Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00434690/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie w okresie
od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r. w oparciu o bilety miesięczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA-HUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 44
1.5.2.) Miejscowość: Ruda-Huta
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 568 60 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-huta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e584174-fd5b-42bf-9cc9-8368e096f2a11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie w okresieod 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r. w oparciu o bilety miesięczne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e584174-fd5b-42bf-9cc9-8368e096f2a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029432/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434690
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS-I.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie w okresie od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r. w oparciu o bilety miesięczne”.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczniów z terenu gminy Ruda-Huta do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie w dni nauki szkolnej stacjonarnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2024/2025 począwszy od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r., zgodnie z harmonogramem dowożenia. Przedmiot zamówienia zawiera bezpłatny przewóz opiekunów na każdej z tras których zapewnia Zamawiający.
2) Przewozy mogą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu dla uczniów posiadających bilety miesięczne szkolne. Przedmiot zamówienia zawiera bezpłatny przewóz opiekunów na każdej z tras. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
3) Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie, ul. Wójtowicza 9, 22-110 Ruda-Huta w oparciu o bilety miesięczne.
4) Szacunkowa miesięczna liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku szkolnym 2024/2025 wynosi 146 i jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie wynosi: 80.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152409,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220147,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152409,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Szalewicz, Szalewicz Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631889385
7.3.4) Miejscowość: Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 22-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB SZALEWICZ, SZALEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB SZALEWICZ, SZALEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152409,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RUDA-HUTA
więcej: przetargi RUDA-HUTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzeszczach
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Pawonków w styczniu 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2025
- "Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel."
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.