Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00387997/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Dom Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Helclów 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 634 42 55
1.5.8.) Numer faksu: 12 633 08 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpshelclow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshelclow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7dfd5d1-347f-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7dfd5d1-347f-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040656/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa nabiału, przetworów mleczarskich i margaryn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Wykazie Asortymentu stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Dopuszcza się zaoferowanie w jednej pozycji Wykazu Asortymentu więcej niż jednego produktu, z zastrzeżeniem, że wszystkie zaoferowane produkty muszą spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia ujętym w kolumnie 3 Wykazu Asortymentu.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: Dostarczany towar musi być:
1) świeży, pierwszej jakości, spełniający polskie normy,
2) posiadający aktualne terminy przydatności do spożycia podane na opakowaniu – te same dla całej każdorazowej dostawy danego produktu – zgodne z treścią kolumny 4 Wykazu Asortymentu,
3) prawidłowo opakowany, oznakowany i dostarczany (pojemniki, worki foliowe nieuszkodzone, czyste),
4) wolny od wad uniemożliwiających jego spożycie,
5) tożsamy ze wskazanym w Ofercie, w tym ma posiadać wszystkie parametry zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia ujętym w kolumnie 3 Wykazu Asortymentu,
5. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji i z tej samej partii oraz winien być wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i obowiązującymi przepisami, w szczególności powinien spełniać wymogi Polskiej Normy określone w Ustawie
z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) oraz być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29 z późn. zm.).
2) W związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP do obowiązków Wykonawcy należy przedstawić w momencie rozpoczęcia dostaw i na każde żądanie SANEPID-u i Zamawiającego n/w dokument: Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalającą na przewóz produktów mleczarskich i tłuszczy jadalnych.
3) Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane:
a) nazwa środka spożywczego;
b) wykaz składników występujących w środku spożywczym;
c) termin przydatności do spożycia;
d) waga netto towaru.
6. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanych towarów - zapewnienia specjalistycznego środka transportu odpowiedniego dla przewożonych produktów ujętych
w Wykazie Asortymentu i zgodnie z obowiązującymi przepisami, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego oraz do zachowania tzw. ciągu chłodniczego (transportu i przechowywania wyrobów mleczarskich w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie);
2) załączenia do każdorazowej dostawy towaru Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego;
3) przy każdorazowej dostawie - do odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
4) w przypadku towarów dostarczanych w opakowaniach - dostarczenia zamówionej ilości towaru netto, tj. niewliczenia wagi opakowania np. kartony, sznurki, folie, siatki oraz stłuczki, w wagę zamówionego towaru;
5) odbioru pustych opakowań zbiorczych (nie dotyczy opakowań indywidualnych produktu) po dostarczonym do siedziby Zamawiającego towarze co najmniej 3 razy w tygodniu.
7. Zamawiający wymaga aby:
1) Wykonawca dokonywał nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego - na okres do następnej dostawy,
2) dostawy towaru były realizowane co najmniej cztery razy w tygodniu, w dniach przypadających od poniedziałku do soboty (włącznie), w następnym dniu roboczym (w tym w sobotę) po otrzymaniu pisemnego zamówienia, w godzinach od 5:00 do 06:00,
3) w razie stwierdzenia niedoborów ilościowych lub wad (dotyczy to jakości, świeżości, terminu przydatności do spożycia, zmiany ilości produktu lub niezgodności asortymentu)w dostarczonej partii towaru Zamawiający zgłosi ten fakt Wykonawcy, a Wykonawca uzupełni niedobory ilościowe lub wymieni wadliwą partię towaru na wolną od wad w następujących terminach:
a) w dniu otrzymania zgłoszenia do godziny 15:00 – jeśli zgłoszenie, o którym mowa powyżej, wpłynęło do godz. 10:00,
b) w następnym dniu roboczym (w tym w sobotę) w godzinach: 5:00 – 6:00 – jeśli zgłoszenie, o którym mowa powyżej, wpłynęło po godz. 10:00.
4) Wykonawca utrzymywał w stałej gotowości do odbioru skrzynkę poczty elektronicznej,
5) dostawy były realizowane sukcesywnie, w cenach jednostkowych określonych w Ofercie Wykonawcy.
8. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono szczegółowo we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15540000-5 - Produkty serowarskie
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15431100-9 - Margaryna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480106,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686551,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480106,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480106,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.