Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420175/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00425566/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00428149/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku garażowego LUKS Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630965758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@luks-sroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca51223a-4c8a-4021-afc7-3e89ecd646c11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku garażowego LUKS Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca51223a-4c8a-4021-afc7-3e89ecd646c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LUKS/06/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku garażowego Lidera Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. zlokalizowanego przy ul. Nad Strugą 8 w Środzie Wielkopolskiej, 63-000 Środa Wielkopolska , dz. nr ewid. 3885.
Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie na własny koszt i ryzyko przedmiotu zamówienia wymaganego przez Zamawiającego, jego instalację i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz w opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uruchomieniem wszystkich urządzeń, sprawdzenie ich poprawnego działania, nadanie im właściwej konfiguracji oraz dokonanie przeszkolenia pracowników Zamawiającego.
UWAGA: Wszelkie prace montażowe będą odbywać się na czynnym obiekcie, w związku z tym nie mogą zakłócać normalnej pracy instytucji jako całości przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący SWZ II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wraz z załączoną w wersji elektronicznej dokumentacją techniczną - SWZ II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Dokumenty techniczne).
3. Na wykonaną usługę tj. zamontowany sprzęt, urządzenia, wbudowane materiały oraz wykonane prace Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 5 lat gwarancji za wyjątkiem okresów gwarancji dot. modułów paneli fotowoltaicznych, dla których okres gwarancyjny wymagany przez Zamawiającego winien wynosić:
a. 12 – lat na gwarancję produktu,
b. 25 - lat na gwarancję liniową mocy,
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
4. Wszystkie elementy instalacji/urządzeń, będące przedmiotem dostawy, muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający wymaga, żeby moduły fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu miały datę produkcji nie starszą niż 12 miesięcy od daty dostawy.
5. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie awarii, usterki, wady w okresie gwarancji nie może być dłuższy 12 godzin. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii.
6. Trzecia awaria tego samego elementu/podzespołu urządzenia w okresie gwarancyjnym uprawnia Zamawiającego do żądania bezpłatnej wymiany przez Wykonawcę tego elementu/podzespołu urządzenia na nowe.
7. W przypadkach, o których mowa w punkcie 5 i 6, okres gwarancji ulegnie nieodpłatnie przedłużeniu odpowiednio:
1) w przypadku naprawy – o okres wykonywania naprawy,
2) w przypadku dokonania wymiany – o okres równy okresowi gwarancji wskazanemu w ofercie.
8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31712331-9 - Fotoogniwa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
9. Warunki leasingu operacyjnego:
1) okres leasingu: 72 miesięcy (71 rat),
2) bez wpłaty wstępnej (inicjalnej),
3) wykup leasingu 5% wartości netto dostawy instalacji,
4) waluta oferty i umowy: PLN
5) oprocentowanie oraz raty zmienne
6) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SWZ IV zostaną uwzględnione w treści umowy leasingowej. Wykonawca załączy do oferty wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi zasadami leasingu.
10. W celu przeprowadzenia przez Wykonawcę/Finansującego analizy finansowej Zamawiający udostępnia bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2023 a także bilans oraz rachunek zysków i strat wg stanu na 30.04.2024r. (SWZ II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Dane Finansowe)
11. Ubezpieczenia przedmiotu leasingu dokonuje Zamawiający na swój koszt,
u wybranego przez siebie Ubezpieczyciela.
Przedmiot zamówienia precyzują:
1) SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2) SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Dokumentacja Techniczna
3) SWZ II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Dane Finansowe
4) SWZ VI – Projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31712331-9 - Fotoogniwa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w toku badania ofert ustalił, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z przepisem art. 266 PZP.Unieważnienie postępowania:
W świetle powyższego, jako, że wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu i nie ma innych ofert, które Zamawiający mógłby badać, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie przepisu art. 255 pkt 2 w zw. z przepisem art. 266 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 w Środzie Wielkopolskiej (ul. Lipowa)w zakresie wymiany podłogi na hali sportowej.
- Rozbudowa drogi powiatowej 3668P od skrzyżowania w m. Brzezie do Czarnego Piątkowa.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu osobowego
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w Koszutach w zakresie budowy szatni dla zawodników
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 3 im. I. Łukasiewicza w Środzie Wielkopolskiej do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami w zakresie budowy windy.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3735P - ul. Raczyńskiego w Zaniemyślu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Budowa budynku na potrzeby przedszkola i żłobka na terenie gminy Orońsko
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.