – ul. Kryształowa w m. Kowala objęta jest okresem rękojmi na roboty budowlane, Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia zobowiązań gwarancyjnych i uzgodnienia warunków wejścia i odbioru robót na w/w drodze gminnej od firmy Wykonawczej, która jej udzieliła. Dane kontaktowe firmy są dostępne w Urzędzie Gminy Nowiny.
Budowę wodociągu i kanału sanitarnego na odcinku istniejącej nawierzchni asfaltowej należy wykonać bez naruszenia konstrukcji nawierzchni asfaltowej ul. Kryształowej - metodą bezwykopową lub przewiertem sterowanym, z uwzględnieniem technicznych możliwości jej zastosowania. Sieci pod jezdnią o nawierzchni asfaltowej przeprowadzić należy w rurach ochronnych stalowych przewiertowych.
W drodze ul. Kryształowa zlokalizowane są m.in. przewody elektroenergetyczne niskiego napięcia, kanalizacja deszczowa, kanał teletechniczny. W przypadku kolizji wykonywanych sieci z istniejącym uzbrojeniem Wykonawca robót wykonana zabezpieczenia rurami ochronnymi zgodnie z wiedzą techniczną i sztuka budowlaną.
2.Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia istniejącej nawierzchni po wykonaniu robót budowlano-montażowych sieci wodno-kanalizacyjnych, co należy uwzględnić w cenie oferty.
3.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a)dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
projekt budowlany,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
b)przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny, nie stanowi samodzielnej podstawy do skalkulowania ceny oferty. Wykonawca po zapoznaniu się
z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4.Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
5.Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy
o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
6.Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
7.Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na 4 części wskazane w rozdziale III ust.1. Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części.
8.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
9.W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych
i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych
i przedmiotowych w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 128107,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Szewce, Nowiny, Kowala gm. Nowiny, woj. świętokrzyskie.Na przedmiot zamówienia składają się 4 części :
Część 4 - Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Alabastrowa w m. Kowala
Inwestycja stanowiąca kolejny etap realizacji projektu pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 710/9, 713/2, 714/4, 714/5, 715/5, 717/4, 718/4, 719/4, 720/4, 723/1, 724/7, 724/8, 727/1, 728/6, 728/8, 728/11, 728/16, 728/17, 728/26, 728/27, 729/2, 729/6, 729/7, 729/8, 730/1, 730/2, 731/6, 731/9, 731/12, 732/6, 732/7, 733/4, 734/1, 739 msc. Kowala, Gm. Sitkówka- Nowiny” w tym:
b)odcinek kanału sanitarnego z rur PVC o średnicy Ø200 x 5,9mm na dz. nr ewid. 727/13, 727/38, 727/39, 724/32, o długości ok. L=213,8m od istniejącej studni S11 zlokalizowanej
w ul. Kryształowej do studni S64 łącznie z jej wykonaniem, wg projektu budowlanego.
Sieć wodociągowa na odcinku ok. 20mb przebiega częściowo pod chodnikiem i pod nawierzchnią asfaltową drogi do włączenia do istniejącej sieci, na pozostałym odcinku sieć zlokalizowana w drodze gruntowej. Kanał sanitarny na odcinku ok. 15mb przebiega pod nawierzchnią drogi asfaltowej
do włączenia do istniejącej sieci, na pozostałym odcinku sieć zlokalizowana w drodze gruntowej.
W związku z faktem, że droga gminna – ul. Kryształowa w m. Kowala objęta jest okresem rękojmi na roboty budowlane, Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia zobowiązań gwarancyjnych i uzgodnienia warunków wejścia i odbioru robót na w/w drodze gminnej od firmy Wykonawczej, która jej udzieliła. Dane kontaktowe firmy są dostępne w Urzędzie Gminy Nowiny.
Budowę wodociągu i kanału sanitarnego na odcinku istniejącej nawierzchni asfaltowej należy wykonać bez naruszenia konstrukcji nawierzchni asfaltowej ul. Kryształowej - metodą bezwykopową lub przewiertem sterowanym, z uwzględnieniem technicznych możliwości jej zastosowania. Sieci pod jezdnią o nawierzchni asfaltowej przeprowadzić należy w rurach ochronnych stalowych przewiertowych.
W drodze ul. Kryształowa zlokalizowane są m.in. przewody elektroenergetyczne niskiego napięcia, kanalizacja deszczowa, kanał teletechniczny. W przypadku kolizji wykonywanych sieci z istniejącym uzbrojeniem Wykonawca robót wykonana zabezpieczenia rurami ochronnymi zgodnie z wiedzą techniczną i sztuka budowlaną.
2.Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia istniejącej nawierzchni po wykonaniu robót budowlano-montażowych sieci wodno-kanalizacyjnych, co należy uwzględnić w cenie oferty.
3.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a)dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
projekt budowlany,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
b)przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny, nie stanowi samodzielnej podstawy do skalkulowania ceny oferty. Wykonawca po zapoznaniu się
z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4.Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
5.Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy
o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
6.Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
7.Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na 4 części wskazane w rozdziale III ust.1. Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części.
8.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych
i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 221152,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239112,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BŁASZCZYK INŻYNIERIA Rafał Błaszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-281-03-64
7.3.3) Ulica: Ul. Świętokrzyska 18
7.3.4) Miejscowość: Masłów Pierwszy
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Błaszczyk Inżynieria Rafał Błaszczyk
jakie przetargi wygrała firma
Błaszczyk Inżynieria Rafał Błaszczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KBM Sieci S.C
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572946767
7.3.3) Ulica: ul. Wikaryjska 40,
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-255
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Nowiny, Kowala Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie” – Część nr 3
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Nowiny, Kowala Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie” – Część nr 3 zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
UZASADNIENIE
Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – bezpośrednio przez otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 120 000,00 zł (brutto).
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: KBM Sieci S.C., ul. Wikaryjska 40,25 – 255 Kielce na kwotę 123 000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Nowiny, Kowala Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie” – Część nr 4
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Nowiny, Kowala Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie” – Część nr 4 zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
UZASADNIENIE
Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – bezpośrednio przez otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 169 000,00 zł (brutto).
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe „HEMA” Mariusz Klimek, Ul. Ustronie 29, 25-827 Kielce na kwotę 183 333,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
- "Budowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie".
- "Budowa budynku na potrzeby sołectwa Świerczów wraz z podłączeniem budynku do sieci wodociągowej i elektrycznej oraz z budową zbiornika na nieczystości"
- Zadanie nr 1 - Remont ul. Stawowej w Rybniku. Zadanie nr 2 - Remont ul. Górnośląskiej w Rybniku.
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Wola Zarczycka
- "Budowa parkingu na 10 miejsc postojowych wraz z budową wiaty drewnianej i dostawą i instalacją elementów małej architektury "
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.