eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CewiceBudowa ciągu pieszo - rowerowego na odcinku Cewice - Maszewo Lęborskie - etap II.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo – rowerowego na odcinku Cewice – Maszewo Lęborskie – etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16

1.5.2.) Miejscowość: Cewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 8613460

1.5.8.) Numer faksu: 59 8613462

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ciągu pieszo – rowerowego na odcinku Cewice – Maszewo Lęborskie – etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-febae1b3-4b19-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038092/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Cewice-Maszewo Lęborskie - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380281

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.12.2023.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1237408,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia

Inwestycja została dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski ład: Programu Inwestycji Strategicznych (Uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, Uchwała nr 176/2021 Rady Ministrów z 28 grudnia 2021 r. zmieniająca uchwałę w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Uchwała nr 87/2022 Rady Ministrów z dnia 26 kwietnia 2022 r. zmieniająca uchwałę w sprawie ustanowienie Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych). Procedura finansowania inwestycji musi być zgodna z Regulaminem Naboru Wniosków o dofinansowanie Edycja 3PGR/2021/1881/PolskiLad.

1) Przedmiotem zamówienia jest Budowa ciągu pieszo – rowerowego na odcinku Cewice – Maszewo Lęborskie – etap II Etap II obejmuje odcinek o długości 1437,41 m (część druga od KM 0+800,00m do 1+899,07 oraz część III od KM 0+000,00 do 0+338,34) wraz z oświetleniem i zjazdami.
2) Zakres robót obejmuje:
1. Roboty przygotowawcze, w tym m.in.:
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (średnica 16-25) szt. 42;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (średnica 26-35) szt. 3;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (średnica 36-45) szt. 2;
- mechaniczne karczowanie pni (śr. 16-25) szt. 42;
- mechaniczne karczowanie pni (śr. 26-35) szt. 3;
- mechaniczne karczowanie pni (śr. 36-45) szt. 2.
2. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie, kora i wrzos – min 1766,1 m2.
3. Roboty ziemne, w tym m.in.: wykonanie koryta o głębokości min. 20 cm na całej szerokości w gruncie kat. I-IV o powierzchni min. 3162,30 m²; usunięcie humusu o grubości min. 15 cm o powierzchni min 6468,34 m2.
4. Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego:
a) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5: gr. min. 15 cm – 520 m2, 20 cm – 2428,82 m2,
b) podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej klińcowo-żwirowej o lepiszczu asfaltowym – grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm – 2531,43 m2;
c) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. min. 6 cm – 2992,56 m2;
d) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. min. 4 cm –520 m2;
e) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. min. 5 cm – 2943,52 m2.

5. Nawierzchnia ścieżki ograniczona jest obrzeżami betonowymi o wym. 30x8x100 cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem min. 520 m, oraz krawężniki betonowe najazdowe i wtopione na ławie betonowej z oporem – 79 mb.
6. Zjazdy należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. min 8 cm w kolorze grafitowym.
Konstrukcja zjazdów:
- warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 gr. min 20 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. min 5 cm,
- nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej gr. min 8 cm.
Zjazdy ograniczone opornikami betonowymi 12x25x100 cm wtopionymi na ławie betonowej oraz krawężnikami betonowymi najazdowymi 15x22x100.
7. Oczyszczenie terenu z pozostałości występujących krzewów na trasie przebiegu ciągu pieszo-rowerowego oraz rozebranie i montaż barier stalowych pojedynczych – min 156 mb.
8. Ustawienie pionowych znaków drogowych (słupki do znaków drogowych - szt. 9, tablice znaków drogowych – szt. 16) przestawienie istniejących znaków drogowych (krotność 0,3 szt. 2), zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
9. Mechaniczne malowanie linii i znaków poziomych na ciągu pieszo-rowerowym farbą chlorokauczukową.
10. Wykonanie trawników ( tereny przyległe do pobocza drogi) min. 2943,52 m2.
11. Przestawienie słupków ochronnych stalowych – min 52 szt
12. Umocnienie wylotów istniejącego przepustu z brukowca obrobionego o wym.
16-16 cm na podsypce cementowo piaskowej min 10cm – min 8 m2.

Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji.
2. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 57 ust. 1
pkt 5 prawa budowlanego.
3. Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy.
4. Uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienie opłat z tym związanych na czas realizacji robót.
5. W przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia podziemnego, kabli, przewodów, kanałów itp. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody
i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. W miejscach kolizji i zbliżeń do kabli prace wykonywać ręcznie.
6. W przypadku uszkodzenia kamieni granicznych Wykonawca będzie zobowiązany do ich odtworzenia na własny koszt.
7. Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury.
8. Uporządkowanie terenu budowy.
9. Prowadzenia prac w sposób umożliwiający wjazd na posesję.
10. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia wszystkich niezbędnych instytucji przede wszystkim zarządcę drogi powiatowej oraz zarządców sieci o rozpoczęciu prac budowlanych na co najmniej 7 dni wcześniej wraz z uzyskaniem odpowiednich oświadczeń po zakończeniu robót oraz zapozna się z treścią uzgodnień zawartych w dokumentacji projektowej.
11. Wykonania kosztorysu powykonawczego po zakończeniu robót budowlanych wraz z zestawieniem ilościowym powierzchni ciągu pieszo-rowerowego, zjazdów oraz wbudowanych krawężników i obrzeży.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Dokumentacja projektowa (branża drogowa).
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
4. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót będzie obowiązywać następująca kolejność n/w dokumentów:
a. dokumentacja projektowa
b. STWiORB
c. przedmiar robót1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem
w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej,
a następnie przedmiaru robót.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
4. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
5. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zjazdy i połączenia z istniejącą infrastrukturą wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z niej przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się, ani też nie będzie powodował jakichkolwiek trudności z korzystaniem z powstałej infrastruktury.

Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy

1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1. Roboty ziemne,
2. Roboty drogowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1404840,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1991412,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1404840,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c., Niepoczołowice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882218300

7.3.3) Ulica: Kaszubska 52

7.3.4) Miejscowość: Niepoczołowice

7.3.5) Kod pocztowy: 84-223

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1404840,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nd

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.