Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427684/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA KOSTKI BRUKOWEJ I INNYCH WYROBÓW BETONOWYCH DLA ZAKŁADU USŁUG MIEJSKICH W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W 2022 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Miejskich w Ostrowcu Świętokrzyskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291132977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żabia 23
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412651050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zum.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zum.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b33d0b0d-5f39-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA KOSTKI BRUKOWEJ I INNYCH WYROBÓW BETONOWYCH DLA ZAKŁADU USŁUG MIEJSKICH W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W 2022 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b33d0b0d-5f39-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045452/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa kostki brukowej i innych wyrobów betonowych dla Zakładu Usług Miejskich w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427684/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUM.ZP.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kostki brukowej i innych wyrobów betonowych dla Zakładu Usług Miejskich w Ostrowcu Świętokrzyskim od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2022 r.
Adres i miejsce dostawy: Baza Remontowa Zakładu Usług Miejskich w Ostrowcu Świętokrzyskim
ul. Żeromskiego 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
Wykaz materiałów objętych zamówieniem:
Krawężnik 15 x 30 x 100 szary 96 szt.
Krawężnik 20 x 30 x 100 szary 36 szt.
Płyta ECO 10 x 60 x 40 szara 120 szt.
Obrzeże 6 x 20 x 100 szare 180 szt.
Obrzeże 8 x 20 x 100 szare 150 szt.
Kostka Holland 6 szara (fazowana i niefazowana) 50 m2
Kostka Holland 8 szara (fazowana i niefazowana) 50 m2
Kostka Behaton 6 szara (fazowana i niefazowana) 200 m2
Kostka Behaton 8 szara (fazowana i niefazowana) 150 m2
Kostka Behaton 8 kolor (fazowana i niefazowana) 200 m2
Płyta ostrzegawcza 0,30 m x 0,30 m kolor 100 szt.
Kostka Holland 8 ostrzegawcza kolor 19,44 m2
Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiału niż to określono w załączniku nr 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówień z dostawą małych ilości towaru, tj.: 1 paleta.
Materiał należy dostarczyć na paletach, które po opróżnieniu będą przygotowane do odbioru przez Wykonawcę na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32763,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32763,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32763,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "BOR-POL" Piotr Borek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611710403
7.3.3) Ulica: G. Morcinka
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "BOR-POL" PIOTR BOREK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "BOR-POL" PIOTR BOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32763,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
- Zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych - powtórzenie
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: Budowa, rozbudowa sieci ulic: Malinowa, Jarzębinowa, Leśna
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.