eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Przebudowa drogi gminnej poprzez położenie nakładki asfaltobetonowej przy ul. Chmielnej w miejscowości Janików (na odcinku o dł. ok. 230 m), gmina Przysucha



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej poprzez położenie nakładki asfaltobetonowej przy ul. Chmielnej w miejscowości Janików (na odcinku o dł. ok. 230 m), gmina Przysucha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 48 675 22 19

1.5.8.) Numer faksu: 48 675 21 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej poprzez położenie nakładki asfaltobetonowej przy ul. Chmielnej w miejscowości Janików (na odcinku o dł. ok. 230 m), gmina Przysucha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11cf9f29-60e5-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018388/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej poprzez położenie nakładki asfaltobetonowej w miejscowości Janików, ul. Górna i Chmielna, gmina Przysucha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435085/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.114.2022.MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108886,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branży drogowej polegających na przebudowie drogi gminnej poprzez położenie nakładki asfaltobetonowej przy ul. Chmielnej w miejscowości Janików (na odcinku o dł. ok. 230 m) w ramach zadania inwestycyjnego pn. ”Przebudowa drogi gminnej poprzez położenie nakładki w msc. Janików ul. Górna i Chmielna”.
2. Lokalizacja inwestycji: inwestycja objęta niniejszym zamówieniem zlokalizowana jest w miejscowości Janików, ul. Chmielna - odcinek o długości ok. 230 m (nr drogi 330914W), gm. Przysucha, w obrębie działki o nr ewid. 154.
Wskazana powyżej ulica Chmielna w miejscowości Janików znajduje się w południowej części województwa mazowieckiego, powiat przysuski, gmina Przysucha. Początek przebudowywanej drogi, tj. ul. Chmielnej zlokalizowany jest od skrzyżowania z ul. Górną (nr drogi 3300915W), a kończy na odcinku ok. 230 m.
3. Charakterystyka zakresu robót budowlanych branża drogowa: roboty budowlane obejmują odcinek o długości ok. 230 m. Przebudowa drogi obejmuje wykonanie przebudowy konstrukcji - położenie nakładki asfaltobetonowej (wraz ze wzmocnieniem podłoża siatkami wzmacniającymi na powierzchni ok. 690m2).
Przewidziano wykonanie na całej szerokości istniejącej nawierzchni poniższe warstwy konstrukcyjne:
1) warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W - grubość 3 cm,
2) warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S - grubość 4 cm.
Ponadto przebudowa drogi gminnej przewiduje wykonanie poboczy obustronnych gruntowych ulepszonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie (mieszanka nie związana C 50/30) - grubość warstwy doziarniającej 10 cm. Szerokość poboczy gruntowych po 0,75 m dla każdego pobocza. Dodatkowo roboty obejmują regulację studzienek kanalizacyjnych (3 szt. w drodze i 8 szt. w poboczu drogi) i studzienek wodociągowych (w ilości: 9 szt.).
4. Założenia projektowe przebudowywanej drogi:
1) klasa drogi: droga gminna,
2) obciążenie ruchem: 100 kN/oś,
3) kategoria ruchu: KR1,
4) prędkość projektowa Vp: 30 km,
5) liczba jezdni: 1,
6) liczba pasów ruchu: 1,
7) szerokość jezdni: 4,50 m / 3,00 m,
8) szerokość pasa ruchu: 4,50 m / 3,00 m,
9) pobocze gruntowe ulepszone kruszywem o szerokości 0,75 m,
10) pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe o spadku 2%,
11) pochylenie poprzeczne poboczy o spadku 8%.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis stanu istniejącego oraz ogólne zamierzenia projektowe przebudowywanej drogi określa załącznik nr 9 do SWZ (Dokumenty określające przedmiot zamówienia).
6. Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
7. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. 2020 poz. 1320 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
8. Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: roboty przygotowawcze, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, likwidacja placu budowy i jego uporządkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, że cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej - wartość oferty jest wyższa od kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 44 313,01 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.