eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomRemont dachów.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483835748

1.5.8.) Numer faksu: 483835749

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30dd279b-9b99-417e-bd11-c90720696740

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30dd279b-9b99-417e-bd11-c90720696740

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010328/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont dachów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/001/07/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 549195,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów na budynkach będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
2. Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na trzy części:
CZĘŚĆ I - obejmuje remont dachu na budynku niemieszkalnym przy ul. Pułaskiego 9 w Radomiu;
3. Charakterystyka budynku i zakres robót budowlanych.
Część I
Budynek przy ul. Pułaskiego 9 jest murowany trzykondygnacyjny. Konstrukcja dachu – stropodach wentylowany ocieplony wełną mineralną kryty papą termozgrzewalną. Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. Kanalizacja deszczowa budynku wykonana jest z koryta spławnego i pionów spustowych z PVC wprowadzonych do podziemnych przykanalików wewnętrznej ogólnospławnej sieci burzowej. Powierzchnia dachu do remontu 980 m².
Zakres robót budowlanych obejmuje:
• rozebranie obróbek blacharskich,
• rozebranie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich,
• pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
• wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
• uporządkowanie terenu robót i doprowadzenie go do stanu pierwotnego.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla Części I oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8 do SWZ, Przedmiarach robót (Załącznik nr 9a do SWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 224347,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ II - obejmuje remont dachu na budynku zbiorowego zamieszkania przy ul. Wośnickiej 125 D w Radomiu.
2. Budynek przy ul. Wośnickiej 125D jest murowany dwukondygnacyjny. Konstrukcja stropodachu żelbetowa, strop gęsto żebrowy układany ze spadkiem, kryty papą termozgrzewalną. Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. Budynek posiada rynny i rury spustowe z odprowadzeniem wód opadowych wprowadzonych do podziemnych przykanalików wewnętrznej ogólnospławnej sieci burzowej. Powierzchnia dachu do remontu 1005 m².
3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
• rozebranie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,
• pokrycie dachów papą termozgrzewalną,
• wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
• wymiana i uzupełnienie uszkodzonego tynku na kominach,
• wymiana instalacji odgromowej,
• wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
• uporządkowanie terenu robót i doprowadzenie go do stanu pierwotnego.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla Części II oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8 do SWZ, Przedmiarach robót (Załącznik nr 9b do SWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ochrona odgromowa dla części II) – załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 228215,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1CZĘŚĆ III - obejmuje remont dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Odlewniczej 6F w Radomiu.
2. Charakterystyka budynków i zakres robót budowlanych.
Budynek przy ul. Odlewniczej 6F jest murowany dwukondygnacyjny. Dach budynku o konstrukcji mieszanej - jedna cześć płyty korytkowe, druga część drewniana - kryte papą termozgrzewalną. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe wykonane z blachy ocynkowanej. Budynek posiada odprowadzenie wód opadowych na zewnątrz budynku zakończone żygaczem. Powierzchnia dachu do remontu 410 m².
3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
• rozebranie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,
• częściowe przemurowanie kominów,
• pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
• wymiana obróbek blacharskich,
• wymiana i uzupełnienie uszkodzonego tynku na kominach,
• wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
• uporządkowanie terenu robót i doprowadzenie go do stanu pierwotnego.
Szczegółowy zakres remontów zawarty jest w przedmiarach robót.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla Części III oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, (wzór umowy - Załącznik nr 8 do SWZ, Przedmiarach robót (Załącznik nr 9c do SWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 96632,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.U.H. "Remko" Dorota Agnieszka Kopeć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672957105

7.3.3) Ulica: St. Żeromskiego 12A/14

7.3.4) Miejscowość: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.U.H. "Remko" Dorota Agnieszka Kopeć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672957105

7.3.3) Ulica: St. Żeromskiego 12A/14

7.3.4) Miejscowość: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.U.H. "Remko" Dorota Agnieszka Kopeć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672957105

7.3.3) Ulica: St. Żeromskiego 12A/14

7.3.4) Miejscowość: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.