Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417429/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00426540/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00433097/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227583061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://milanowek.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4adc6c3c-d325-4736-9de9-6ec46e611e28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042004/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.12.2024.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa w rozumieniu art. 7 pkt 4) Pzp, polegająca na zakupie i dostawie na potrzeby Zamawiającego profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją na mokro wraz z wyposażeniem, wymaganymi dokumentami, gwarancją oraz szkoleniem dot. jej obsługi.
a) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt (w ramach otrzymanego wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust 1 PPU) dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, przeprowadzić rozruch zamiatarki oraz przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego – 2 operatorów w zakresie jej obsługi i konserwacji;
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ (zwaną dalej „OPZ” ) oraz specyfikacji oferowanej zamiatarki drogowej – załącznik nr 7 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (zwaną dalej „PPU”) – załączniku nr 5 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z formularzem oferty, wypełnionych wymagań Zamawiającego dla zakupu samojezdnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ – Specyfikacja oferowanej zamiatarki drogowej. Wykonawca ma obowiązek wypełnić lub zaznaczyć wszystkie pola w kolumnie „Parametry oferowane”. Specyfikacja oferowanej zamiatarki drogowej stanowi przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w art. 107 ust 2 ustawy Pzp.
Proponowane przez Wykonawcę parametry zamiatarki nie mogą być gorsze lub sprzeczne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego.
2. Zadanie pn. „Zakup profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro” jest współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
Pozostałe informacje Zamawiający zamieścił w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34921200-1 - Zamiatarki szosowe
34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt 3) ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3) ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 500 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540302,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542377,11
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.