eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuzinoRemont ulicy M³yñskiej na odcinku od ulicy Ofiar Stutthofu do ulicy 10 Marca w Luzinie



Og³oszenie z dnia 2023-10-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ulicy M³yñskiej na odcinku od ulicy Ofiar Stutthofu do ulicy 10 Marca w Luzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LUZINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Luzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@luzino.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy M³yñskiej na odcinku od ulicy Ofiar Stutthofu do ulicy 10 Marca w Luzinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ccc47c2-77c5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00470718

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00060652/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Remont ulicy M³yñskiej w Luzinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/840436

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/840436

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog±
elektroniczn±, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus Sp. z o.o.,
platformazakupowa.pl (zwanej w tre¶ci jako „Platforma zakupowa” lub „Platforma”), pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/840436 i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” znajduj±cego siê na stronie danego postêpowania.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywane przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê sporz±dza siê w
postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania
publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670, 952, 1005), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych, np. .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. 4. Do
przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania
Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016r. Nr 119, str. 1; z
2018 r. Nr 127 poz. 2, z 2021r. nr 74 poz. 35), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: 1) administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Luzino, 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych
w Gminie Luzino, adres e-mail: inspektor.abi@gmail.com , 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych
procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym; 4) odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacjapostêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd±przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; 8) posiada Pan/Pani: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia
Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u oraz jego za³±czników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust.1 lit. c RODO. 3.16.) RODO ograniczenia stosowania)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na
Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których
dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym
postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w
postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust.
5 RODO. 3. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane
dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia. 4. Wyst±pienie z
¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Przys³uguje Pani/Panu
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana
danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 27.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie ulicy M³yñskiej na odcinku od ulicy Ofiar Stutthofu do ulicy 10 Marca tj. w km 0+000.00 do km 0+214.31 w Luzinie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do, co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, okre¶lone zosta³y w
dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cych Za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ.
3. Do ka¿dej normy, przywo³anej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dopisuje siê okre¶lenie „lub równowa¿ne”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena przeprowadzona bêdzie w skali punktowej 0-100 pkt., pozosta³e proporcjonalnie mniej (proporcjonalno¶æ liniowa).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca, najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert, winien wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 9.000,00 z³ (s³ownie: dziewiêæ tys. z³ i 00/100)
- i utrzymaæ je nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz.
310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ przelewem bankowym na konto Zamawiaj±cego: 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090 z dopiskiem: WADIUM – sprawa 27.2023.
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej uznaje siê datê uznania ¶rodków na koncie Zamawiaj±cego (dzieñ, godzina).
5. W przypadku z³o¿enia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu:
a) orygina³ gwarancji bankowej lub porêczenia, w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê,
albo
