Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097033/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00099188/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym. Etap I - zaprojektowanie i budowa sali sportowej ze sklepem socjalnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8552273
1.5.8.) Numer faksu: 81 8552016
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8056f43d-ad04-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym. Etap I - zaprojektowanie i budowa sali sportowej ze sklepem socjalnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8056f43d-ad04-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073374/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7171026,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym. Etap I - zaprojektowanie i budowa sali sportowej ze sklepem socjalnym” na działkach nr ewid. 41/11 i 43/6, położonych przy ul. Szkolnej w Lubartowie w obrębie 11 – Łąkowa. Zamówienie obejmuje wykonanie dwóch zadań:
a) opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej budynku mieszkalnego wielorodzinnego i budynku sali sportowej z częścią usługowo-handlową wraz z zagospodarowaniem terenu działek.
b) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, polegających na budowie budynku sali sportowej z częścią usługowo-handlową, wraz
z zagospodarowaniem terenu działek i infrastrukturą towarzyszącą.
2) Zakres poszczególnych zadań:
a) Zadanie I obejmuje:
a. opracowania koncepcji programowo-przestrzennej obiektów z zagospodarowaniem w/w działek oraz przedstawienia czterech wizualizacji pokazujących bryłę budynku oraz całościowe zagospodarowanie działki oraz min. czterech pokazujących wnętrze sali sportowej i uzgodnienia całości z Zamawiającym, a po uzgodnieniu przekazanie informacji o szacowanych kosztach robót budowlanych i kosztach opracowania dokumentacji dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego z rozbiciem na koszty realizacji poszczególnych etapów (etap opracowania dokumentacji projektowej i etap realizacji inwestycji)
b. przeprowadzenia wizji lokalnej na działkach inwestycji z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,
c. opracowania mapy do celów projektowych.
b) Zadanie II obejmuje:
a. uzyskanie od gestorów sieci warunków przyłączeniowych,
b. uzyskania zgód właścicieli nieruchomości sąsiednich na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
c. bieżącego uzgadniania opracowań projektowych z Zamawiającym,
d. uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, ekspertyz, decyzji i badań niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. opracowania projektu budowlanego budynku sali sportowej z częścią usługowo-handlową wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w wymaganych branżach w zakresie zgodnym z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją,
f. przedłożenia opracowanego w/w projektu budowlanego Zamawiającemu do zatwierdzenia jego ostatecznej wersji,
g. przygotowania wniosku i uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w/w obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą,
h. opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
i. przeniesienia praw autorskich do opracowań wykonanych w ramach realizacji niniejszej umowy na Zamawiającego,
j. sporządzenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
k. przejęcia od Zamawiającego placu budowy,
l. zgłoszenia rozpoczęcia w/w robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego,
m. wykonania wszelkich robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia
n. i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń Wykonawcy,
o. wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń,
p. zapewnienia kierownika budowy i kierowników robót poszczególnych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, a w razie konieczności nadzoru archeologicznego przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane,
q. zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej,
r. prowadzenia dokumentacji budowy,
s. zagospodarowania oraz uporządkowania działek inwestycji i terenów przyległych, jeżeli były też użytkowane w trakcie budowy,
t. opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
u. przeprowadzenia wymaganych pomiarów, prób, badań i sprawdzeń oraz opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych,
v. zgłoszenia zakończenia robót budowlanych i uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub adnotacji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru użytkowania.
3) Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz uwarunkowaniami wynikającymi z wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów, załączonymi do SWZ, umową
i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Obiekty i sieci uzbrojenia terenu powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. Koncepcję architektoniczno-budowlaną, wycenę i dokumentację techniczną należy sporządzić w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. W wersji papierowej koncepcję i wycenę należy sporządzić w trzech egzemplarzach, natomiast dokumentację techniczną w pięciu egzemplarzach. W wersji elektronicznej koncepcję, wycenę i dokumentację techniczną należy wykonać w dwóch kompletach.
Dokumentację należy przygotować w formacie *pdf (wersja nieedytowalna) oraz w formacie DWG na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich edycję.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45000000-7 - Roboty budowlane
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8735782,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8735782,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8735782,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budimak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146041164
7.3.3) Ulica: Al. Warszawska 46
7.3.4) Miejscowość: Panieńszczyzna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace projektowe - PHU MS Projekt
Roboty budowlane - ZAB-BUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8735782,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1558 L na długości około 1 km
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzież i tekstylia
- Roboty budowlane w celu utworzenia oraz utrzymania nowych miejsc przedszkolnych oraz dostosowania 5 ośrodków wychowania przedszkolnego do potrzeb edukacji włączającej
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.