Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374893/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty narzędziowej w Rudce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO RUDKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050511747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Olendzka 31
1.5.2.) Miejscowość: Rudka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-123
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rudka@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudka.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_rudka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaty narzędziowej w Rudce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-949c28b7-1ccd-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00341593/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wiaty narzędziowej w Rudce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341991,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie wiaty narzędziowej o konstrukcji stalowej.
2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest działka nr geod. 1319/1 obręb Rudka, adres ul. Olendzka 31, 17-123 Rudka, gmina Rudka, powiat bielski, woj. podlaskie.
3. Zakres zamówienia obejmuje: budowę wiaty narzędziowej o konstrukcji stalowej, posadowionej na planie o kształcie prostokąta o maksymalnych wymiarach zewnętrznych 15,28 m (szer. elewacji frontowej) x10,40 m. Wysokość wiaty od poziomu terenu przy wejściu głównym do okapu będzie wynosiła 4,77 m, a do kalenicy 6,33 m. Obudowa ścian z trzech stron blachą trapezową powlekaną. Posadzka z kostki betonowej „POLBRUK’ gr. 8 cm. na podsypce cementowo-piaskowej. Dach jednospadowy o konstrukcji stalowej, poszyty blachą trapezową, o kącie nachylenia 8 stopni . Wykonanie podłączenia wiaty do sieci elektroenergetycznej przy pomocy projektowanego przyłącza elektroenergetycznego – działka posiada dostęp do sieci elektroenergetycznej (szczegółowy opis prac zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Blacharsko - Murarski Andrzej Boguszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050289987
7.3.3) Ulica: Czarna Średnia 102
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk
7.3.5) Kod pocztowy: 17-315
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowy Blacharsko - Murarski Andrzej Boguszewski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowy Blacharsko - Murarski Andrzej Boguszewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RUDKA
więcej: przetargi RUDKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- "Modernizacja dachu hali sportowej II Liceum Ogólnokształcącego w Tczewie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.