Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00556567/01 - Wynik z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, dla których zarządcą jest
Burmistrz Miasta Zakopane
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490023843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szymony 17A
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 0182025620
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tesko@tesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tesko.bip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, dla których zarządcą jest
Burmistrz Miasta Zakopane
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a54ee6d5-1332-430f-8e4d-9f397116b004
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a54ee6d5-1332-430f-8e4d-9f397116b0043.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Składanie ofert następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@tesko.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy PZP.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8-ZP/2024- Sól
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa soli drogowej kamiennej luzem z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
Szacunkowa przewidywana ilość dostawy soli drogowej w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2025 roku wynosi 1 000 Mg (w tym opcja 250 Mg). Zgodnie z zastrzeżeniem w prawie opcji Zamawiający zrealizuje w sposób pewny zakup soli drogowej w ilości „gwarantowanej” wynoszącej 750 Mg. Pozostałe ilości opisane jako „opcja” będą realizowane w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, zgodnie z przedstawionym poniżej zapisem dotyczącym skorzystania z prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowa przewidywana ilość dostawy soli drogowej w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2025 roku wynosi 1 000 Mg (w tym opcja 250 Mg). Zgodnie z zastrzeżeniem w prawie opcji Zamawiający zrealizuje w sposób pewny zakup soli drogowej w ilości „gwarantowanej” wynoszącej 750 Mg. Pozostałe ilości opisane jako „opcja” będą realizowane w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, zgodnie z przedstawionym poniżej zapisem dotyczącym skorzystania z prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3) Ustawy PZP) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100). Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ważnej polisy na w/w kwotę przez cały okres obowiązywania umowy.a) W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4) Ustawy PZP) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej trzy dostawy (odrębne umowy) polegające na: dostawie soli drogowej kamiennej luzem z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg każda w ilości co najmniej 750 Mg.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedną dostawę rozumie wykonanie dostaw (sukcesywnych dostaw, realizowanych co najmniej przez okres 6 miesięcy) w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
b) W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej (art. 112 ust. 2 pkt 4) Ustawy PZP) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym samochodem samowyładowczym zabezpieczającym przedmiot zamówienia przed zwilgoceniem podczas transportu, posiadającym aktualne ubezpieczenie OC.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SWZ):
a) Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 1), 2) i 4) oraz art. 109 ust. 1 pkt. 2) Ustawy PZP, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
Zaświadczenie albo inny dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykaz dostaw – co najmniej trzech dostaw (odrębne umowy) polegających na wykonaniu dostawy soli drogowej kamiennej luzem z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg każda w ilości co najmniej 750 Mg, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie z załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane w sposób należyty. – załącznik nr 3 do SWZ.
Dokument (lub dokumenty) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Wykaz sprzętu i zasobu technicznego (załącznik nr 8 do SWZ) potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej określony w rozdziale VIII pkt. 8.2 ppkt. 4) lit. b
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowaną sól drogową kamienną z antyzbrylaczem parametrów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r.nr 230 poz. 1960). Dodatkowo Wykonawca wraz z ofertą przedłoży:a) aktualną pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
b) aktualny atest Higienicznego – Państwowego Zakładu Higieny dla dostarczanej soli drogowej lub równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
c) aktualną deklarację zgodności z normą PN-86/C- 84081/02.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100).16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
16.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
16.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
BNP Paribas Bank Polska S.A. 83 1600 1042 0002 0141 8134 7151
z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu przetargowym, znak sprawy: 8- ZP/2024 - Sól”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.12.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: składanie ofert za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-05 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Warunki dostawy i transportu przedmiotu zamówienia:4.6.1. Transport:
a) Materiał musi być przewożony samochodami samowyładowczymi,
b) Wykonawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń odnośnie obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiału po drogach publicznych,
c) Ilość i wydajność środków transportu musi gwarantować terminowość wykonania dostaw.
d) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszty i ryzyko,
e) Miejsce składowania: baza „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. ul. Szymony 17a, 34 – 500 Zakopane,
f) Wykonawca zobowiązany jest do transportu soli drogowej, w sposób zabezpieczający przedmiot zamówienia przed zwilgoceniem oraz w warunkach które zapobiegają jego zbrylaniu. Środki transportu powinny być suche, czyste i szczelne.
4.6.2. Warunki Dostawy i sposobu przyjęcia soli kamiennej drogowej:
a) Dostawy soli drogowej będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w następujących terminach i zakresie:
do 31 grudnia 2024 roku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do bazy Zamawiającego 200 Mg soli kamiennej drogowej,
pozostała ilość wg potrzeb Zamawiającego, po złożeniu przez niego zamówienia partiami do końca trwania umowy.
b) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówioną partię materiału w terminie określonym w formularzu ofertowym od złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej , e-mail.
c) Forma dostawy – sól kamienna drogowa luzem bez opakowań,
d) Przyjmowane partie materiału, muszą być najpierw zważone na legalizowanej wadze „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. mieszczącej się przy ul. Wojdyły 25 (Olcza), 34-500 Zakopane (Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK – Wyspa Ekologiczna, celem weryfikacji dokumentów dostawy Wykonawcy (WZ),
e) Ważenie odbywa się przy udziale pracownika Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK – Wyspy Ekologicznej odpowiedzialnego za dokonanie ważenia od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 7:00 – 15:00, w innych godzinach termin ważenia należy wcześniej ustalić telefonicznie z koordynatorem ds. przedmiotu zamówienia Pan Robert Grzyb (tel. 0 18 20 25 629),
f) Zważone partie materiału odbiera na miejscu składowania (baza „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane) koordynator ds. przedmiotu zamówienia,
g) Dowodem dostawy na podstawie którego Wykonawca będzie wystawiał Fakturę VAT jest podpisany czytelnie przez przedstawiciela Wykonawcy oraz opieczętowany pieczątką Wykonawcy dokument wydania np. WZ, zawierający wagę brutto, wagę netto, wagę tary, datę i miejscowość załadunku, nr rejestracyjny samochodu dostawczego, imię i nazwisko kierowcy.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Obsługa informacji turystycznej w punkcie TPN przy ul. Chałubińskiego 44
- Prowizja za sprzedaż biletów online
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem-Cyrhla
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Świadczenie w 2025 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasto Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku."
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.