eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceDowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327227903

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl/pn/pilchowice/demand/161721/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cdfb29b-2410-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028191/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355683

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych w Gliwicach oraz z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania dziecka.
1) W zakresie podstawowym:
a) w czasie nauki szkolnej zgodnie z opisem Trasy nr 1 (Załącznikiem nr 1.1. do umowy): dowóz 10 dzieci na trasie 37 km w jedną stronę przez 188 dni - łącznie 13 912 km;
b) w dni wolne od nauki szkolnej zgodnie z opisem Trasy nr 1A (Załącznikiem nr 1.1. do umowy): dowóz 1 dziecka na trasie 15 km w jedną stronę przez 62 dni – łącznie 1 860 km.
2) W zakresie prawa opcji Wykonawca zapewni możliwość zwiększenia ilości kilometrów do 50% zamówienia podstawowego tj.:
• na Trasie 1 – łącznie o 6 956 km;
• na Trasie 1A – łącznie o 930 km;

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 171830,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych w Knurowie oraz z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania dziecka.
1) W zakresie podstawowym:
w czasie nauki szkolnej zgodnie z opisem Trasy nr 2 (Załącznikiem nr 1.2. do umowy): dowóz 11 dzieci na trasie 30 km w jedną stronę przez 188 dni – łącznie 11 280 km;
2) W zakresie prawa opcji Wykonawca zapewni możliwość zwiększenia ilości kilometrów o 50% zamówienia podstawowego tj.:
• na Trasie 2 – łącznie o 5 640 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 110384,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151834,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220475,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151834,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Transport Osobowo - Towarowy S.C. P. Jarosz, W. Pelc

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JAROSZ PIOTR TRANSPORT OSOBOWOTOWAROWY S.C. PIOTR JAROSZ, WITOLD PELC PELC WITOLD TRANSPORT OSOBOWOTOWAROWY S.C. PIOTR JAROSZ, WITOLD PELC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311876401

7.3.3) Ulica: Ziemowita 4b/6

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264155,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112321,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112321,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112321,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Transport Osobowo - Towarowy S.C. P. Jarosz, W. Pelc

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JAROSZ PIOTR TRANSPORT OSOBOWOTOWAROWY S.C. PIOTR JAROSZ, PELC WITOLD TRANSPORT OSOBOWOTOWAROWY S.C. PIOTR JAROSZ, WITOLD PELC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311876401

7.3.3) Ulica: Ziemowita 4b/6

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264155,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie w ramach Zadania 1 – Trasa 1 i Zadania 2 – Trasa 2 będzie realizowane w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 tj. od dnia 02.09.2024 r. do dnia 27.06.2025 r. – przez maksymalnie 188 dni.
Zamówienie w ramach Zadania 1 – Trasa 1A będzie realizowane w czasie ferii zimowych, przerw świątecznych, ferii letnich, oraz w dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w szkołach w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 29.08.2025 r. – przez maksymalnie 62 dni.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania usługi w ramach prawa opcji do czasu rozstrzygnięcia nowego postępowania i skutecznego zawarcia umowy z nowym wykonawcą. W takim przypadku Wykonawca zostanie poinformowany w terminie 14 dni przed wykonaniem usługi w ramach prawa opcji.
Zamawiający pozostaje uprawniony do zmiany ilości dni dowozu w związku z trwającą sytuacją epidemiologiczną oraz wprowadzenia nauki zdalnej. Zamówienie będzie realizowane tylko w dniach, w których zajęcia odbywają się na terenie placówki oświatowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.