b) orygina³ gwarancji ubezpieczeniowej w postaci elektronicznej.
Uwaga!
Cyfrowe odwzorowanie (kopia elektroniczna dokumentu zapisanego w postaci papierowej, np. skan, fotokopia) nie stanowi orygina³u gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
6. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia mog± byæ:
a) wspólnicy spó³ki cywilnej – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,
b) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego, nie bêd±cy spó³k± cywiln± w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum”
dwóch lub wiêcej podmiotów gospodarczych,
2) w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania, w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego,
3) dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania; - pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez wszystkich tych Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie
publiczne, którzy ustanawiaj± pe³nomocnika; - podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do centralnej
ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej,
4) oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub upowa¿nionego pe³nomocnika,
5) W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Wykonawcy, na ¿±danie Zamawiaj±cego, zobowi±zani s± przed
podpisaniem umowy, przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±c± w szczególno¶ci:
a) wskazania regu³ ponoszenia odpowiedzialno¶ci przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
b) wskazania podmiotu, który bêdzie wystawc± faktury w ramach realizacji zamówienia,
c) wskazania podmiotu, który bêdzie ich reprezentowa³ w stosunkach zewnêtrznych,
d) zapis, z którego wynika, ¿e umowa reguluj±ca wspó³pracê tych Wykonawców nie mo¿e zostaæ rozwi±zana przed zakoñczeniem realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2.Zamawiaj±cy,wszczególno¶ciwoparciuoart.455ust.1pkt1ustawyPzp,dopuszczamo¿liwo¶æwprowadzeniazmianytre¶ciumowy,wstosunkudotre¶cioferty,napodstawiektórejdokonanowyboruwykonawcy,wszczególno¶ciwzakresie:
1)zmianyterminukoñcowegowprzypadku:
a) nieterminowegoprzekazaniaterenubudowy,
b) wyst±pieniasi³ywy¿szej,
c)wyj±tkowoniesprzyjaj±cychwarunkówatmosferycznychtj.d³ugotrwa³e,trwaj±cenieprzerwaniepoprzezokres,conajmniej3dni:mrozyponi¿ej-
3stopniC,ponadnormoweopady¶niegu,ulewnedeszcze,wysokietemperaturypowy¿ej30stopniC;-
uniemo¿liwiaj±cychprowadzenierobótbudowlanych,zzachowaniemwymaganejtechnologii,przeprowadzeniepróbisprawdzeñ,dokonywanieodbiorów,
d)konieczno¶ciwykonaniarobótnieprzewidzianychwpostêpowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego,apolegaj±cychnapodniesieniuwarunkówu¿ytkowychobiektu,zmianiefunkcji,podniesieniajako¶ciwykoñczenialubwyposa¿enia,f)przed³u¿eniaproceduryudzieleniaprzedmiotowegozamówieniapublicznegopoprzez¶rodkiochronyprawnejwykorzystywaneprzezwykonawcówlubinnepodmiotyprzedzawarciemumowy,gdyterminzakoñczeniarobótokre¶lonyzosta³dat±,
g)napotkaniawarunkówfizycznychnieprzewidywalnych,maj±cychwp³ywnawyd³u¿enieprocesuinwestycyjnego,zmianrobótbudowlanychwprowadzonychdecyzjamiadministracyjnymiwydanymi,lubktóreuzyska³ywalorostateczno¶cipodniurozstrzygniêciapostêpowaniaskutkuj±cegopodpisaniemniniejszejumowyidotycz±cymistronumowyi)zmianspowodowanychnieprzewidzianymiwdokumentacjiprojektowejispecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanychwarunkamigeologicznymi,archeologicznymilubterenowymi,wszczególno¶ci:niewypa³yiniewybuchy,k)odmiennych(aleistotnychdlarealizacjiprzedmiotuzamówienia)odprzyjêtychwdokumentacjiprojektowejwarunkówterenowych,wszczególno¶ciistnieniepodziemnychsieci,instalacji,urz±dzeñlubniezinwentaryzowanychalbob³êdniezinwentaryzowanychobiektówbudowlanych(-podwarunkiempodpisaniaprzezstronyporozumieniawsprawiezmianyterminu.
2)aktualizacjiharmonogramupracwmiarêpotrzeb,zzachowaniemterminukoñcowego,októrymmowaw§2ust.1umowy,zuwzglêdnieniempostanowieñ§19ust.5umowy(je¿elidotyczy),
3) sposobuwykonaniaprzedmiotuumowy,wprzypadku:
a)stwierdzeniawadlubwprowadzeniazmianwdokumentacjiprojektowej,skutkuj±cychkonieczno¶ci±dokonaniapopraweklubuzupe³nieñ,którychniemo¿naby³owcze¶niejprzewidzieæ,
b)niedostêpno¶cinarynkumateria³ówluburz±dzeñwskazanychwdokumentacjiprojektowejlubspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowalnychspowodowanejzaprzestaniemprodukcjilubwycofaniemzrynkutychmateria³ówluburz±dzeñ,
c)pojawieniasiênarynkumateria³ówluburz±dzeñnowszejgeneracji,pozwalaj±cychnazaoszczêdzeniekosztówrealizacjiprzedmiotuumowylubkosztóweksploatacjiwykonanegoprzedmiotuumowy,lubumo¿liwiaj±cychuzyskanielepszejjako¶cirobót,
d)pojawieniasiênowszejtechnologiiwykonaniazaprojektowanychrobót,pozwalaj±cejnazaoszczêdzenieczasurealizacjiprzedmiotuumowylubkosztówwykonywanychprac,jakrównie¿kosztóweksploatacjiwykonanegoprzedmiotuumowy,
e)celowo¶cilubkonieczno¶cizrealizowaniaprzedmiotuumowyprzyzastosowaniuinnychrozwi±zañtechnicznych/technologicznychni¿wskazanewdokumentacjiprojektowejlubspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/840436

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

f)wyst±pieniawarunkówterenowychodbiegaj±cychwsposóbistotnyodprzyjêtychwdokumentacjiprojektowej,wszczególno¶cibrakuzinwentaryzowaniaobiektówbudowlanychlubzinwentaryzowaniaobiektówbudowlanychwsposóbwadliwy,
g)wyst±pieniakonieczno¶cizrealizowaniaprzedmiotuumowyprzyzastosowaniuodmiennychrozwi±zañtechnicznych,technologicznychlubmateria³owychni¿wskazanowdokumentacjiprojektowej,zewzglêdunazmianyobowi±zuj±cegoprawa,
h)wyst±pienianiebezpieczeñstwakolizjizinwestycjamiplanowanymilubrównolegleprowadzonymiprzezinnepodmiotywzakresieniezbêdnymdounikniêcialubusuniêciatychkolizji,
i)podjêciaprzezosobytrzeciedzia³añuniemo¿liwiaj±cychlubutrudniaj±cychwykonanieprzedmiotuumowywsposóbprzewidzianywdokumentacjiprojektowejlubwspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych,a)podjêciaprzezosobytrzeciedzia³añuniemo¿liwiaj±cychlubutrudniaj±cychwykonanieprzedmiotuumowywzakresieprzewidzianymwdokumentacjiprojektowejlubwspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych,c)wykonanianieprzewidzianychrobótniezbêdnychdorealizacjiprzedmiotuumowy,
5)zmianywysoko¶ciwynagrodzenianale¿negoWykonawcy,wprzypadkuzmiany:
a)wysoko¶cipodatkuodtowarówius³ugorazpodatkuakcyzowego,
b)wysoko¶ciminimalnegowynagrodzeniazapracêalbowysoko¶ciminimalnejstawkigodzinowej,ustalonychnapodstawieustawyzdnia10pa¼dziernika2002r.ominimalnymwynagrodzeniuzapracê,
c)zasadpodleganiaubezpieczeniomspo³ecznymlububezpieczeniuzdrowotnemulubwysoko¶cistawkisk³adkinaubezpieczeniaspo³ecznelubzdrowotne,
d)zasadgromadzeniaiwysoko¶ciwp³atdopracowniczychplanówkapita³owych,októrychmowawustawiezdnia4pa¼dziernika2018r.opracowniczychplanachkapita³owych(Dz.U.z2020r.poz.1342zezm.),
-je¿elizmianytebêd±mia³ywp³ywnakosztywykonaniazamówieniaprzezWykonawcê;-
wprzypadku,októrymmowawlit.b,cid,Wykonawca,wterminie30dnioddniawej¶ciaw¿ycieprzepisówdokonuj±cychtychzmian,zobowi±zanyjestprzedstawiæ,wformiepisemnej,wniosekuzasadniaj±cyzwiêkszeniewynagrodzenia,
e)naskuteksytuacjiniemo¿liwychdoprzewidzeniawmomenciepodpisywaniaumowy,októrychmowaw§1ust.5,6,7,8niniejszejumowy,
6)zamianylubwprowadzenianowychpodwykonawców,podwarunkiemuzyskaniazgodyZamawiaj±cego,nazasadachokre¶lonychwumowie,
7)zmianyformyzabezpieczenianawniosekWykonawcy,zgodniezustaw±Pzp,podwarunkiemzachowaniaci±g³o¶cizabezpieczeniaibezzmniejszeniajegowarto¶ci,
8)zmianydanychWykonawcynp.zmianasiedziby,adresu,nazwy(bezzmianysamegoWykonawcy),
9)wyst±pieniarozbie¿no¶cilubniejasno¶ciwrozumieniupojêæu¿ytychwumowie,którychniemo¿naby³ousun±æwinnysposób,azmianatakabêdzieumo¿liwiaæusuniêcierozbie¿no¶ciidoprecyzowanieumowywcelujednoznacznejinterpretacji.
Ci±g dalszy sekcji V 12.1.
ZpostêpowaniaoudzieleniezamówieniapublicznegowykluczasiêWykonawców,wstosunkudoktórychzachodziktórakolwiekzokoliczno¶ciwskazanychwart.7ust.1ustawyzdnia13kwietnia2022r.oszczególnychrozwi±zaniachwzakresieprzeciwdzia³aniawspieraniuagresjinaUkrainêorazs³u¿±cychochroniebezpieczeñstwanarodowego(wymienionychwwykazachokre¶lonychwrozporz±dzeniu765/2006irozporz±dzeniu269/2014albowpisanychnalistênapodstawiedecyzjiwsprawiewpisunalistêrozstrzygaj±cejozastosowaniu¶rodka,októrymmowawart.1pkt3;
2)którychbeneficjentemrzeczywistymwrozumieniuustawyzdnia1marca2018r.oprzeciwdzia³aniupraniupieniêdzyorazfinansowaniuterroryzmu(Dz.U.z2022r.poz.593i655)jestosobawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.